Thilly Van Santen (Lauren Muller)

Hier kan je alles kwijt over de personages uit Thuis.
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Plaats reactie
daffy duck
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1424
x 1786
Contacteer:

Bericht door daffy duck »

Zij is zo teleurgesteld dat Tim niet meegaat in haar liefdesuiting. Ze is tot het besef gekomen en een tijdje later moet Tim het weten en er ook mee instemmen. Niks idee dat hij nog volop die aanval van Rami aan het verwerken is. Zij voelt het nu en nu zal het gebeuren. Ze zal wel moeilijk kunnen verwerken dat ze het deksel op haar neus gekregen heeft.
0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
elders
Nog geen rang
x 30

Bericht door elders »

Zal vanavond weer de klassiek Tilly zijn.
Zuipen, vreemd lopen (alhoewel ze niet vreemd kan gaan, ze is 'weduwe', maar het bed delen (en nog veel meer) indien ze geen gelijk krijgt of het deksel op haar neus krijgt.
't Zou me niet verschieten mocht ze morgenavond weer plots de deur uit is naar vreemde landen.
0 x
Tiboko
Poster rang 5
Poster rang 5
x 47
x 1072

Bericht door Tiboko »

Niet dat ik haar gedrag goedkeur :nope: maar zij heeft natuurlijk óók net een trauma meegemaakt en (hoewel het voor een stuk haar eigen schuld was door Rami zo te provoceren) ook bij haar moet dit verwerkt worden...

Zoooo onrealistisch dat noch zij noch Tim (verplichte) psychologische bijstand kregen aangeboden. In wat voor eeuw leven ze daar in Thuis??
0 x
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 719
x 537

Bericht door jessie V. »

Er zijn bij een Soap nou eenmaal dingen die je er zelf bij moet denken.
0 x
daffy duck
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1424
x 1786
Contacteer:

Serieuze rechercheur Tilly is plots veranderd in een losgeslagen projectiel die alles toelaat op het werk en Tims hoofd op hol brengt tijdens zijn werk. Als het in haar kraam past kan en mag alles. Moet zij tegenwoordig geen criminelen lastig vallen?
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1718
x 2651

Bericht door satine »

Hopelijk kan de 'veranderde' Thilly (waar ik nog niet veel van gemerkt heb overigens ;) ) op een manier met Simonne omgaan die een beetje volwassen is. En dat ze niet alles weer weglacht en doet alsof Simonne zich maar over het verdriet van haar dochter moet zetten, na 'al' een jaar.
1 x
daffy duck
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1424
x 1786
Contacteer:

satine schreef: vr 20 feb 2026, 10:24 En dat ze niet alles weer weglacht en doet alsof Simonne zich maar over het verdriet van haar dochter moet zetten, na 'al' een jaar.
Heb daar een beetje moeite mee. Frank had haar toch al op de hoogte kunnen brengen, maar neen, ze moet weer met haar neus op de feiten gedrukt worden. En Tilly is nu ook niet metten de meest empathische partner, alhoewel ze zou moeten in haar job, om het tactvol af te handelen. Hopelijk volgt er een goed gesprek zodanig dat Simonne het meer een plaats kan geven.
0 x
Plaats reactie