Wat vond je van de aflevering van "vandaag"?

Plaats hier je berichtje over de soap Thuis in het algemeen.
Forumregels
Hieronder komt alles te staan wat met Thuis te maken heeft. Let op, alle verhaallijnen rondom bepaalde personages horen in het personagesforum (http://thuisonline.be/viewforum.php?f=1)(Geen spoilers !)
Tiboko
Poster rang 5
Poster rang 5
x 47
x 1078

Bericht door Tiboko »

Drama bij de familie Pauwels. Kon niet veel opmaken uit dat paniekerig telefoontje van Ilias, maar dacht te horen dat er iets erg was gebeurd met... Vicky??

In dat geval zou Febe (en Ilias?) wel eens bij Vince moeten komen wonen? Toevallig maakte Sunny daar gisteren al een grapje over. Iets als "Als ze haar mooie kamer bij jou heeft gezien, zal ze er niet meer weg willen".

Ik hoop dan wel dat ze niet getraumatiseerd arriveert, anders zal Anna ineens nog een patiënt bij krijgen. Spannend in ieder geval :yup:
0 x
ThuisfanNL
Nog geen rang
x 51

Bericht door ThuisfanNL »

Ik heb het echt te doen met Vince. Ik hoop zo voor hem dat Febe gaat redden.

Verder vind ik Nancy niet zo goed bezig. Waarom zonder overleg met Dieter investeren en waarom moet dat nu geregeld worden. Net nu Dieter met zijn gedachten bij Vicky en Febe is.
0 x
daffy duck
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1431
x 1790
Contacteer:

Bericht door daffy duck »

Zwaar om te dragen voor Dieter en Nancy doet er dan nog eentje bovenop: met Nancy : met Nancy nooit een vervelend moment, maar niet iedereen content!
En dan het ziekenhuisbed dat leeg was en opeens 2 nieuws-e bewoners kreeg. Zoveel druk en verdriet terug voor Vince.
Pietje precies Eddy voor z'n dochter zal het wel regelen en Andreas...welke ongepaste opmerking was dat? Hij ging precie op een dominante manier Brit eens terechtwijzen. Totaal ongepast!
1 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
martha
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1071
x 596

Bericht door martha »

Ik dacht dat Vicky aan de andere kant van het land woonde (Febe moet toch altijd met de trein komen als ze Vince bezoekt) waarom gaat ze dan bij een tandarts in thuisdorp ? Of is er maar één ziekenhuis in gans Thuisland ? :denk:

En dan Nancy : 80.000 euro op haar (en Dieter) spaarboek !!! :shock: Nu ja, aan kledij heeft ze nooit veel geld uitgegeven, daarom dat ze zo veel heeft kunnen sparen :lol: En eerlijk : gans het gedoe over de withoeve interesseert mij maar matig tot niet.

Ik dacht nog : wanneer is Robin ooit het liefje van Britney geweest ? Robin was destijds wel zot van Zihame maar Britney ? Gelukkig werd het toch opgehelderd : 14 jaar en handjes vasthouden. In mijn ogen is dat geen relatie. Eerder kalverliefdegedoe :mrgreen:

Goed van Femke om Selin op haar plaats te zetten :thumbup: . Ik vroeg me eerst af :waarom is Femke zo kortaf maar natuurlijk weet ze het één en ander door Anna en hoe Selin profiteerde van Anna.
0 x
apestaart
Poster rang 4
Poster rang 4
x 186

Bericht door apestaart »

martha schreef: di 10 mar 2026, 16:34 k dacht dat Vicky aan de andere kant van het land woonde (Febe moet toch altijd met de trein komen als ze Vince bezoekt) waarom gaat ze dan bij een tandarts in thuisdorp ? Of is er maar één ziekenhuis in gans Thuisland ?
Die tandartsen in de Oostkantons nemen waarschijnlijk geen nieuwe patiënten meer aan, patiëntenstop je weet wel en daarom dat Vicky probeert hier een tandarts te vinden die nog nieuwe patiënten aanneemt.
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1722
x 2656

Bericht door satine »

Of Vicky ging gewoon naar de tandarts waar ze vroeger ook al ging.
0 x
Plaats reactie