Dit personage krijgt van mij een pluim
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
- daffy duck
- Poster rang 5

- x 1424
- x 1786
- Contacteer:
Andreas die van zich afbijt als Marie weer eens de betuttelende moeder uithangt met haar broodjes. Jesus!!! Je zult het maar meemaken na de afspraken die ze gemaakt hebben.
0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
- satine
- Poster rang 5

- x 1717
- x 2651
Robin, of hij zijn goede voornemens gaat volhouden zal nog moeten blijken, maar hij wil vooruit en dat siert hem.
Titi om van zich af te bijten tegen Sunny. Of zij en Robin voor elkaar bestemd zijn zullen we nog moeten zien, maar ze heeft wel gelijk als ze zegt dat ze haar leven op orde heeft en dat hij haar moet steunen en niet voor haar beslissen wat wel en wat niet mag.
Titi om van zich af te bijten tegen Sunny. Of zij en Robin voor elkaar bestemd zijn zullen we nog moeten zien, maar ze heeft wel gelijk als ze zegt dat ze haar leven op orde heeft en dat hij haar moet steunen en niet voor haar beslissen wat wel en wat niet mag.
1 x
- daffy duck
- Poster rang 5

- x 1424
- x 1786
- Contacteer:
Vond hem totaal veranderd en misschien heeft Waldek toch de weg gevonden om tot hem door te dringen. Niet betuttelen, geen compassie, zeggen waar het op aankomt en hem laten nadenken over z'n levenswijze. Hij heeft de hersenen, de mogelijkheden het zal enkel van hem afhangen en dat begint hij in te zien. Eindelijk. Papa Tom zal tevreden zijn als hij nog enige belangstelling heeft voor hem natuurlijk! En verdient Tom het nadat hij hem de rug toekeerde??
0 x
- satine
- Poster rang 5

- x 1717
- x 2651
Waldek - voor de manier waarop hij met Robin omgaat. Meestal kalm, maar toch heel duidelijk.
En begripvol. De aanpak die Robin nodig had en nog heeft.
En begripvol. De aanpak die Robin nodig had en nog heeft.
0 x
- Kiki_Dee
- Poster rang 4

- x 188
- x 564
Christine had deze week (ik denk donderdag) een mooi gesprek met Emma.
0 x
- satine
- Poster rang 5

- x 1717
- x 2651
Een kleintje voor Peter.
Hij was dan wel meer geïnteresseerd in Marie dan in Christine en Tom (blijkbaar), hij doofde toch wel meteen het roddelvuurtje dat Marie en Lyn probeerden te stoken.
Hij was dan wel meer geïnteresseerd in Marie dan in Christine en Tom (blijkbaar), hij doofde toch wel meteen het roddelvuurtje dat Marie en Lyn probeerden te stoken.
0 x
- Tiboko
- Poster rang 5

- x 47
- x 1072
Omdat Lynn erbij zat, waardoor het via Thilly bij Christine terecht zou kunnen komen? Of bij Tom zélf, die ook al wel eens aan de toog van Bar Madame hangt...
Want anders is Peter niet vies van een roddeltje meer of minder, want was het niet hij die Marie uit de doeken deed waarom de advocaat-kleuter ineens zo vaak bij hem komt lunchen? Waarna het verhaal van Marianne's toyboy volgde, naast zoveel andere pittige details over Tom - bij één van de après fitness doorzak-avondjes of gewoon op kantoor
0 x
- satine
- Poster rang 5

- x 1717
- x 2651
Toch wel een klein pluimpje voor Marie, voor hoe ze gisteren toch probeerde het nog wat gezellig probeerde te maken, door een gesprek op gang te trekken. Ik had toch de indruk dat ijskoningin Christine een beetje ontdooide. 
0 x
- Tiboko
- Poster rang 5

- x 47
- x 1072
Het was voor mij toch duidelijk dat Christine daar dik tegen haar zin zat. Ook de ongelukkige uitspraak van Andreas (ik heb maar voor 3 gekookt) zal haar niet meteen welkom hebben doen voelen. De opmerking van Marie zélf "jullie hebben wel een mooie loft" was dan weer behoorlijk provocerend, want deed suggereren dat ze er (buiten Christine's aanwezigheid) al geweest was. Dus ergens was het toch wel confronterend. Zeker toen ze naar het einde toe eraan toevoegde "misschien kan ik ook wel eens komen kijken hé".
Hoe graag Peter het ook zou hebben, ik denk niet dat er tussen Marie en Christine vriendschap mogelijk is
Hoe graag Peter het ook zou hebben, ik denk niet dat er tussen Marie en Christine vriendschap mogelijk is
0 x
- satine
- Poster rang 5

- x 1717
- x 2651
Natuurlijk zat Christine daar dik tegen haar zin. Maar ze was er wel, ook al was het awkward.
En ik zei niet dat het een geweldig gesprek was
maar Marie deed wel haar best om de toch wel ongemakkelijke stilte te doorbreken.
Wat bij Christine dan ook wel iets deed, want zeker nadat ze Marie geslagen had, wist ze wel dat die heel anders had kunnen reageren.
Was het een gezellig onderonsje? Dat zeker niet!
En ik zei niet dat het een geweldig gesprek was
Wat bij Christine dan ook wel iets deed, want zeker nadat ze Marie geslagen had, wist ze wel dat die heel anders had kunnen reageren.
Was het een gezellig onderonsje? Dat zeker niet!
0 x
- daffy duck
- Poster rang 5

- x 1424
- x 1786
- Contacteer:
Tim om zo open en rustig over z'n relatie met Tilly te praten tegen Simonne. Op die manier begripvol te zijn dat zij nog steeds het moeilijk heeft na Sam.
0 x
- Kiki_Dee
- Poster rang 4

- x 188
- x 564
Judith, omdat ze Tom niet aan het lijntje houdt en eens aan zichzelf denkt
0 x
- Tiboko
- Poster rang 5

- x 47
- x 1072
-
heidiw
- Poster rang 5

- x 964
- x 1555
Tim en ook Simonne voor een sereen maar moedig gesprek over verdergaan met het leven.
0 x
- Kiki_Dee
- Poster rang 4

- x 188
- x 564
Anna, om zichzelf eens niet weg te cijferen. Alhoewel ik denk dat ze niet genoten heeft van haar avondje uit.
Emma, om haar grenzen te bewaken
Emma, om haar grenzen te bewaken
0 x