Wat er niet klopt in Thuis

Plaats hier je berichtje over de soap Thuis in het algemeen.
Forumregels
Hieronder komt alles te staan wat met Thuis te maken heeft. Let op, alle verhaallijnen rondom bepaalde personages horen in het personagesforum (http://thuisonline.be/viewforum.php?f=1)(Geen spoilers !)
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1699
x 2625

Bericht door satine »

WC loopt over omdat er een rol papier in gepropt is. En omdat iemand het vlotterke gesaboteerd heeft.
Meteen staat het halve café onder water, alsof er nergens een kraantje is om het water af te zetten.
En de rol die Frank er uit haalt, is niet eens nat.

Rare dingen, daar in Bar Madam :D
0 x
Tiboko
Poster rang 5
Poster rang 5
x 47
x 1059

Bericht door Tiboko »

En Frank die gewoon een reserve vlotter bij de hand had, wellicht standaard uitrusting in zijn auto :lol:

Snap dat ze de ruzies naar een next level willen brengen, zodat Dieter ook nog eens een onderzoekske kan doen, maar dit is er weer zooo met de haren bijgesleurd :doh:
0 x
daffy duck
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1401
x 1768
Contacteer:

Bericht door daffy duck »

Hebben ze daar I phones die jongen bij Thuis?? Simonne vergeet de hare in het ziekenhuis, groot beeld dat we het duidelijk zouden zien. En hop...wonder boven wonder, er wordt daar een auto onder haar kont geschoven (waar die vandaan komt...we hebben er het raden naar) en plots...jawel een I phone om haar onrustige berichtjes te spuwen! Het is nu wel Kerst, maar van zoveel mirakels sta ik toch te kijken!
0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1699
x 2625

Bericht door satine »

Als we Simonne in de auto zien zitten terwijl ze naar Angèle belt, komt er een verpakking van iPhone in beeld.
En blijkbaar was 'alle cash geld' weg nadat ze thuis alles overhoop heeft gehaald, dus heeft ze meer dan waarschijnlijk gewoon een nieuwe gekocht.

Het komt maar heel eventjes in beeld.
1 x
martha
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1034
x 588

Bericht door martha »

Bedankt Satine : had niet op de verpakking gelet. Maar ik zat ook met de vraag : hoe komt Simonne aan een nieuwe GSM ? Maar als het inderdaad een nieuwe is die ze gekocht had met het cash geld : dan moet dat verdorie veel cash geweest zijn die ze in huis hadden. :mrgreen:

En : Frank & Simonne zijn nog niet 30 jaar getrouwd (was denk ik ergens in het derde seizoen).
0 x
taaigetje
Nog geen rang
x 14
x 37

Bericht door taaigetje »

martha schreef: wo 24 dec 2025, 14:37 Maar als het inderdaad een nieuwe is die ze gekocht had met het cash geld : dan moet dat verdorie veel cash geweest zijn die ze in huis hadden.
bwoh, voor 77 euro heb je onder andere al een x.....5.
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1699
x 2625

Bericht door satine »

Ik ben niet helemaal zeker of het een verpakking van een iPhone was, maar een 5 is veel kleiner dan wat Simonne vast had.
Ze zei wel tegen Angèle dat die moest terugbellen 'op deze nummer hè!' dus het is wel degelijk een ander toestel.

En toen Frank zei 'AL onze cash is weg', gaf dat niet meteen de indruk dat het om 20 euro ging, maar heel wat meer.
0 x
taaigetje
Nog geen rang
x 14
x 37

Bericht door taaigetje »

satine schreef: wo 24 dec 2025, 17:28 Ik ben niet helemaal zeker of het een verpakking van een iPhone was, maar een 5 is veel kleiner dan wat Simonne vast had.
Ze zei wel tegen Angèle dat die moest terugbellen 'op deze nummer hè!' dus het is wel degelijk een ander toestel.

En toen Frank zei 'AL onze cash is weg', gaf dat niet meteen de indruk dat het om 20 euro ging, maar heel wat meer.
mja sorry, ik zat met mijn gedachten ergens anders. even vergeten dat het om 'iphone' ging. ik ben zo iemand die niet geeft om merken. als het goed werkt en doet wat ik wil, niet teveel verbruikt, stevig gorilla glas heeft is het voor mij goed, mijn 1ste goedkope xiaomi bracht ik mee van een reis toen hij hier nog helemaal niet te krijgen was. en hij doet het nog altijd even goed, beter dan mijn dochter's iphone, ook de camera, alleen is er een belangrijke app die uiteindelijk niet meer kan updaten.
N.B. ben net eens gaan terugkijken...als je goed kijkt zie je dat het een xiaomi redmi A5 is trouwens...alleen staat de verpakking in spiegelbeeld. en inderdaad, mijn A5 is iets groter dan mijn A1. dus het geld zal zeker niet op zijn daarvan :nope: kost in de echte wereld tussen de 70 en 90 euro. Maar ja, in de fictiewereld...?
1 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1699
x 2625

Bericht door satine »

Et voilà, mysterie ontrafeld ;) :thumbup:
0 x
elders
Nog geen rang
x 29

Bericht door elders »

Wanneer Simonne de withoeve binnenkwam waren haar handen volledig met bloed besmeurd, haar kledij ook.
Wanneer we naar het slachtoffer kijken lag die gewoon op de buik, hoofd licht gedraaid en een kleine plas bloed. Dit komt niet overeen met wat we bij Simonne zien. Ze moet bijna het hoofd van Katrien volledig hebben vastgenomen en om dan nog twee handruggen te hebben die ook nog eens onder het bloed zitten ?
Trouwens komt ook niet overeen van wat de patholoog voorlopig besloot. Dreun op het hoofd met een buis ?
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1699
x 2625

Bericht door satine »

Het was inderdaad overdreven, maar soaps draaien nu eenmaal om drama, véél drama.
En daarom hoeft niet altijd alles te kloppen, volgens de scenaristen, blijkbaar.
0 x
daffy duck
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1401
x 1768
Contacteer:

De blauwe vlekken hebben zich precies vermenigvuldigd toen hij bij Waldek binnenkwam in de hoeve.
En mag de politie zomaar binnenvallen in het bureel van een dokter. Is er daar geen zwijgplicht over patiënten die daar hun dossier hebben??
0 x
heidiw
Poster rang 5
Poster rang 5
x 962
x 1539

Bericht door heidiw »

daffy duck schreef: vr 02 jan 2026, 23:08 mag de politie zomaar binnenvallen in het bureel van een dokter. Is er daar geen zwijgplicht over patiënten die daar hun dossier hebben??
Dat mag met toestemming van de arts of op bevel van een onderzoeksrechter, wat hier het geval was. Met strikte beperking op inzage van medische dossiers. De zorgverlener kan zelf enkel tegen een (onderzoeks)rechter het medisch geheim schenden en kan zich dan zelfs nog verschonen.
0 x
daffy duck
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1401
x 1768
Contacteer:

heidiw schreef: za 03 jan 2026, 04:06 Dat mag met toestemming van de arts of op bevel van
dacht al dat het zoiets was en toch iets ingewikkelder dan een gewone huiszoeking. Bedankt voor de info!
0 x
Tiboko
Poster rang 5
Poster rang 5
x 47
x 1059

Bericht door Tiboko »

Blijft toch een beetje vreemd dat de onderzoeksrechrer toestemming gaf voor 4 huiszoekingen. Normaal zou dat enkel zijn bij degene tegen wie de grootste verdenking bestaat...

Nog vreemder dat zij (de OR) niet eerst de resultaten van het labo afwachtte. Dat 5 "verdachten" hun dna op het slachtoffer nalieten is dan weer hilarisch, zeker als twee van hen recidivist zijn en de derde zélf een flik... :lol:
0 x
Plaats reactie