Hier kan je alles kwijt over de personages uit Thuis.
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
martha schreef: di 09 dec 2025, 15:25
VRT MAX seizoen 14 jaar 2009 zag ik Nancy rondtrippelen in juist die bruine jas Als je bedenkt dat zij altijd solden van de solden van de solden aanheeft moet die nog ouder zijn.
Ik zei toch dat alcohol goed bewaart
Maar evengoed, ik heb ook nog 2 mantels uit dat jaar. Maar wel niet van de solden van de solden... ik wil die niet wegdoen omdat ik toen zwanger was
Ben ik nu de enige die het raar vind dat ze haar "beste vriendin" niet de pieren uit de neus probeert te vragen over haar toyboy Totaal niets voor Nancy die bij momenten nog erger is dan Rosa.
heidiw schreef: ma 09 feb 2026, 17:53
Ben ik nu de enige die het raar vind dat ze haar "beste vriendin" niet de pieren uit de neus probeert te vragen over haar toyboy
ja, is precies alsof ze haar filosofie waar maakt: what comes in taxi Nancy, stays in taxi Nancy. En dat is helemaal haar niet!
Ze is een beetje uit beeld en dat is niet van haar gewoonte als haar 'beste vriendin' in een andere situatie komt. We zullen er misschien meer van horen binnenkort!
0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
Misschien weet ze wel meer? Ze weet in ieder geval waar ze Cézar naartoe brengt of hem (en Marianne) gaat ophalen.
Maar het is inderdaad niet meteen haar stijl om niks te verklappen of niet mis te verstane hints te lossen.
satine schreef: di 10 feb 2026, 10:19
Maar het is inderdaad niet meteen haar stijl om niks te verklappen of niet mis te verstane hints te lossen.
Het is zo van de pot gerukt (inderdaad Heidi ) dat het lachwekkend is. De échte Nancy zou niet kunnen wachten om bijvoorbeeld Femke, Rosa of haar filou dit geweldig nieuws te verklappen, maar nee - ze hult zich in stilzwijgen. Na haar kleine opstand van een paar maand geleden is Nancy precies weer hetzelfde dutske geworden waar ze zich zélf zo aan ergerde, toen. Karaktermoord editie 3725.