Hart onder de riem
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
- Kiki_Dee
- Poster rang 5

- x 197
- x 573
Hart onder de riem
Vicky en Vince, hopelijk kunnen ze Febe snel wakker laten worden zonder dat ze er iets aan over houdt.
0 x
- satine
- Poster rang 5

- x 1732
- x 2666
Hart onder de riem
Vicky en Vince inderdaad - en dan eigenlijk nog net iets meer voor Vicky, want die zit met haar schuldgevoel EN de verwijten van de 'heilige' Vince, die vergeet dat hij ook al twee overlijdens op zijn geweten heeft, gewild of niet.
Femke, trek maar met iemand als Rosa ten oorlog, bij wijze van spreken. Ik zie haar nog helemaal alleen achterblijven met alle problemen.
Femke, trek maar met iemand als Rosa ten oorlog, bij wijze van spreken. Ik zie haar nog helemaal alleen achterblijven met alle problemen.
0 x
- satine
- Poster rang 5

- x 1732
- x 2666
Hart onder de riem
Voor Dieter, niet alleen omdat de kans groot is dat hij zal moeten luisteren naar furieuze Femke, maar het zou best wel eens kunnen dat ook Nancy nog flink wat stoom moet aflaten als ze hoort wat Judith heeft beslist en waarom.
Om dan op het werk ook nog de spanningen tussen Tim en Thilly te zien voorbijkomen waarschijnlijk.
Om dan op het werk ook nog de spanningen tussen Tim en Thilly te zien voorbijkomen waarschijnlijk.
0 x
-
ThuisfanNL
- Nog geen rang
- x 51
Hart onder de riem
Voor Judith, ik hoop voor haar dat Femke snel tot inkeer komt. De manier hoe zij nu tegen haar doet vind ik niet kunnen. Judith doet zo haar best om Femke zo goed mogelijk te steunen en wat krijgt zij daarvoor terug.
0 x