Wie of wat heeft je doen lachen in Thuis ?
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
-
catherine
- Poster rang 1

- x 55
- x 88
Alcoholvrije wijnen trekken meestal op niks (in tegenstelling tot sommige bieren). Gin bv zonder alcohol is wel in opmars, maar daar zitten geen droiven in..
0 x
-
heidiw
- Poster rang 5

- x 972
- x 1565
Frank: iets goed doen voor Bobonneke Bastiaens is even onmogelijk als omhoog vallen
0 x
- Tiboko
- Poster rang 5

- x 47
- x 1086
"Watje" Tom
Lyn staat met haar koffers voor de deur. "Euh dàt bedoelde ik niet" - maar als ze dan op haar Lyn's fake beteuterd kijkt, is 't ineens goed. "Allez, het is goed, kom maar hier wonen". Jawadde.
Judith tegen Vince.
"Febe heeft toch wel geluk met een papa zoals jij". Effe kort van geheugen, hij heeft dan ook heel wat in te halen. Na tien jaar en daarna nog eens zes maand gevangenis was hij zowat 90 procent van haar leven afwezig...
Lyn staat met haar koffers voor de deur. "Euh dàt bedoelde ik niet" - maar als ze dan op haar Lyn's fake beteuterd kijkt, is 't ineens goed. "Allez, het is goed, kom maar hier wonen". Jawadde.
Judith tegen Vince.
"Febe heeft toch wel geluk met een papa zoals jij". Effe kort van geheugen, hij heeft dan ook heel wat in te halen. Na tien jaar en daarna nog eens zes maand gevangenis was hij zowat 90 procent van haar leven afwezig...
0 x
-
heidiw
- Poster rang 5

- x 972
- x 1565
Cody: "Ge lijkt goed op uw ma".
Emma:" even lomp en verstrooid?" (Zelfkennis is het begin van alle wijsheid
)
Emma:" even lomp en verstrooid?" (Zelfkennis is het begin van alle wijsheid
0 x
- satine
- Poster rang 5

- x 1732
- x 2666
Andreas, die als een soort van superdetective absoluut in de buurt van De Mama wou blijven hangen.
0 x
- Tiboko
- Poster rang 5

- x 47
- x 1086
Ja inderdaad
Dat zij overdreven aan hem blijft kleven, jammer maar okay - kan ik mee leven. Maar dat hij nu omgekeerd ook haar tegen élk onheil wil beschermen ?? Tom de nieuwe Gène ?? Je kan nu veel zeggen over de "dekstier" - maar ik heb hem nog geen vrouwen zien slaan. En gelukkig maar.
Ik vond trouwens dat Sunny dat
aanpakte. Pluim voor hem.
Dat zij overdreven aan hem blijft kleven, jammer maar okay - kan ik mee leven. Maar dat hij nu omgekeerd ook haar tegen élk onheil wil beschermen ?? Tom de nieuwe Gène ?? Je kan nu veel zeggen over de "dekstier" - maar ik heb hem nog geen vrouwen zien slaan. En gelukkig maar.
Ik vond trouwens dat Sunny dat
0 x
- satine
- Poster rang 5

- x 1732
- x 2666
- martha
- Poster rang 5

- x 1090
- x 605
Rosa met haar "slet"
Zij is het misschien vergeten maar de deze nog niet namelijk Jenny tegen Rosa "je dochter is een hoer !!!!). 
0 x