Speculaties over Cézar Troisi
Forumregels
Hier komen alle spoilers over de serie te staan. Een spoiler is een tekst (of foto) die informatie verklapt over de serie die voor de kijker verborgen had moeten blijven.
Hier komen alle spoilers over de serie te staan. Een spoiler is een tekst (of foto) die informatie verklapt over de serie die voor de kijker verborgen had moeten blijven.
- Tiboko
- Poster rang 5

- x 47
- x 1067
Klopt, ze heeft ook gezwegen tegen Thilly over de doodslag van Karin op dat zwijn waarvan ik de naam vergeten ben...
0 x
-
heidiw
- Poster rang 5

- x 962
- x 1553
Jean-Marc?Tiboko schreef: vr 13 feb 2026, 17:32 Klopt, ze heeft ook gezwegen tegen Thilly over de doodslag van Karin op dat zwijn waarvan ik de naam vergeten ben.
0 x
- satine
- Poster rang 5

- x 1709
- x 2647
Blijkbaar kent Peter Cézar van ergens? Of heeft hij dit vermoeden?
Zouden we dan toch nog voor het einde van het seizoen iets meer te weten komen over de verovering van Marianne?
Peter was vroeger notaris, zou het daarmee iets te maken hebben?
Zouden we dan toch nog voor het einde van het seizoen iets meer te weten komen over de verovering van Marianne?
Peter was vroeger notaris, zou het daarmee iets te maken hebben?
1 x
- martha
- Poster rang 5

- x 1059
- x 590
Ach, zover heb ik nog niet gepeinsd. Zou best kunnen.satine schreef: vr 20 feb 2026, 10:37 Peter was vroeger notaris, zou het daarmee iets te maken hebben?
0 x
- Tiboko
- Poster rang 5

- x 47
- x 1067
In ieder geval schrok Cézar behoorlijk van die ontmoeting met Peter, dat hij iets onaangenaam te verbergen heeft, is nu dus wel héél duidelijk. Hopelijk slaagt Vlerick erin om iets meer over Marianne's toyboy te weten te komen...
0 x
- daffy duck
- Poster rang 5

- x 1420
- x 1778
- Contacteer:
Peter herkende hem en wist zelfs al de naam van de notaris waar hij gewerkt heeft. Het was duidelijk dat Cézar schrok en geen te goeie zet dat hij ontkende. Een teken voor Peter om wat opzoekingswerk te doen. Tom zal blij zijn als hij toyboy eindelijk iets in z'n schoenen kan schuiven uit het verleden.Tiboko schreef: za 21 feb 2026, 12:11 dat hij iets onaangenaam te verbergen heeft, is nu dus wel héél duidelijk
0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes