Lyn Cremers (Kim Van Oncen)

Hier kan je alles kwijt over de personages uit Thuis.
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Plaats reactie
daffy duck
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1401
x 1768
Contacteer:

Bericht door daffy duck »

Ben volledig 'op den dool' in deze situatie. Ik denk: Simonne, waar ben je mee bezig en dan zie ik Lyn: de onschuld zelve, maar dan zo aanpappen met iemand, zoals ze zelf zegt " een beetje een vader is voor haar." Je weet op de duur niet meer wie je moet geloven of doorziet. En dan zit kwebbel Rosa er nog tussen....zo verwarrend allemaal. Ja, en zoals we weten is Lyn niet aan haar proefstuk
0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1699
x 2625

Bericht door satine »

Wow, wat een viswijf gisteren! Beetje scherp! :D

En er zal bij Simonne wel jaloezie spelen, maar Lyn is voor haar eigen gemak wel vergeten wat ze zelf heeft gedaan, waardoor ze Simonne tegen zich in het harnas heeft gejaagd. Hoe ze haar buiten wou bij Bar Madam en hoe nijdig ze was toen Simonne alles verder afhandelde met Thilly en naar de Withoeve trok.
Om van haar leugens over Hannah maar te zwijgen en Simonne een oude heks noemde...
0 x
daffy duck
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1401
x 1768
Contacteer:

Mooi van Simonne dat ze zich kwam verontschuldigen. Natuurlijk heeft ze dingen gedaan die niet door de beugel kunnen. Maar de agressieve houding van Lynn met haar armen gekruist en neerbuigende blik. Het is nu ook niet dat ze zelf moeder Theresa is en je haar de absolutie zou geven zonder biechten. Dus een beetje meevoelen zou wel op z'n plaats zijn. Benieuwd wat haar conditie zal zijn om haar volledig te vergeven. Terug daar komen wonen???
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1699
x 2625

Bericht door satine »

Ze zal haar eisen wel stellen - terug bij Tim komen wonen is inderdaad een mogelijkheid - en als Simonne er niet mee akkoord gaat, zal ze er wel voor zorgen dat die er als de slechte uitkomt, niet zij.
Simonne had beter haar verontschuldigingen aangeboden in het bijzijn van Frank, maar het is nu gebeurd.
De laatste tijd valt er over Lyn niet echt iets negatiefs te zeggen, maar ik vertrouw haar nog steeds niet verder dan ik haar zie.

Edit: en zou Lyn zich nu ook verontschuldigen voor wat zij gedaan heeft? :denk:
Simonne buiten gewerkt in Bar Madam, haar achteruitgeschoven en Hannah tegen haar opgezet, altijd bitsig tegen Simonne, maar superlief tegen Frank... ?
Ze is haar twee gezichten nog steeds niet kwijt.
1 x
daffy duck
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1401
x 1768
Contacteer:

satine schreef: do 08 jan 2026, 08:58 Ze is haar twee gezichten nog steeds niet kwijt.
Dat is wat ik ook denk. 'Overnight' je valse streken kwijtraken...geloof ik niet in hoor! Eens een bitch....en zich verontschuldigen tegenover Simonne, geen haar op haar hoofd die daar aan denkt. Nu is zij de dominante die alle touwtjes in handen heeft en er ook gebruik zal van maken.
0 x
martha
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1034
x 588

Bericht door martha »

Satine en Daffy : jullie verwoorden precies hoe ik over lyn denk. Ik vond haar al koud en passief agressief eerder deze week toen Frank zich kwam verontschuldigen in bar madam over wat zijn suske allemaal had uitgespookt. Je zag de haat van Lyn in haar ogen. Nu dat ze geen schrik meer moet hebben van Sunny (die zij eerst verantwoordelijk hield van de pesterijen) is ze terug de manipulatieve teef. Er wacht Simonne nog barre tijden.
0 x
heidiw
Poster rang 5
Poster rang 5
x 962
x 1539

Bericht door heidiw »

Ik vertrouw haar ook nog niet eens zo ver als ik haar zie, en toch vond ik het van veel inzicht getuigen dat ze niet eerder naar haar appartement terugkeert voor Simonne helemaal genezen is. Al is het haar zeker meest om Hannah te doen, ik denk wel dat ze beseft dat de eerste vereiste is dat ze een durende wapenstilstand met Simonne bereikt.
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1699
x 2625

Bericht door satine »

Inzicht? Misschien - of het is iets dat ze subtiel kan gebruiken tegen Simonne.
"Nee Hannah, ik kan niet terugkomen, zolang oma (heks) nog niet helemaal genezen is".
0 x
martha
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1034
x 588

Bericht door martha »

Inderdaad Satine : nu Simonne zich schuldig voelt met datgene wat zij (de schuld van de psychose) Lyn heeft aangedaan heeft Lyn Simonne volledig in haar macht. Ik zag het zo in haar ogen en haar vals lachje.
0 x
Plaats reactie