Hier kan je alles kwijt over de personages uit Thuis.
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Zozo, Madame Marianne heeft smaak - en dat zou ik van Cézar ook zeggen, moest het leeftijdsverschil er niet zijn.
En ja, ik weet dat dit een vooroordeel is, op liefde staat geen leeftijd.
Maar is het liefde, of zit er meer achter?
Er zit toch een geheimzinnig randje aan. Hoe hij rond de pot draaide rond z'n vroegere werkgever en ook z'n verdere identiteit onvindbaar bleek. En had zo m'n vragen ook bij het uitnodigen van Marianne voor een etentje. Op haar kosten?? Of is hij iemand die het wel kan betalen ondanks het feit dat hij werkloos is?? Ja misschien heeft de barman job hem toch goed betaald.
0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
Dat er geen sporen van hem te vinden zijn op internet kan goed. Maar iets van schoolopleiding, ex-werkgevers, familie of dergelijke moet toch bestaan. Wanneer iemand dat bewust achter houdt, dan klopt er iets niet...
Sowieso zal Karin - doorgaans een paar stappen snuggerder dan brulboei Tom - mogelijk degene zijn die hem subtiel ontmaskert (als er iets louche aan hem zou zijn), want ze liet aan Waldek/Rosa al uitschijnen dat ze hem "interessant" vindt...
Gôh de man logeert in een B&B hotel, hij moet toch zijn id-kaart hebben voorgelegd ?? Dan moet minstens Rosa of Femke toch meer van hem afweten, bijvoorbeeld of Cézar Troisi zijn échte naam is hé - wat ik zeer betwijfel.
Tenzij Marianne àlles voor hem betaalt natuurlijk, inclusief die kamer/het chicque restaurant/de uitstapjes... Maar dàn mag je haar toch wel mega naïviteit verwijten en riskeert ze (wat Tom vreest) op termijn inderdaad gepluimd te zullen worden.
Misschien mis ik iets, niet goed gekeken ofzo… Heeft Marianne nu echt een intieme en dus seksuele relatie met Cézar? Of is hij louter een gezelschapsman voor haar
catherine schreef: za 24 jan 2026, 20:20
Heeft Marianne nu echt een intieme en dus seksuele relatie met Cézar? Of is hij louter een gezelschapsman voor haar
denk wel dat het dat eerste is als je de conversatie tussen die 2 opvangt. Wil er voor mezelf geen tekening bij maken maar heb er toch m'n bedenkingen bij.
0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
Is het dan niet nogal apart dat hij in de Withoeve verblijft en niet bij de zussen Bastiaens?
Natuurlijk, soaptechnisch is het veel interessanter om hem ergens te laten logeren waar wel wat volk over de vloer komt - spaart ook weer nieuw decor uit
Ik vermoed - maar zeker weten natuurlijk niet - dat Marianne daar (intiem zijn) nog niet aan toe is. We hebben haar toch ook nog geen enkele keer in de Withoeve die trap naar boven zien nemen, naar zijn kamer. Wat altijd een signaal was bij Marie/Katrien etc als er seks ging komen...
Niet altijd draaien relaties/vriendschappen meteen uit op seks natuurlijk en op die Orient Express zal daar ook wel geen mogelijkheid toe geweest zijn...