Quote. "Alsof het haar zaken zijn..."
Nu heb ik DAT Rosa of (in iets mindere mate) Femke, Thilly e.a. café bazen ook nooit ervan zien weerhouden om zich te mengen in andermans zaken, toch?
En - ook al wéten we dat Tom 150 procent zélf verantwoordelijk is voor de breuk - iets meer tact zou Judith sieren. Ze hoeft geen vriendjes te worden (liefst zelfs niet), maar anderzijds doen alsof hij voortaan lucht is ? Dat ze toevallig (te lui om iets anders te zoeken ???) boven dat café woont, betekent nog niet dat haar ex daar voortaan moet wegblijven...
Lyn zag een opportuniteit (= gratis advocaat) en gaat hier haar voordeel mee doen, zo kennen we haar. Al denk ik niet dat ze verder (romantische) plannen heeft met Tom. Ik geef haar het voordeel van de twijfel...
Lyn Cremers (Kim Van Oncen)
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
- Tiboko
- Poster rang 5

- x 47
- x 1072
- satine
- Poster rang 5

- x 1717
- x 2651
Het is niet omdat anderen dat ook doen, dat het oké is, toch?Tiboko schreef: wo 25 feb 2026, 09:15 Nu heb ik DAT Rosa of (in iets mindere mate) Femke, Thilly e.a. café bazen ook nooit ervan zien weerhouden om zich te mengen in andermans zaken, toch?
En dat Judith niet iets voor zichzelf huurt, is hier al vaker gezegd. En ik ga hier meteen mee akkoord. Maar soaptechnisch is het veel interessanter als mensen bij elkaar wonen en dat er dus zo weinig mogelijk geld moet uitgegeven worden aan decors, zeker in deze tijden van besparingen.
Daarom ook dat het appartement van Waldek niet meer ter sprake komt en dat het nieuwe stekje van Vince (ex Rami) daar wel opvallend op lijkt?
Verder heb ik ook ooit een relatie beëindigd, ook iets wat veel te lang had aangesleept en waar ik totaal niet gehoord of gezien werd.
Als het op is, is het op - het deed me dan ook 0,0 als ik die persoon in kwestie daarna zag en ik was daar ook gewoon koel tegen.
Vooral omdat die - net als Tom deed - vond dat het de volgende dag maar opnieuw in orde moest zijn en dat we zoveel moois weggooiden en dat er zoveel moeite in gestoken was.
Later konden we wel weer door 1 deur, maar in het begin wou ik die gewoon op afstand houden en zeker niet opnieuw aanmoedigen.
Dus op dat gebied begrijp ik Judith wel.
Jammer dat Lyn hierin een reden ziet om olie op het vuur te gooien.
0 x
- Tiboko
- Poster rang 5

- x 47
- x 1072
Ik denk dat Tom de boodschap begrepen heeft hoor, die bladzijde is nu omgedraaid...
Wat Lyn betreft, die ziet gewoon een opportuniteit, net zoals dat met Adil, Lowie en (eventjes) Sunny was. En roddelen is nu eenmaal leuker in een soap dan dat iedereen zich met zijn eigen zaken zou bemoeien. Hoe saai zou dát niet zijn...
Zelfs Peter deed er gisteren (tegenover Marie) weer even aan mee
Wat Lyn betreft, die ziet gewoon een opportuniteit, net zoals dat met Adil, Lowie en (eventjes) Sunny was. En roddelen is nu eenmaal leuker in een soap dan dat iedereen zich met zijn eigen zaken zou bemoeien. Hoe saai zou dát niet zijn...
Zelfs Peter deed er gisteren (tegenover Marie) weer even aan mee
0 x
- satine
- Poster rang 5

- x 1717
- x 2651
Ja, opvallend snel - de vrouw van zijn leven, voor wie hij zoveel gedaan heeft en met wie hij altijd dacht samen te blijven, is toch wel vrij snel vergeten.Tiboko schreef: wo 25 feb 2026, 11:02 Ik denk dat Tom de boodschap begrepen heeft hoor, die bladzijde is nu omgedraaid...
Tenzij hij natuurlijk gewoon stoer wil doen tegen Lyn - maar dat zal de toekomst moeten uitwijzen.
0 x
- Tiboko
- Poster rang 5

- x 47
- x 1072
"De boodschap begrepen" kan je ook interpreteren als "ik val haar niet meer lastig" he - zegt niks over zijn gevoelens. Ik denk echt wel dat hij haar nog graag ziet.
Dus meer uit zelfbescherming. Maar anderzijds moet hij ook opletten voor de Marie's en (vooral) Lyn's van zijn wereld, die mogelijk wél bijbedoelingen hebben.
Wellicht was het beter geweest dat Tom een paar weken vrijaf had genomen en ertussen uit was gegaan, maar ja - het is Thuis he
Dus meer uit zelfbescherming. Maar anderzijds moet hij ook opletten voor de Marie's en (vooral) Lyn's van zijn wereld, die mogelijk wél bijbedoelingen hebben.
Wellicht was het beter geweest dat Tom een paar weken vrijaf had genomen en ertussen uit was gegaan, maar ja - het is Thuis he
0 x