Heel cute allemaal
Wie of wat heeft je doen lachen in Thuis ?
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
- Tiboko
- Poster rang 5

- x 47
- x 1098
Het feestje bij Christine. De "nieuwe" Vic even groot als zijn oudere halfzus Yasmine, die bijna half zo groot is als de nieuwe Luca. Die op zijn beurt dan weer sprekend lijkt op Andreas, het is precies zijn jonger broertje...
Heel cute allemaal
Heel cute allemaal
0 x
- satine
- Poster rang 5

- x 1741
- x 2686
Het viel mij ook op dat Yasmine zoveel kleiner is dan Luca, maar vind dat nog wel schattig!
En die Luca is dezelfde als tevoren, alleen heeft hij een serieuze groeischeut gekregen, al was hij vroeger ook al niet van de kleinsten.
En ook Vic is nog dezelfde - kinderen veranderen wel wat op die leeftijd en blijkbaar krijgen in Thuis de jongens hun groeispurt eerder dan da meisjes
Maar dat Luca best een broertje zou kunnen zijn van Andreas, dacht ik ook.
En het was leuk om het hele gezinnetje zo nog eens samen te zien!
En die Luca is dezelfde als tevoren, alleen heeft hij een serieuze groeischeut gekregen, al was hij vroeger ook al niet van de kleinsten.
En ook Vic is nog dezelfde - kinderen veranderen wel wat op die leeftijd en blijkbaar krijgen in Thuis de jongens hun groeispurt eerder dan da meisjes
Maar dat Luca best een broertje zou kunnen zijn van Andreas, dacht ik ook.
En het was leuk om het hele gezinnetje zo nog eens samen te zien!
0 x
-
heidiw
- Poster rang 5

- x 979
- x 1571
Christine: "zeg, ik ben "helemaal" geschoren, da moest toch hé?
0 x
- daffy duck
- Poster rang 5

- x 1458
- x 1810
- Contacteer:
Wat mij heeft doen lachen en opvalt is dat je merkt dat het lente wordt. Iedereen in Thuis heeft een outfit met bloemen erin verwerkt. Van blouses tot truien en gisteren moest ik toch lachen toen ik Eddy daar zag staan koken met een donkerrode T shirt met witte bloemen erop. Hij was ook in stijl met de rest.
0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
- Tiboko
- Poster rang 5

- x 47
- x 1098
Wat mij deed lachen was dat Anna daar ineens met een soort speelgoed pistooltje stond (waar kwam dat zo ineens vandaan, heeft zij een vergunning?) en dat tegen de borst van Bulent duwde. Pas op of ik schiet
Goeie actrice, daar niet van, maar dit was zo hilarisch ongeloofwaardig gespeeld. Ietwat echte boef had dat zo uit haar hand gerukt
Goeie actrice, daar niet van, maar dit was zo hilarisch ongeloofwaardig gespeeld. Ietwat echte boef had dat zo uit haar hand gerukt
0 x
- satine
- Poster rang 5

- x 1741
- x 2686
Cody, voor de manier waarop hij het gif van Nancy gewoon geen kans geeft.
Die man heeft echt een olifantenvel.
Die man heeft echt een olifantenvel.
0 x
- Tiboko
- Poster rang 5

- x 47
- x 1098
Dokter Anna met haar koddige "hallo politie?"
Tim tegen Thilly...
Vince braaf?? Die mens heeft een donker kantje, die heeft twee keer in den bak gezeten
Tim tegen Thilly...
Vince braaf?? Die mens heeft een donker kantje, die heeft twee keer in den bak gezeten
1 x
- satine
- Poster rang 5

- x 1741
- x 2686
Tim was inderdaad gevat gisteren, ook met zijn 'schat' tegen Dieter en 'tegen Thillly dat ze zich niet moest haasten toen die zei dat ze Tim en Dieter wat privacy zou geven.
0 x