Meteen staat het halve café onder water, alsof er nergens een kraantje is om het water af te zetten.
En de rol die Frank er uit haalt, is niet eens nat.
Rare dingen, daar in Bar Madam

bwoh, voor 77 euro heb je onder andere al een x.....5.martha schreef: wo 24 dec 2025, 14:37 Maar als het inderdaad een nieuwe is die ze gekocht had met het cash geld : dan moet dat verdorie veel cash geweest zijn die ze in huis hadden.

mja sorry, ik zat met mijn gedachten ergens anders. even vergeten dat het om 'iphone' ging. ik ben zo iemand die niet geeft om merken. als het goed werkt en doet wat ik wil, niet teveel verbruikt, stevig gorilla glas heeft is het voor mij goed, mijn 1ste goedkope xiaomi bracht ik mee van een reis toen hij hier nog helemaal niet te krijgen was. en hij doet het nog altijd even goed, beter dan mijn dochter's iphone, ook de camera, alleen is er een belangrijke app die uiteindelijk niet meer kan updaten.satine schreef: wo 24 dec 2025, 17:28 Ik ben niet helemaal zeker of het een verpakking van een iPhone was, maar een 5 is veel kleiner dan wat Simonne vast had.
Ze zei wel tegen Angèle dat die moest terugbellen 'op deze nummer hè!' dus het is wel degelijk een ander toestel.
En toen Frank zei 'AL onze cash is weg', gaf dat niet meteen de indruk dat het om 20 euro ging, maar heel wat meer.

Dat mag met toestemming van de arts of op bevel van een onderzoeksrechter, wat hier het geval was. Met strikte beperking op inzage van medische dossiers. De zorgverlener kan zelf enkel tegen een (onderzoeks)rechter het medisch geheim schenden en kan zich dan zelfs nog verschonen.daffy duck schreef: vr 02 jan 2026, 23:08 mag de politie zomaar binnenvallen in het bureel van een dokter. Is er daar geen zwijgplicht over patiënten die daar hun dossier hebben??

dacht al dat het zoiets was en toch iets ingewikkelder dan een gewone huiszoeking. Bedankt voor de info!