Wat vond je van de aflevering van "vandaag"?

Plaats hier je berichtje over de soap Thuis in het algemeen.
Forumregels
Hieronder komt alles te staan wat met Thuis te maken heeft. Let op, alle verhaallijnen rondom bepaalde personages horen in het personagesforum (http://thuisonline.be/viewforum.php?f=1)(Geen spoilers !)
daffy duck
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1412
x 1775
Contacteer:

Bericht door daffy duck »

vond het een beetje een waardeloze, niet boeiende aflevering, vol 'café' talk, niks nieuws, feiten die beetje wegens lichtgewicht aan mij voorbijgingen.
Enige waar ik op lette was: toen Nancy aan Judith meegaf dat ze veel beter kon doen dan Tom was vanaf dan haar afwezigheid van het gesprek en de scene achteraf toen ze tegen Tom over z'n moeders toyboy begon.
0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1709
x 2638

Bericht door satine »

Inderdaad, ik heb ook de indruk dat Judith begint in te zien dat haar relatie met Tom niet veel meer voorstelt.
Ze sprak in ieder geval Nancy niet tegen en toen Tom meteen begon te tieren en zijn moeder moest bellen toen hij de naam Cézar nog maar hoorde, was het wel heel duidelijk dat Judith en haar voorstellen om wat meer tijd samen door te brengen, weg van alle rest, geen prioriteiten zijn voor hem.

Ook wel opmerkelijk hoe Marie krampachtig probeerde haar nieuwe fitness-buddies in haar gezelschap te houden. De blik van Lyn sprak boekdelen. Ik begrijp dat ze zich eenzaam voelt en ook wel eens iets meer wil in het leven dan haar zoon en haar werk, maar ik zou haar toch liever met een nieuw personage zien.

En fijn om Eddy nog eens te zien. En hij wou wel een kaffee'tje, waar gaan we dat schrijven? ;)
Maar waarschijnlijk had hij dat nodig voor al zijn 'gepeins'. :D
0 x
Tiboko
Poster rang 5
Poster rang 5
x 47
x 1065

Bericht door Tiboko »

satine schreef: do 12 feb 2026, 10:10 En hij wou wel een kaffee'tje, waar gaan we dat schrijven? ;)

Het was dat of een glas wijn en Eddy drinkt sowieso geen wijn.

Hij zag er ook heel opgekuist on-Eddy's uit, snap ook niet zo goed waarom hij net naar de wijnbar ging, waar hij ook nog eens Femke kan tegenkomen. Het idioot gebrabbel van Rosa er ook nog eens bij over wat "hun relatie" heette - tja - inderdaad een beetje waardeloos, Daffy - al dat geroddel dat niks voorstelde. En de meerwaarde van personage Claire, buiten Eddy gezelschap houden en roddelen, ik zie ze niet :nope:

Dan ook nog eens dat onnodig gestook van Rosa :doh:
Dat Cézar een appartement heeft gevonden is niet gelijk aan dat hij en Marianne gaan samenwonen, maar dat is nochtans wat ze letterlijk tegen Judith zei. Waarop die het nodig vond dat meteen tegen Tom te gaan zeggen, in plaats van het even voor zich te houden. Raar.

Verder die melige scènes op het kantoor van Peter, Marie en Andreas. We weten intussen dat ons favoriet personage Andreas zijn best doet om zijn weg te maken in het bedrijfsleven en dat de komst van Marie dat bemoeilijkt, maar moeten we dat in elke aflevering opnieuw voorgeschoteld krijgen?
0 x
martha
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1053
x 590

Bericht door martha »

satine schreef: do 12 feb 2026, 10:10 En fijn om Eddy nog eens te zien. En hij wou wel een kaffee'tje, waar gaan we dat schrijven? ;)
Maar waarschijnlijk had hij dat nodig voor al zijn 'gepeins'. :D
Ik "peins" nog altijd dat ik er niets van heb begrepen :lol:
Tiboko schreef: do 12 feb 2026, 13:13 Dan ook nog eens dat onnodig gestook van Rosa
Om :sick: van te worden :crazy: Femke heeft het toch al door dat Rosa blijft geilen op haar jules Cesar :lol:
0 x
Plaats reactie