Speculaties en spoilers over Cézar Troisi

Alle spoilers over Thuis komen hier. Inhouden, nieuwe personages, ...
Forumregels
Hier komen alle spoilers over de serie te staan. Een spoiler is een tekst (of foto) die informatie verklapt over de serie die voor de kijker verborgen had moeten blijven.
daffy duck
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1454
x 1807
Contacteer:

Bericht door daffy duck »

Had in gedachte dat dokter Geert de vader was!
0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1739
x 2677

Bericht door satine »

Ik dacht dat Claire en Geert mekaar pas veel later hebben leren kennen - tenzij ze toen 1 en ander hebben verzwegen natuurlijk.

Ik vraag mij af wat er 20 jaar geleden gebeurd is en wat Cézar toen 'verknoeid' heeft.
En wat Claire bedoelde toen ze zei dat 'iedereen dan direct weet dat ge terug zijt' - haar zoon was dus al eerder in het Thuisdorp?
0 x
Tiboko
Poster rang 5
Poster rang 5
x 47
x 1094

Bericht door Tiboko »

Ik denk dat dit alles te maken heeft met de witwas zaak bij notaris was het Rottiers? Wellicht heeft iemand Howard/Cézar daar voor laten opdraaien en is hij toen moeten vluchten ?? Waarna hij van naam veranderde...

Met die iedereen bedoelt Claire dan wellicht de pers, die er verslag van uitbracht.

Alleen weeral raar dat Peter indertijd in een voetbalteam zat met ene Howard Bastiaens, maar nooit (hoe lang kent hij Marianne/Tom al??) eraan dacht hen eens te vragen of dat familie was? Dat juridisch bladje moet hij toch al eerder ingekeken hebben, het lag op een prominente plaats in zijn kantoor ???
0 x
martha
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1099
x 608

Bericht door martha »

Hoe oud is Robin ? 19 jaar zeker. Cézar zal toch niet zijn vader zijn :denk: maar ik weet het : het is wel heel vergezocht. Bianca mag dan wel een kwezeltje geweest zijn (allez, dat vond ik toch) maar we weten dat veel thuispersonages stille waters met diepe gronden zijn. (zoals walter de decker, die plots een verkrachter bleek te zijn).

Maar ik ga toch Tiboko volgen : dat het iets met die witwaspraktijken zal zijn maar waarom moet er dan een plan gesmeed worden om het geld van Marianne/Tom af te troggelen door Claire ? :denk:
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1739
x 2677

Bericht door satine »

Is er vroeger geen DNA-test gedaan toen Bianca met Mo trouwde en hem als vader aanwees? Ik dacht dat Tom toen een test heeft laten doen om te bewijzen dat hij de vader is.
0 x
Tiboko
Poster rang 5
Poster rang 5
x 47
x 1094

Bericht door Tiboko »

Klopt satine.

Tom.is toen zelfs naar Marokko getrokken om hem op te eisen, maar juridisch bleek dat niet haalbaar.
0 x
Plaats reactie