Wat vond je van de aflevering van "vandaag"?

Plaats hier je berichtje over de soap Thuis in het algemeen.
Forumregels
Hieronder komt alles te staan wat met Thuis te maken heeft. Let op, alle verhaallijnen rondom bepaalde personages horen in het personagesforum (http://thuisonline.be/viewforum.php?f=1)(Geen spoilers !)
taaigetje
Nog geen rang
x 14
x 38

Bericht door taaigetje »

ik heb genoeg 6000 gezien en gehoord voor een paar weken...
op de plant van Lyn
Lyn: het is niet erg dat ik 6000 keer over en weer moet rijden
Nancy: toch niet van Taxi 6000
Tim: 6000 woordjes Frans
Tim met een doos waarop: keuken...6000
Judith met puzzeldoos, 6000 stukjes
kaartje met 6000 op de zak die Simone neemt van Lyn
gesprek tussen Andreas en Marie: een alien van 6000 lichtjaren ver
op Andreas's mangaboek
op Simones puzzelmania boekje
Rosa: en normaal kost da 6000 euro
op het drankblikje van Dieter
en ik zal er ook nog wel gemist hebben!!
het enige dat ik echt niet vond was de 'woordzoeker' waarover men hier en daar in de media sprak :confusion-shrug:
0 x
Tiboko
Poster rang 5
Poster rang 5
x 47
x 1064

Bericht door Tiboko »

Een wat halfslachtig afscheid van Simonne (blij dat ze even weg is), de overdreven "pogingen" van Dieter & co om Tim te overtuigen niet te vertrekken, Marie en Andreas die keiraar tegen elkaar doen op t werk en verder een ultra saai verslag (dat maar bleef duren) van een alcohol vrije wijnproeverij van Waldek...

Een aflevering om snel te vergeten dus :yup:

Met als kanttekening dat er wel heel veel gehint wordt naar dat een "feestje voor Hannah" (einde chemo) wat voorbaring is. Als dat maar geen voorbode is van nog meer ellende voor Tim en zijn dochter :denk:
0 x
Tiboko
Poster rang 5
Poster rang 5
x 47
x 1064

Bericht door Tiboko »

Al die moeite van Nancy en Dieter, tot óók Tim door heeft dat er iets niet klopt (té romantische setting). En de vraag is of Thilly effectief zal opdagen, ik vrees ervoor :nope:
0 x
daffy duck
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1408
x 1774
Contacteer:

Bericht door daffy duck »

Vond het een gezellige sfeer onder vrouwen gisteren tijdens dat etentje. Maar ik weet niet of ik zo open zou kunnen zijn als Judith met Selin aan de tafel over me. Ze is blijkbaar totaal vergeten hoe ze haar behandeld heeft tegenover Cody.
Nu is Lyn wel een aanwinst aan het gezin bij Tim. Ze weet Hannah goed te bespelen en heeft een positive invloed op haar.
Was wel een vreemde situatie tijdens dat etentje bij Nancy en Dieter. Plan was blijkbaar aan het mislukken.
Laatst gewijzigd door daffy duck op za 31 jan 2026, 15:38, 1 keer totaal gewijzigd.
0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1708
x 2634

Bericht door satine »

daffy duck schreef: za 31 jan 2026, 08:18 Ze weet Hannah goed te bespelen en heeft een positive invloed op haar.
Ik vond Hannah nochtans toch wel frank uit de hoek komen tegen haar vader. Hopelijk wordt dat geen ding.
0 x
daffy duck
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1408
x 1774
Contacteer:

satine schreef: za 31 jan 2026, 14:26 Ik vond Hannah nochtans toch wel frank uit de hoek komen tegen haar vader.
ja, heb dat ook opgemerkt en vond dat inderdaad de mindere kant. Het zal aan Lyn zijn om haar daar op tijd attent op te maken en zorgen dat het toelaatbaar blijft. Had het meer over het opkrikken van haar moraal.
0 x
ThuisfanNL
Nog geen rang
x 51

Bericht door ThuisfanNL »

Eindelijk geven Tim en Thilly eindelijk toe aan hun gevoelens. Het zal voor hun beide niet gemakkelijk zijn geweest om weer gevoelens voor iemand anders te krijgen nadat hun eerdere grote liefde kwam te overlijden.

Ik vond de overgang naar de scene waarin Tom en Judith aankwamen bij de sportschool wel best wel vreemd qua beelden die tussendoor werden getoond. Ik had toen even niet het gevoel dat ik toen naar Thuis keek.
0 x
Tiboko
Poster rang 5
Poster rang 5
x 47
x 1064

Bericht door Tiboko »

Leek inderdaad even een trailer voor Radio 1, met daarbij die beelden van een drukke straat enz.

De fitness scènes vond ik heel apart, altijd "drukke" Tom die zomaar ineens veel tijd heeft om intensief te gaan sporten. Idem dito de plotse "match" tussen Selin en Judith, Anna leek warempel even jaloers...

Het Tim en Thilly verhaal was redelijk kunstmatig opgezet (heel dat gedoe bij Nancy & Didi), Thilly die het etentje had gepland (hoezo, hij had haar toch afgewezen :denk: ) en Tim die dan ineens (na een preek van Nancy) plots het licht zag. Erg voorspelbaar - gezien de Valentijn week.

Maar al bij al vond ik het wel fijn voor hem, dat hij eindelijk eens iets positiefs in zijn leven beleeft - na al die maanden van verdriet en miserie. Hopelijk breekt onze wispelturige flik nu niet meteen weer zijn hart. En dat Robin eindelijk een steunfiguur vond in Waldek, vind ik een mooie wending.
1 x
daffy duck
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1408
x 1774
Contacteer:

Was precies de avond van de wisselende relatieverhoudingen en meer begrip. Er werd zelfs gelachen (Selin en Judith), dat was lang geleden dat we dat hoorden!
Wel mooie scene tussen Tim en Hannah waar zij zo hoopvol was dat haar papa een mooie avond had gehad met Tilly.
En Tom, ja die zal moeten buigen of barsten met Sunny....maar dat hij zal zweten is zeker!
1 x
apestaart
Poster rang 4
Poster rang 4
x 186

Bericht door apestaart »

daffy duck schreef: di 03 feb 2026, 08:05 En Tom, ja die zal moeten buigen of barsten met Sunny....maar dat hij zal zweten is zeker!
0 x
Zijt maar zeker dat Sunny Tom zal laten zweten sterker nog Sunny zal hem ferm doen afzien, Tom zal zeker stijve spieren aan overhouden, ik zie het al gebeuren. :D :razz: :mrgreen:
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1708
x 2634

Bericht door satine »

Er worden de laatste tijd wel meer 'originele' overgangen gebruikt. Soms zijn ze heel geslaagd, soms zijn ze verwarrend, zoals gisteravond inderdaad.

En dat Tim en Thilly een koppel moesten worden, dat stond in de sterren geschreven. Wat moeten ze superflik anders laten doen?
Ik hoop dat ik me vergis en dat het een goeie relatie wordt, want dat verdienen Tim en Hannah wel. Het is Thuis, dus na een tijdje zullen we wel vinden dat ze verwonderlijk goed bij elkaar passen, zoals Peter en Chrisitine, of Waldek en Karin.
En ik hoop ook dat de relatie gewoon wat verder kabbelt, zodat we Thilly niet te veel te zien krijgen. Dat is dan wel minder Tim, wat ik dan we jammer zou vinden.
Want hij lijkt mij na al die jaren nog altijd 1 van de zeldzame evenwichtige personages in Thuis. Hopelijk blijft hij wie hij is.
0 x
martha
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1050
x 589

Bericht door martha »

In het begin dacht ik : yes !!!!! Ze is vertrokken. :dance:
25 minuten later : oh nee !!! Ze is nog altijd in thuisdorp :roll:

En Tim, ocharme, zou hij wel te eten gekregen hebben want hij had toch zo'n honger.? :denk:
0 x
Plaats reactie