Inhouden seizoen 31

Alle spoilers over Thuis komen hier. Inhouden, nieuwe personages, ...
Forumregels
Hier komen alle spoilers over de serie te staan. Een spoiler is een tekst (of foto) die informatie verklapt over de serie die voor de kijker verborgen had moeten blijven.
Plaats reactie
martha
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1059
x 590

Inhouden seizoen 31

Bericht door martha »

Tiboko schreef: di 17 feb 2026, 23:30de
Tiboko schreef: di 17 feb 2026, 23:30 Na de aflevering van vandaag denk ik trekt hij de verkeerde conclusie dat er iets moois bloeit tussen zijn mama en Peter.
Oh, maar dat was vorige week ook al eens. Toen Marie heel dicht bij Peter zat (ze bekeken iets op Peter zijn laptop, iets wat Marie zogezegd niet begreep. Andreas kwam binnen en toe hij die twee zag ontwaarde ik een geheimzinnig lachje bij hem. Maar inderdaad : gisteren was het overduidelijk.
0 x
Yvetje
Poster rang 3
Poster rang 3
x 193
x 239

Inhouden seizoen 31

Bericht door Yvetje »

02.03.2026 - aflevering 6025
Judith heeft spijt van haar acties. Tussen Anna en Selin ontstaat een verhitte discussie en dan ontdekt Selin ook nog iets heel onaangenaams. Lyn kampt met enige frustraties en werkt deze uit op de verkeerde persoon. Frank vertelt Eddy zijn laatste nieuwtje.

03.03.2026 - aflevering 6026
Er hangt een koude sfeer op het werk tussen Anna en Selin, al probeert Anna dat niet aan haar hart te laten komen. Ze organiseert een girls night. Rosa maakt Femke duidelijk dat ze vooruit wil. Judith laat zich nog altijd niet kennen. Tom doet een fijne ontdekking.

04.03.2026 - aflevering 6027
Tom komt in een hachelijke situatie terecht en wordt uiteindelijk gekwetst. Eddy krijgt het deksel op de neus. Selin gaat helemaal door het lint op het werk. Er bekruipt Britney een angst die ze deelt met Therese. Karin is absoluut niet opgezet met de plannen van Rosa en Femke.

05.03.2026 - aflevering 6028
Rosa laat niet in haar kaarten kijken. Christine heeft een babysit geregeld en gaat mee fitnessen met Peter. Selin is ten einde raad en zoekt hulp. Tom krijgt laat op de avond onverwacht bezoek. Anna reageert koud op wat ze hoort van Judith. Britney geniet van de aandacht van haar kotgenoten.

06.03.2026 - aflevering 6029
Yasmine vraagt hulp aan Christine. Eddy en Frank raken verwikkeld in een discussie over de familie Bomans. Marie geeft Peter goede raad. Nancy besluit om iets te verzwijgen voor Dieter en ook Judith vertelt niet de hele waarheid. Een verontrustend telefoontje verstoort Vince zijn goede humeur.

Bron: https://www.showbizzsite.be/zoek-tv-sho ... uery=Thuis
https://www.mijn-tv-gids.be/tv/46523448280/thuis.html
0 x
daffy duck
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1418
x 1778
Contacteer:

Inhouden seizoen 31

Bericht door daffy duck »

Yvetje schreef: vr 20 feb 2026, 13:37 Tussen Anna en Selin ontstaat een verhitte discussie en dan ontdekt Selin ook nog iets heel onaangenaams.
wat we voorspeld hebben komt al uit! Dat kon niet blijven duren. Alles komt van één kant en het is intussen geëvolueerd van vrijblijvende hulp naar moeten. Het pakket 'helpen' barst uit z'n voegen. Als Anna een girls night organiseert zou Selin er dan nog bij zijn??
0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
Tiboko
Poster rang 5
Poster rang 5
x 47
x 1066

Inhouden seizoen 31

Bericht door Tiboko »

Ik vermoed een girl's night in de originele bezetting Femke, Judith en Anna ??
0 x
Plaats reactie