Dankbaarheid kent Anna duidelijk niet
Personage waar ik mij het meest aan erger
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
- Tiboko
- Poster rang 5

- x 47
- x 1041
Dokter Anna, die zonder beide kanten gehoord te hebben blijkbaar volledig de versie van Selin gelooft. Vergeten wellicht wat Judith allemaal voor haar gedaan heeft, toen ze zo diep in de put zat. Ook vergeten dat ze tijdelijk in Tom's huis woont en dat zij zomaar - op eigen houtje - besloten heeft daar een logée binnen te halen.
1 x
- daffy duck
- Poster rang 5

- x 1382
- x 1739
- Contacteer:
Vond er het dik over hoe Anna Judith behandelde. Is dat een psycholoog?? Diploma ook gekocht zeker bij een doos koeken. Niet eens de moeite doen om naar Judith te luisteren. Ze moet het maar weten, veel dankbaarheid moet ze niet verwachten van Celin. Ze kan dan met hangende pootjes terugkomen bij Judith.
0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
- martha
- Poster rang 5

- x 1002
- x 585
Calimero Selin
Wat liegen en profiteren en het slachtoffer uithangen betreft kan ze bij Lyn gaan staan 
0 x
- satine
- Poster rang 5

- x 1678
- x 2597
Thilly voor haar non-stop zelfingenomenheid.
Sunny voor zijn stroperige gedoe.
Tom, die met de dag arroganter wordt. Het blijft mij een raadsel wat Judith in hem ziet.
Sunny voor zijn stroperige gedoe.
Tom, die met de dag arroganter wordt. Het blijft mij een raadsel wat Judith in hem ziet.
0 x
- satine
- Poster rang 5

- x 1678
- x 2597
Tom, wat een kleine, mokkende kleuter!
Selin, wat een overdreven geknuffel omdat ze wat langer mag blijven. Ze is Anna helemaal aan het kneden zodat die nog van gedachte verandert en Selin gewoon mee verhuist als de woning van Anna klaar is.
Selin, wat een overdreven geknuffel omdat ze wat langer mag blijven. Ze is Anna helemaal aan het kneden zodat die nog van gedachte verandert en Selin gewoon mee verhuist als de woning van Anna klaar is.
0 x
- Tiboko
- Poster rang 5

- x 47
- x 1041
Robin. Nog niet eens terug en alweer heel irritant. "Mijn crypto doet het goed" bla bla bla - maar vooral hoe hij tegen Therese praatte. En hoe zij moeite had om tot hem door re dringen. Tussen de lijnen door kon ik opmaken dat ze weer naar huis wil (= weer iets anders doen dan hele dagen op het strand zitten) en dat Robin dat moeilijk te accepteren zal vinden.
Ze hadden allebei wél een mooi kleurtje
Verder Sunny. Je zou verwachten dat hij zich wat terug houdender zou gedragen na dat bezoekje van Dieter op de werkvloer, maar nee - hij gaat het nog erger maken door als een gek haar yoga sessie te komen verstoren. Straks mag hij nog een nachtje afkoelen in de cel...
Ze hadden allebei wél een mooi kleurtje
Verder Sunny. Je zou verwachten dat hij zich wat terug houdender zou gedragen na dat bezoekje van Dieter op de werkvloer, maar nee - hij gaat het nog erger maken door als een gek haar yoga sessie te komen verstoren. Straks mag hij nog een nachtje afkoelen in de cel...
0 x
- satine
- Poster rang 5

- x 1678
- x 2597
- Kiki_Dee
- Poster rang 4

- x 173
- x 551
Die Katrien, dat lijkt mij allemaal show. Met termen gooien als narcist en de dramaqueen uithangen…
Alhoewel dat Cody ook niet helemaal te vertrouwen is, denk ik dat Katrien mensen probeert te manipuleren.
Alhoewel dat Cody ook niet helemaal te vertrouwen is, denk ik dat Katrien mensen probeert te manipuleren.
0 x
- satine
- Poster rang 5

- x 1678
- x 2597
Ik ben ook geen fan van Katrien. Als ze echt zo gekwetst is al ze zegt en probeert alles te verwerken, dan zou ze daar weg blijven.
Onder het mom van een pottenbakcursus in de buurt van je onredelijke en narcistische ex gaan hangen?
Cody, omdat hij blijkbaar Judith onder druk wil zetten om een of andere reden - zijn omgang met haar heeft niet echt met het werk te maken, ook al doet hij alsof dat wel zo is.
Thilly voor haar gemoei. Af en toe eens toegeven dat ze een koekje van eigen deeg heeft gekregen, zou haar wel sieren.
Marie. Dat ze bezorgd is om haar zoon, begrijp ik volkomen. Maar dat eeuwige betuttel, dat bijna onderdanig is tegenover Andreas, vind ik er over.
Altijd dat gewrijf over zijn arm of schouder, bij zowat alles wat ze zegt, alsof hij nog altijd een kleuter is die constant moet getroost worden.
Onder het mom van een pottenbakcursus in de buurt van je onredelijke en narcistische ex gaan hangen?
Cody, omdat hij blijkbaar Judith onder druk wil zetten om een of andere reden - zijn omgang met haar heeft niet echt met het werk te maken, ook al doet hij alsof dat wel zo is.
Thilly voor haar gemoei. Af en toe eens toegeven dat ze een koekje van eigen deeg heeft gekregen, zou haar wel sieren.
Marie. Dat ze bezorgd is om haar zoon, begrijp ik volkomen. Maar dat eeuwige betuttel, dat bijna onderdanig is tegenover Andreas, vind ik er over.
Altijd dat gewrijf over zijn arm of schouder, bij zowat alles wat ze zegt, alsof hij nog altijd een kleuter is die constant moet getroost worden.
2 x
- daffy duck
- Poster rang 5

- x 1382
- x 1739
- Contacteer:
Ja, Katrien is een raadsel. Waarom ga je in het hol van de leeuw je gaan begeven als je dingen wilt vergeten. Hoe vreemd dat gedrag. Het is teruggaan naar iets dat je zo gekwetst heeft. (wijngaard).
en dan Greet blijft ook op m'n maag liggen. Brit heeft het door dat het niks wordt met haar papa. Ze heeft gezien hoe ze hem afwijst bij elke toenadering. En ze vindt hem vriendelijk en lief, maar toch... neerkijken op iemand zal hier wel duidelijk worden.
en dan Greet blijft ook op m'n maag liggen. Brit heeft het door dat het niks wordt met haar papa. Ze heeft gezien hoe ze hem afwijst bij elke toenadering. En ze vindt hem vriendelijk en lief, maar toch... neerkijken op iemand zal hier wel duidelijk worden.
1 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
-
heidiw
- Poster rang 5

- x 950
- x 1517
Simonne, de reden hiervoor moet niet uitgelegd worden.
Selin en nu ook haar dochter. Je bent ergens te gast, je mag al blij zijn dat je een dak boven je hoofd hebt maar gaat dan wel je eigen levensstijl opdringen. Een normale Vlaming eet niet halal!
Rosa. Bomma wil iedere avond op stap met de kleinkinderen
En natuurlijk betekent dit niet dat de al wat ouderen zich niet meer mogen amuseren of met jongeren omgaan, maar het is er echt zwaar over. Wanneer slaapt dat mens eigenlijk nog?
Selin en nu ook haar dochter. Je bent ergens te gast, je mag al blij zijn dat je een dak boven je hoofd hebt maar gaat dan wel je eigen levensstijl opdringen. Een normale Vlaming eet niet halal!
Rosa. Bomma wil iedere avond op stap met de kleinkinderen
0 x
- satine
- Poster rang 5

- x 1678
- x 2597
Heeft ze haar eigen levensstijl opgedrongen dan?heidiw schreef: di 02 dec 2025, 12:01 Selin en nu ook haar dochter. Je bent ergens te gast, je mag al blij zijn dat je een dak boven je hoofd hebt maar gaat dan wel je eigen levensstijl opdringen.
Dat Ayla vroeg of die pepernoten wel halal waren, vond ik niet zo vreemd. Met zo'n moeder en oma wil ze waarschijnlijk elke reden tot uitbranders uit de weg gaan.
En dat Selin zelf wou koken, kwam bij mij eerder over als mouwvegen. Hoe langer ze van deze hangmat gratis kan gebruik maken, hoe beter.
Zeker nu Anna blijkbaar een groot deel van de zorg voor Ayla op zich neemt/gaat nemen. Dat komt haar heel goed uit, want zelf heeft ze niet veel geduld met haar dochter.
0 x