Dit personage verdient een lap rond haar/zijn oren
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
- Kiki_Dee
- Poster rang 5

- x 197
- x 573
Christine! Hoe ze zichzelf zo opdringt bij Tom om hem te koppelen aan Marie 
0 x
- Tiboko
- Poster rang 5

- x 47
- x 1083
Judith, die blijkbaar denkt dat enkel Vince steun verdient. Telkens weer zien we Vicky binnen komen terwijl Judith op een bankje van de Spoed Vince zit te troosten. Waarop Vicky duidelijk twijfelt, zal ik er gaan bijzitten of niet?
Moet Judith (ook al kent ze Vince beter) niet beide ouders tegelijk een update geven, zoals Cody een paar dagen geleden heel professioneel deed?
Moet Judith (ook al kent ze Vince beter) niet beide ouders tegelijk een update geven, zoals Cody een paar dagen geleden heel professioneel deed?
0 x
- daffy duck
- Poster rang 5

- x 1443
- x 1799
- Contacteer:
Lyn die al begint het huis van Tom in te richten alsof het voor zichzelf zou zijn (donald Muyle streken) .
Haar wil opdringen en slappe Tom rond haar vinger winden!
Haar wil opdringen en slappe Tom rond haar vinger winden!
1 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
- Kiki_Dee
- Poster rang 5

- x 197
- x 573
- Tiboko
- Poster rang 5

- x 47
- x 1083
De pretentie die Christine heeft. Zou ze "haar gedrag" van andere mensen accepteren? In geen 100 jaar, maar toch denkt zij dat zij zomaar anderen haar keuzes mag opdringen.
Tom ook natuurlijk. Die leeft precies in een roes. Als hij zo veel tijd voor Judith had vrijgemaakt als hij nu doet voor Lyn, waren ze nu nog steeds samen.
Tom ook natuurlijk. Die leeft precies in een roes. Als hij zo veel tijd voor Judith had vrijgemaakt als hij nu doet voor Lyn, waren ze nu nog steeds samen.
0 x
- daffy duck
- Poster rang 5

- x 1443
- x 1799
- Contacteer:
Lyn, die intussen blauw gekopt is van mij!
Om de spulletjes van Judith in Bar Madam te koop te zetten, wel wetende dat Judith daar woont. Hoe wreed is dat! Goed dat Judith , alhoewel ze geschokt was, toch koel reageerde zodanig dat ze er weinig deugd van had!
0 x
- Kiki_Dee
- Poster rang 5

- x 197
- x 573
Judith, volgens mij loopt ze in haar ongeluk als ze investeert in de Withoeve
1 x
- daffy duck
- Poster rang 5

- x 1443
- x 1799
- Contacteer:
Judith, heel mooi dat ze De Withoeve wil helpen maar zou ze niet beter eens aan zichzelf denken en wat deftiger gaan wonen. Het is aannemelijk dat ze als dokter een goede wedde heeft, zich niks moet tekort doen, maar hoe ze nu met Tilly en Emma boven Bar Madam leeft lijkt me toch ook niet ideaal. Ze verdient toch beter. En nu alles in een gammel project stoppen lijkt me niet zo'n wijs besluit!
0 x
- Tiboko
- Poster rang 5

- x 47
- x 1083
Judith. Ze hoort al weken van Femke dat Karin het hen heel moeilijk maakt en uit de zaak wil stappen, maar gaat dan wel bellen naar haar om een objectief "advies" te krijgen. Hoezo objectief, in dit geval ??
Frank. Gaat met Robin constant op toer, kookt eten voor hem enz. maar "vergeet" hem dan te vertellen dat zijn pa aanpapt met de cafébazin, die "misschien wel een job voor hem heeft". Wat als Robin erachter komt dat diezelfde cafébazin het nieuw lief is van zijn pa? Dan zal hij zeker denken dat ze dat enkel doet om indruk te maken op Tom. Waarom Frank dit doet, vreemd.
Frank. Gaat met Robin constant op toer, kookt eten voor hem enz. maar "vergeet" hem dan te vertellen dat zijn pa aanpapt met de cafébazin, die "misschien wel een job voor hem heeft". Wat als Robin erachter komt dat diezelfde cafébazin het nieuw lief is van zijn pa? Dan zal hij zeker denken dat ze dat enkel doet om indruk te maken op Tom. Waarom Frank dit doet, vreemd.
0 x
- daffy duck
- Poster rang 5

- x 1443
- x 1799
- Contacteer:
Tom...dweil, zwakkeling, slapjanus, dikke vette nul, lafaard, huilbaby, Pipo, zak patat, mama's kindje,.....voila ik heb me eens uitgeleefd!
2 x
- Tiboko
- Poster rang 5

- x 47
- x 1083
Liet zijn warm pannekoekje staan om mamatje eerst naar huis te brengen. Wat een loser 
0 x
-
heidiw
- Poster rang 5

- x 971
- x 1563
Degene die dacht dat het een goed idee was om Tom en Lyn na amper een maand al tegenover Thilly te zetten. Had die nu echt gedacht dat ze nog leuk Monopoly of zo gingen spelen? En als dat Thilly zelf was, ik snap haar wrok, maar die had ze buiten Tim om moeten uiten (ik weet dus niet meer van wie het idee kwam).
0 x
- martha
- Poster rang 5

- x 1087
- x 605
Ik denk Thilly 
Was die al (lichtjes) beschonken toen zij arriveerde bij tim ?
Was die al (lichtjes) beschonken toen zij arriveerde bij tim ?
0 x
- satine
- Poster rang 5

- x 1732
- x 2666
Ik dacht ook eerst dat ze wijn aan het drinken was in Bar Madam, omwille van het glas.
Maar het bleek water te zijn, of kleurloze frisdrank, want het bubbelde en er zat een schijfje citroen in.
Maar het bleek water te zijn, of kleurloze frisdrank, want het bubbelde en er zat een schijfje citroen in.
0 x
-
heidiw
- Poster rang 5

- x 971
- x 1563
Gisteren bij het afsluiten van een opname stond de tv toevallig op 1 en was de herhaling bezig.
Ja, Thilly was uitdagend en cassant, niets nieuws onder de zon dus.
Maar! Het was wel degelijk Lyn die razend werd toen de opmerking viel over prinsjes en prinsesjes, en dat Thilly "een bepaald prinsje had gezien" in Bar Madam.
Het is dus wel degelijk Lyn die lappen verdient door dit niet alleen achter Tom's rug te beslissen maar ook die van Thilly.
Nu kon ze zich er weer uitlullen maar dat zal niet blijven duren (hoop ik toch).
Ja, Thilly was uitdagend en cassant, niets nieuws onder de zon dus.
Maar! Het was wel degelijk Lyn die razend werd toen de opmerking viel over prinsjes en prinsesjes, en dat Thilly "een bepaald prinsje had gezien" in Bar Madam.
Het is dus wel degelijk Lyn die lappen verdient door dit niet alleen achter Tom's rug te beslissen maar ook die van Thilly.
Nu kon ze zich er weer uitlullen maar dat zal niet blijven duren (hoop ik toch).
0 x