Lyn smeedt het ijzer als het heet is, ik ben heel benieuwd hoe Tom hierop gaat reageren.
Na zijn vorige breuk met Judith (het huwelijk) heeft het ook niet heel lang geduurd eer hij met haar zus de koffer in dook.
Tom De Decker (Wim Stevens)
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
- satine
- Poster rang 5

- x 1718
- x 2651
- Tiboko
- Poster rang 5

- x 47
- x 1072
Dit met Thilly is nu wel al enkele jaren geleden. Met Karin bijvoorbeeld heeft hij in "moeilijke periodes" daarna wel degelijk zijn lusten kunnen bedwingen...
Ik denk dat het vooral sluw gespeeld was van Lyn (je hoeft geen taxi te bellen, ik breng je wel...) en dat ze hem met die kus overvallen heeft. Tom is zwak, zeker op dit moment en hem kennende biedt hij geen weerwerk.
Maar dit lijkt me geen toekomst te hebben, die twee passen (relationeel) totaal niet bij elkaar.
Ik denk dat het vooral sluw gespeeld was van Lyn (je hoeft geen taxi te bellen, ik breng je wel...) en dat ze hem met die kus overvallen heeft. Tom is zwak, zeker op dit moment en hem kennende biedt hij geen weerwerk.
Maar dit lijkt me geen toekomst te hebben, die twee passen (relationeel) totaal niet bij elkaar.
0 x
- satine
- Poster rang 5

- x 1718
- x 2651
Tom en Lyn passen inderdaad niet bij elkaar, maar zo zijn er wel meer mensen met elkaar 'gematcht', die dan toch een hele tijd een relatie hadden.
Afwachten dus
0 x
- martha
- Poster rang 5

- x 1067
- x 594
- daffy duck
- Poster rang 5

- x 1424
- x 1786
- Contacteer:
Parochiestier zijnde zal het toch maar gebeuren denk ik dan! En Lyn is er ook niet vies van ....en ze heeft het mooi aantrekkelijk huis gezien. Kan ook een positieve invloed op inhalerige Lyn hebben. m
0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
- martha
- Poster rang 5

- x 1067
- x 594
Oeps, bij het begin dacht ik "dju, ik heb ongelijk" maar op het einde van de aflevering "yes, de decker gaat er voor" 
0 x
- satine
- Poster rang 5

- x 1718
- x 2651
Dat ziet er niet goed uit, Tom. Die 'nee' had je vroeger moeten zeggen.
Nu heb je Serpentje Lyn op haar teentjes getrapt. Hopelijk kom je er zonder kleerscheuren van af.
Nu heb je Serpentje Lyn op haar teentjes getrapt. Hopelijk kom je er zonder kleerscheuren van af.
0 x