Er was inderdaad een stukje bruine mouw te zien. En nu hij door haar (en zijn eigen stomme schuld) geschorst is zouden ze hem toch ook beter eens onder de loep nemen.
Inhouden seizoen 31
Forumregels
Hier komen alle spoilers over de serie te staan. Een spoiler is een tekst (of foto) die informatie verklapt over de serie die voor de kijker verborgen had moeten blijven. Opgelet: speculaties horen in het speculatieforum thuis!
Hier komen alle spoilers over de serie te staan. Een spoiler is een tekst (of foto) die informatie verklapt over de serie die voor de kijker verborgen had moeten blijven. Opgelet: speculaties horen in het speculatieforum thuis!
-
heidiw
- Poster rang 5

- x 962
- x 1539
Inhouden seizoen 31
0 x
- Tiboko
- Poster rang 5

- x 47
- x 1059
Inhouden seizoen 31
Misschien is Rami van hetzelfde kaliber als die "brave flik" collega van Tim die ik vorige week nog zag bij de ontvoering van Emma indertijd - in de reeks top afleveringen uit 30 jaar Thuis.
Stille waters, maar heel rancuneus ??
Stille waters, maar heel rancuneus ??
0 x
- Yvetje
- Poster rang 3

- x 193
- x 239
Inhouden seizoen 31
12.01.2026 - aflevering 5990
Thilly bevindt zich in een hachelijke situatie. Tim is ongerust. Brik wordt verrast op het werk. Robin heeft geen respect voor zijn collega. Greet dreigt zichzelf te verliezen. Tom maakt zich zorgen om Marianne. Marie moet een keuze maken.
13.01.2026 - aflevering 5991
Dieter maakt een fout en Tim grijpt in, maar de gevolgen zijn niet te overzien. Therese en Niels bevinden zich in tegenovergestelde situaties. Waldek wil niet luisteren naar Robin. Andreas twijfelt aan zijn mama. Rami wordt in het nauw gedreven. Judith heeft haar handen vol op het werk.
14.01.2026 - aflevering 5992
Dieter is van slag en heeft slecht nieuws voor Frank en Simonne. Greet begint het op haar heupen te krijgen. Christine ziet voordeel in de laatste zet van Peter. Selin doet een ontdekking op het werk. Marie confronteert Andreas. Britney zit in met Therese.
15.01.2026 - aflevering 5993
Tom is gechoqueerd door het nieuws van Marianne. Er hangt een gespannen sfeer bij Andreas en Marie, terwijl ook Niels amper zijn zenuwen onder controle kan houden. Frank troost Simonne. Emma gaat een nieuwe uitdaging aan.
16.01.2026 - aflevering 5994
Voor Cody lijkt het tij te keren. Anna en Selin zijn het oneens. Marianne en Claire vinden de houding van Tom allesbehalve positief. Er staat Karin een verrassing te wachten. Robin en Niels worden aangesproken door Waldek.
Bron: https://www.showbizzsite.be/zoek-tv-sho ... uery=Thuis
https://www.mijn-tv-gids.be/tv/46523448280/thuis.html
Thilly bevindt zich in een hachelijke situatie. Tim is ongerust. Brik wordt verrast op het werk. Robin heeft geen respect voor zijn collega. Greet dreigt zichzelf te verliezen. Tom maakt zich zorgen om Marianne. Marie moet een keuze maken.
13.01.2026 - aflevering 5991
Dieter maakt een fout en Tim grijpt in, maar de gevolgen zijn niet te overzien. Therese en Niels bevinden zich in tegenovergestelde situaties. Waldek wil niet luisteren naar Robin. Andreas twijfelt aan zijn mama. Rami wordt in het nauw gedreven. Judith heeft haar handen vol op het werk.
14.01.2026 - aflevering 5992
Dieter is van slag en heeft slecht nieuws voor Frank en Simonne. Greet begint het op haar heupen te krijgen. Christine ziet voordeel in de laatste zet van Peter. Selin doet een ontdekking op het werk. Marie confronteert Andreas. Britney zit in met Therese.
15.01.2026 - aflevering 5993
Tom is gechoqueerd door het nieuws van Marianne. Er hangt een gespannen sfeer bij Andreas en Marie, terwijl ook Niels amper zijn zenuwen onder controle kan houden. Frank troost Simonne. Emma gaat een nieuwe uitdaging aan.
16.01.2026 - aflevering 5994
Voor Cody lijkt het tij te keren. Anna en Selin zijn het oneens. Marianne en Claire vinden de houding van Tom allesbehalve positief. Er staat Karin een verrassing te wachten. Robin en Niels worden aangesproken door Waldek.
0 x
- satine
- Poster rang 5

- x 1699
- x 2625
Inhouden seizoen 31
Zou dit dan Jeroen Van Dyck zijn? Ben benieuwd - ook wat 'zijn werk' dan is.
0 x
- taaigetje
- Nog geen rang
- x 14
- x 37
-
ThuisfanNL
- Nog geen rang
- x 51
Inhouden seizoen 31
Het gaat spannende weken worden voor de politiekorps. Ik las in de spoilers van 14 januari dat Dieter Frank en Simonne slecht nieuws voor hen heeft. Ik hoop niet dat Tim dood gaat, net een jaar na de dood van Sam. Ik ben wel erg benieuwd wat er dan gaat gebeuren en ook met Thilly die in een hachelijke situatie terecht komt. Waarschijnlijk wordt ze gegijzeld.
Door de spoilers weet ik wel bijna zeker dat Rami degene is die Katrien heeft vermoord.
Door de spoilers weet ik wel bijna zeker dat Rami degene is die Katrien heeft vermoord.
0 x
- Tiboko
- Poster rang 5

- x 47
- x 1059
Inhouden seizoen 31
En dat laatste (Rami nieuws) is wel heel jammer, want hoe graag ik ook spoilers lees, iets moet er toch nog een beetje de spanning inhouden...
Sowieso wéér een kleurloze figuur die de slechterik speelde, net als recent Jean-Marc, Katrien en nu Rami.
Wat slecht nieuws betreft voor Frank & Simonne, het zou ook om Hannah kunnen gaan. Naar Thuis-normen (waar alles vooruit moet gaan, zelfs Simonne is bv alweer aan de beterhand) is ze nu al wel héél lang ziek.
Sowieso wéér een kleurloze figuur die de slechterik speelde, net als recent Jean-Marc, Katrien en nu Rami.
Wat slecht nieuws betreft voor Frank & Simonne, het zou ook om Hannah kunnen gaan. Naar Thuis-normen (waar alles vooruit moet gaan, zelfs Simonne is bv alweer aan de beterhand) is ze nu al wel héél lang ziek.
0 x
- satine
- Poster rang 5

- x 1699
- x 2625
Inhouden seizoen 31
Ik was daar ook even bang voor, maar gelukkig wordt hij in de spoilers voor 19 en 20 januari opnieuw genoemd.ThuisfanNL schreef: vr 02 jan 2026, 13:29 Ik hoop niet dat Tim dood gaat, net een jaar na de dood van Sam.
0 x
-
ThuisfanNL
- Nog geen rang
- x 51
Inhouden seizoen 31
Gelukkig maar. Ik vrees dat er wel iets heftigs gaat gebeuren. Ik denk dat het volgende week ook wel duidelijk gaat worden wie Katrien vermoord heeft.satine schreef: wo 07 jan 2026, 14:40 Ik was daar ook even bang voor, maar gelukkig wordt hij in de spoilers voor 19 en 20 januari opnieuw genoemd.
0 x
- daffy duck
- Poster rang 5

- x 1401
- x 1768
- Contacteer:
Inhouden seizoen 31
AUB neen! Dat zou erop neerkomen dat ze praktisch een volledige familie uitroeien. Hannah die ook al zo ziek is. Er zijn grenzen aan drama en negativiteit.
Ben benieuwd welke richting het zal uitgaan! Als het positief is voor hem, dan zal Selin haar mening over hem moeten herzien.
0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
- martha
- Poster rang 5

- x 1034
- x 588
Inhouden seizoen 31
In de humo van een tweetal weken geleden was er een kort intervieuw met de actrice die Selin vertolkt en die zei dat Selin nog heel heftige tijden te wachten staat. Wat en waardoor, dat wilde zij niet kwijt.
0 x
- Yvetje
- Poster rang 3

- x 193
- x 239
Inhouden seizoen 31
19.01.2026 - aflevering 5995
Femke stelt Rosa's motieven in vraag. Karin slaat Waldek zijn advies in de wind. Anna zet Selin op haar plaats. Sunny heeft dringend hulp nodig. Greet hoopt dat de aanhouder wint, al staan daar voorwaarden tegenover. Tim wordt even voor blok gezet.
20.01.2026 - aflevering 5996
Tim beseft waar zijn focus ligt. Tom probeert een sceptische Marianne te overtuigen van zijn bedoelingen en ondertussen wil Marianne iets gedaan krijgen van hem. Anna neemt Femke in vertrouwen over Selin.
21.01.2026 - aflevering 5997
Anna maakt Selin duidelijk dat het zo niet verder kan. Christine is enorm bezorgd. Emma biecht haar twijfels op. Greet staat voor een onaangename verrassing. Marianne zoekt toenadering tot haar kleinzoon. Toms zoektocht blijkt vruchteloos.
22.01.2026 - aflevering 5998
Cody en Waldek sluiten een compromis. Andreas stelt zijn eisen. Judith wil zekerheid voordat ze een oordeel velt. Vince beseft dat de situatie bij Sunny niet langer leefbaar is. Marianne ziet haar fout in. Robin zoekt Therese op.
23.01.2026 - aflevering 5999
Peter spreekt Andreas aan op zijn gedrag. Waldek moet zijn hart luchten na een moeilijke dag. Marianne is niet gediend met de laatste actie van haar zoon. Femke praat in goed gezelschap na over de brainstorm in verband met de wijngaard.
Femke stelt Rosa's motieven in vraag. Karin slaat Waldek zijn advies in de wind. Anna zet Selin op haar plaats. Sunny heeft dringend hulp nodig. Greet hoopt dat de aanhouder wint, al staan daar voorwaarden tegenover. Tim wordt even voor blok gezet.
20.01.2026 - aflevering 5996
Tim beseft waar zijn focus ligt. Tom probeert een sceptische Marianne te overtuigen van zijn bedoelingen en ondertussen wil Marianne iets gedaan krijgen van hem. Anna neemt Femke in vertrouwen over Selin.
21.01.2026 - aflevering 5997
Anna maakt Selin duidelijk dat het zo niet verder kan. Christine is enorm bezorgd. Emma biecht haar twijfels op. Greet staat voor een onaangename verrassing. Marianne zoekt toenadering tot haar kleinzoon. Toms zoektocht blijkt vruchteloos.
22.01.2026 - aflevering 5998
Cody en Waldek sluiten een compromis. Andreas stelt zijn eisen. Judith wil zekerheid voordat ze een oordeel velt. Vince beseft dat de situatie bij Sunny niet langer leefbaar is. Marianne ziet haar fout in. Robin zoekt Therese op.
23.01.2026 - aflevering 5999
Peter spreekt Andreas aan op zijn gedrag. Waldek moet zijn hart luchten na een moeilijke dag. Marianne is niet gediend met de laatste actie van haar zoon. Femke praat in goed gezelschap na over de brainstorm in verband met de wijngaard.
0 x
- daffy duck
- Poster rang 5

- x 1401
- x 1768
- Contacteer:
Inhouden seizoen 31
Dus die 2 zijn vrij na de perikelen rond de moord van Katrien! Deze avond zien we misschien wie de echte dader is. Zo benieuwd!
Oei, oei, komt er een breuk in de samenwonende relatie en krijgt Selin het moeilijker??
0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
- Tiboko
- Poster rang 5

- x 47
- x 1059
Inhouden seizoen 31
Ik denk dat Selin een of ander pepmiddel geslikt heeft, zoveel energie die ze nu plots heeft. Na haar shift nog het huis kuisen, helpen koken, met Ayla bezig zijn...
0 x
- martha
- Poster rang 5

- x 1034
- x 588
Inhouden seizoen 31
Die nieuwe vlam van Marianne zou dat misschien Jeroen van Dyck zijn ? We weten dat Marianne niet vies is van een jongere man (denk maar aan Dries)
0 x