Cézar Troisi (Jeroen Van Dyck)

Hier kan je alles kwijt over de personages uit Thuis.
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
elders
Nog geen rang
x 29

Bericht door elders »

Satine, dank voor de uitleg. Klopt allemaal, maar er staat ook duidelijk dat de werkgever dat aanvraagt en die krijgt dan een digitale PDF die wel elektronisch beveiligd is en een digitale handtekening en dat is iets anders dan wat Cézar bv zou ondertekenen.
Meer, wanneer je dergelijk document krijgt weet je ook de afzender (in de stempel die dergelijk document heeft, ...) Maar ja, 't is Thuis en we moeten ermee leren leven dat eenvoudige dingen vaak niet bestaan en ingewikkelde items dagelijkse kost is.
Als werkgeefster heeft ze ook het recht om de identiteitskaart te vragen ... Doet ze niet. Als advocate wel heel grote steken laten vallen ...
Cézar is geslepen en slaagt er steeds weer in om een ambetante vraag te beantwoorden met een weerkerende andere vraag.
Ik noemde dat vroeger tijdens de examens rond te pot draaien. Handige jongen waar ik vrees nog velen in die val zullen tuimelen.
DOm, euh Tom heeft een goed vermoeden, maar te weinig grijs :lol: om gewoon na te denken.
0 x
eviva
Nog geen rang
x 28
x 13

Bericht door eviva »

Als werkgever kan je dat volgens mij niet aanvragen. Als werknemer moet je dat toch altijd zelf bezorgen.
De laatste keer dat ik zo'n attest nodig heb ik het digitaal aangevraagd en binnen 5 seconden zat het in mijn mailbox. Niemand zet daar nog handmatig een stempel op.
Maar het is Thuis en dat er iets mis mee zal zijn is wel duidelijk, gezien de nadruk dat erop gelegd wordt.
0 x
taaigetje
Nog geen rang
x 14
x 38

Bericht door taaigetje »

de gretigheid waarmee Cézar inzage wou in de lopende zaken zou niet alleen mijn wenkbrauwen al diep doen fronsen, ook het alarm zou afgaan. (en van criminelen met een blanco strafregister kan ook een mooi lijstje gemaakt worden :whistle: ).
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1708
x 2637

Bericht door satine »

elders schreef: do 05 feb 2026, 11:51 Klopt allemaal, maar er staat ook duidelijk dat de werkgever dat aanvraagt en die krijgt dan een digitale PDF
Dat staat niet in de tekst. Er staat dat de werkgever dit dcument mag vragen als het relevant is voor de functie (aan de werknemer) maar niet dat die dat zelf moet aanvragen.
eviva schreef: do 05 feb 2026, 16:48 Als werkgever kan je dat volgens mij niet aanvragen. Als werknemer moet je dat toch altijd zelf bezorgen.
Inderdaad, de werknemer moet dat zelf aanvragen en krijgt het document per mail in PDF.
0 x
Plaats reactie