Personage waar ik mij het meest aan erger

Hier kan je alles kwijt over de personages uit Thuis.
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
heidiw
Poster rang 5
Poster rang 5
x 962
x 1549

Bericht door heidiw »

De zelfvoldaanheid van Thilly. Soms vraag ik mij af hoe echte rechercheurs erover denken :whistle:
0 x
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 716
x 536

Bericht door jessie V. »

Thilly en Tom
0 x
elders
Nog geen rang
x 29

Bericht door elders »

Sunny met zijn continue Engels gezwans, kauwend op een tandenstoker ...
Kameleongedrag van Rosa
0 x
Kiki_Dee
Poster rang 4
Poster rang 4
x 184
x 563

Bericht door Kiki_Dee »

Tom, zo klagen over Cézar, in ieder beeld dat we Tom te zien krijgen, gaat het over Cézar.
0 x
daffy duck
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1412
x 1775
Contacteer:

Bericht door daffy duck »

Ook Tom, je zou er depressief van worden. Als het deze avond hetzelfde is stop ik de aflevering en laat de intro een 10 tal keren afspelen na elkaar. Lachende gezichten, beloftevolle momenten en je goed gevoel stijgt direct enkele punten.
Judith verdient dat ze een stukje ijzer, medaille genaamd, op haar borst spelden omdat ze het uithoudt met hem!
0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
Tiboko
Poster rang 5
Poster rang 5
x 47
x 1065

Bericht door Tiboko »

Niet alleen Judith, ook wij kijkers verdienen die medaille om dat gebrul avond na avond te aanhoren.

Dat Judith tóch bij hem blijft, nu hij alwéér zijn goede voornemens heeft laat varen, is trouwens onbegrijpelijk. Ze zou hem beter eens voor de keuze stellen: of veranderen of alleen verder gaan.
0 x
heidiw
Poster rang 5
Poster rang 5
x 962
x 1549

Bericht door heidiw »

Marie met haar "schatteke " en "lieveke" tegen haar volwassen zoon in het bijzijn van anderen :crazy:
3 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1709
x 2638

Bericht door satine »

Zoals gewoonlijk: Tom en Thilly. Als Thilly op reis zou gaan, mag ze brulboei De Decker gerust meenemen.

Maar gisteravond met stip: Marie. Echt, repeteren hoe ze tegen elkaar gaan doen op kantoor? :roll:
Die zit zo met dat 'Schatteke' en 'Lieveke' in haar hoofd dat ze zelf niet eens doorheeft dat ze haar zoon op het werk ook zo aanspreekt.
0 x
Trouwe kijker
Nog geen rang
x 126
x 30

Bericht door Trouwe kijker »

Simonne wegens haar gezaag en zure gezichten en Rosa omwille van haar puberaal gedrag.
0 x
Tiboko
Poster rang 5
Poster rang 5
x 47
x 1065

Bericht door Tiboko »

Cézar met zijn bullshit antwoorden.

Karin. Heb je dat uittreksel uit het strafregister?
Cézar. Nee, want de Orient Express staat geregistreerd in Nederland en dat opvragen duurt dan langer.

Allez komaan hé - het kan grappig zijn, maar niet als dat 6000 afleveringen moet gaan duren. Geef de kijker (daarom niet noodzakelijk de andere personages) enig inzicht in die man, of het is een scammer, of hij heeft een "normaal" geheim, maar zo is de fun er snel af.
0 x
martha
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1053
x 590

Bericht door martha »

Hitsige Rosa :boo: Hopelijk heeft Marianne Cézar ingelicht over het feit dat Rosa altijd op vinkenslag ligt om de "lovers" van Marianne in te pikken.

Hitsige Rosa : als zij Cézar niet direct in haar netten kan vangen (hij maakt het haar niet gemakkelijk) dan zal ze haar pijlen terug op Frank richten want anders zou zij niet zo pushen om Simonne op cruise te laten vertrekken.

Thilly : voor mij niets nieuw onder de zon. Heb eigenlijk altijd al een hekel gehad aan dat personage (net zoals aan Lyn).
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1709
x 2638

Bericht door satine »

Gisteravond toch wel even Robin. Ook al doet hij zijn best en is Rome niet in 1 dag gebouwd, wat voor een opmerking was dat nu weer over Andreas? Niels gaat dit waarschijnlijk met veel plezier verder vertellen. En dan zijn de poppen aan het dansen, zeker omdat ze heel vaak onder hetzelfde dak vertoeven, waar ook helikopter-mama Marie woont.

En Thilly is nog geen haar veranderd. De coole chick die ver boven het praten over haar nieuwe 'grote liefde' staat. Als ze eens een beetje minder 'mysterieus' zou doen, kreeg ze vast wel de aandacht die ze zo hard nodig heeft.
0 x
Tiboko
Poster rang 5
Poster rang 5
x 47
x 1065

Bericht door Tiboko »

Robin, inderdaad. Zo respectloos, terwijl Andreas hem nooit een haarbreed in de weg heeft gelegd. Niels gaat hiervan profiteren om weer te stoken, wat ook niet okee is, want net als bij Judith (Marianne die uit boosheid tegen Tom niet naar haar verjaardag komt) kwetst hij hiermee de verkeerde.

Cézar en Marianne. Ze doet tegenover Tom alsof hij familie is (misschien moet haar brulboei zoon hierover eens deftig nadenken), maar verder zien we - buiten af en toe onnozel flemen (en dan nog express omdat bv Rosa kijkt) in de wijnbar - nul interactie tussen die twee. Ook héél raar, want wat zijn ze dan nu voor elkaar :doh:

Karin, die zo overdreven vist naar Cézar's geheimen, het valt echt niet op :nope:
0 x
apestaart
Poster rang 4
Poster rang 4
x 186

Bericht door apestaart »

Robin heeft weer eens van zijn "beste" kant laten zien, Andreas een autist noemen en Niels moet het snel dat overbriefen aan Andreas maar die doet om hem op te stoken tegen Robin.
Het gevolg is dat Andreas overstuur raakt en zich opsluit in zijn kamer, gelukkig heeft dat niet lang geduurd want op het werk heeft hij zich herpakt weliswaar door toedoen van Peter.
Dus niet 1 personage maar 2 personages waar ik mij aan erger nl: Robin en Niels. :mad:
0 x
daffy duck
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1412
x 1775
Contacteer:

Bericht door daffy duck »

Rosa....wat een waardeloos personage is dat toch geworden. Heen en weer lopen met glazen en ontbijten en tussendoor overal staan luisteren, haar snater inslaan, moeien, ruzie stoken...en dat gejaag op César...wat moet dat voorstellen? Buiten veel miserie met Marianne kan daar niks uit komen. Als ik haar zie komen en hij laat maar de top van z'n neus zien denk ik: nee hé, niet weer dat gesmoefel en gegniffel, het komt haar echt niet af en is zo voorspelbaar.
0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
Plaats reactie