Inhouden seizoen 31
Forumregels
Hier komen alle spoilers over de serie te staan. Een spoiler is een tekst (of foto) die informatie verklapt over de serie die voor de kijker verborgen had moeten blijven. Opgelet: speculaties horen in het speculatieforum thuis!
Hier komen alle spoilers over de serie te staan. Een spoiler is een tekst (of foto) die informatie verklapt over de serie die voor de kijker verborgen had moeten blijven. Opgelet: speculaties horen in het speculatieforum thuis!
- satine
- Poster rang 5

- x 1708
- x 2637
- taaigetje
- Nog geen rang
- x 14
- x 38
Inhouden seizoen 31
denkend dat hij een pront jufferke krijgt als PC, en dan blijkt het Sunny te zijn
1 x
- satine
- Poster rang 5

- x 1708
- x 2637
Inhouden seizoen 31
Het was een pront jufferke, maar die deed niet wat het moest
En nu krijgt hij dan toch Sunny - ben benieuwd!
En nu krijgt hij dan toch Sunny - ben benieuwd!
0 x
-
ThuisfanNL
- Nog geen rang
- x 51
- satine
- Poster rang 5

- x 1708
- x 2637
Inhouden seizoen 31
Als dat zo is, dan kan ik haar geen ongelijk geven. Judith verdient beter.
Ze heeft een drukke baan die ook vaak emotioneel veel van haar vergt, haar dochter heeft het ontzettend moeilijk en dan moet ze ook nog haar tijd en energie in die grote kleuter steken?
Hoog tijd dat ze voor zichzelf kiest.
Ze heeft een drukke baan die ook vaak emotioneel veel van haar vergt, haar dochter heeft het ontzettend moeilijk en dan moet ze ook nog haar tijd en energie in die grote kleuter steken?
Hoog tijd dat ze voor zichzelf kiest.
1 x
- Tiboko
- Poster rang 5

- x 47
- x 1064
Inhouden seizoen 31
Tom kennende... gewoon Valentijn vergeten, net zoals hij haar eerder ook al oudejaar en andere leuke momenten (dat etentje, een avondje bioscoop...) alléén liet doorbrengen omdat "mijn hoofd staat er niet naar".
Op een bepaald moment is het genoeg, ik hoop dat Judith dit keer volhoudt - want Tom verdient haar niet
Op een bepaald moment is het genoeg, ik hoop dat Judith dit keer volhoudt - want Tom verdient haar niet
0 x