Personage waar ik mij het meest aan erger

Hier kan je alles kwijt over de personages uit Thuis.
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
martha
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1059
x 590

Bericht door martha »

Troost je Daffy : Nancy en Femke hebben haar ook al door :mrgreen:
0 x
Tiboko
Poster rang 5
Poster rang 5
x 47
x 1067

Bericht door Tiboko »

Niels, de stoker.

Die veelzeggende grijns op zijn gezicht toen hij Andreas had verteld over Robin's visie op het mislukte etentje bij Frank...

Tom, de brulboei.

Die het bestond om (een deel van) de schuld bij Judith te leggen en dat daarna nog eens dunnetjes bij Marie wilde overdoen...
1 x
daffy duck
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1420
x 1779
Contacteer:

Bericht door daffy duck »

Tom, die z'n hart komt luchten als een klein geslagen kind in plaats van eens een analyse te doen en te bekijken als hij misschien tekorten heeft. Maar neen, hij moet daar z'n triestig verhaaltje komen doen met iemand die er helemaal geen zaken mee heeft. Ik denk dat Marie alleen luisterde om meer te weten te komen over Robin die het Andreas moeilijk maakt.
En dat Niels....ja...dat zelfvoldane gezicht sprak boekdelen. Vals stokertje!
0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1709
x 2647

Bericht door satine »

Inderdaad, vader en zoon Bomans die wel de splinter bij een ander zien, maar niet de balk bij zichzelf.
Twee kleine jongetjes wie veel onrecht is aangedaan. :roll:
0 x
daffy duck
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1420
x 1779
Contacteer:

Erger mij ook aan Selin. Natuurlijk is het goed voor haar dat ze zichzelf wat gunt en eindelijk openbloeit, maar ten koste van wat?? ze begint toch over de schreef te gaan en Anna te nemen voor haar kotmadam, babysit, kok, nanny voor haar dochter. En natuurlijk moet Anna dat niet allemaal aanbieden, maar er zijn grenzen als het ten koste van haar eigen vrijheid begint te gaan.
0 x
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 719
x 536

Bericht door jessie V. »

Ik denk niet dat Anna gauw nee zegt tegen Selin als er weer een beroep op haar wordt gedaan.
0 x
Kiki_Dee
Poster rang 4
Poster rang 4
x 186
x 563

Bericht door Kiki_Dee »

Inez, er vroeg vol ongeduld als Selin op die dienst werkte aan een medewerker die aan telefoon was!
Geduld is een mooie deugd.
0 x
Tiboko
Poster rang 5
Poster rang 5
x 47
x 1067

Bericht door Tiboko »

Een beetje zoals Judith dus, die niet eerst naar Tom belde met de vraag "past het dat ik nu even langskom?", maar gewoon zijn werkkamer binnen stapt en geen 5' kan wachten tot de klant weer vertrokken was. Heel irritant, whatever de boodschap is, dat doe je niet.
1 x
daffy duck
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1420
x 1779
Contacteer:

Tiboko schreef: za 21 feb 2026, 11:31 Heel irritant, whatever de boodschap is, dat doe je niet.
Ja, vond het inderdaad wat irritant dat ze zomaar z'n kantoor (huis) binnenstapt om zo'n belangrijke beslissing mee te delen. Het is levensveranderend voor beide partijen en dat wordt daar zomaar in enkele minuten in z'n gezicht geworpen. Dat is 'not done' zelfs Tom verdient dat niet.
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1709
x 2647

Bericht door satine »

Goh, ik vond het nog wel netjes dat ze de sleutel persoonlijk kwam afgeven.
Het was uiteindelijk de cliënt van Tom die daar zat, niet die van haar. Hij had haar kunnen vragen heel even te wachten zodat hij zijn gesprek kon afronden.
En ja, Tom is Judith ook al in het ziekenhuis komen lastig vallen en dat viel ook niet in goede aarde, dus nu weet hij ook hoe dat voelt.
Het verschil is dat zij er toen wel iets van zei.

En eerlijk, als ik maandenlang zo behandeld word en mijn ex staat dan ook al de volgende dag al in mijn nek te blazen terwijl ik een gesprek heb met iemand anders, gewoon omdat hij zijn zin niet krijgt (in Bar Madam), ik stak de sleutel gewoon in de brievenbus.
0 x
heidiw
Poster rang 5
Poster rang 5
x 963
x 1553

Bericht door heidiw »

Frank en Marianne met hun mantra "familie is het belangrijkste in het leven". Nog 1 keer en ik sleur ze door de tv :boo:
Familie is een stukje gedeeld DNA en als je overeen komt is dat fantastisch. Je kan iemand, zelfs al is het familie, echter niet dwingen je graag te zien of met je om te gaan.
1 x
Tiboko
Poster rang 5
Poster rang 5
x 47
x 1067

Bericht door Tiboko »

satine schreef: za 21 feb 2026, 12:49 Hij had haar kunnen vragen heel even te wachten zodat hij zijn gesprek kon afronden.
Deed hij letterlijk hé.

Tom: "Hey schat, ik had u hier niet verwacht. Ik zit nu in een meeting, maar als je even wacht, dan..."
satine schreef: za 21 feb 2026, 12:49 En ja, Tom is Judith ook al in het ziekenhuis komen lastig vallen.
Dat was 2 of 3 keer in vijf seizoenen en al zeker niet om iets zo zwaarwichtig te komen melden als wat Judith deed - "hier is je sleutel, het is voorbij".

satine schreef: za 21 feb 2026, 12:49 En eerlijk, als ik maandenlang zo behandeld word
Daar zijn we het over eens, ik persoonlijk zou het nooit zolang met de "ik-ga-veranderen, schat" brulkikker uitgehouden hebben, uiterlijk met kerstavond (toen hij liever een avondje doorwerkte ipv met haar gezellig te vieren) had hij de bons gekregen.
0 x
daffy duck
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1420
x 1779
Contacteer:

heidiw schreef: za 21 feb 2026, 15:18 "familie is het belangrijkste in het leven". Nog 1 keer en ik sleur ze door de tv
bij mij liggen ze al met met tape afgeplakte mond in een hoek van de kamer. Vrienden kies je, familie niet en er zitten daar soms van die klieren tussen! Frank heeft daar nochtans ervaring mee met broertje Luc. Ze moeten niet stoefen met hetgeen ze in de afgelopen jaren met hun familie meegemaakt hebben, dus om daar nu zo hoogdravend mee op te lopen...ja, dat werkt op m'n laatste zenuw!
1 x
Plaats reactie