MIk denk dat ze er bij beide een studieobject in ziet waarin ze zich volop kan uitleven en resultaat boeken. Maar ze zou zich lelijk kunnen misgrijpen aan Selin, die alleen maar profiteert van alles wat ze te bieden heeft. Ze zal toch moeten grenzen stellen anders blijft ze daar voorgoed zich nestelen. Heel makkelijk en als Anna iets zal voorstellen om elders onderdak te vinden, da zal ze waarschijnlijk hetzelfde lot als Judith ondergaan.satine schreef: do 20 nov 2025, 14:00 Ik vraag me dan ook af of haar sympathie voor Selin is, of meer voor Ayla.
Anna Greveling (Evelien Van Hamme)
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
- daffy duck
- Poster rang 5

- x 1382
- x 1739
- Contacteer:
0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
- satine
- Poster rang 5

- x 1678
- x 2597
Ik denk niet dat ze Selin en Ayla als 'studieobject' ziet, want dan zou ze niet meegeven dat het tijdelijk onderdak was en geen blijvende situatie.
En ik denk dat ze nog niet snel terug alleen zal wonen. Selin zal haar wel bewerken.
maar toen jij je bericht postte Daffy, was het nog niet gezegd dat Selin daar niet eeuwig kon blijven.
En ik denk dat ze nog niet snel terug alleen zal wonen. Selin zal haar wel bewerken.
maar toen jij je bericht postte Daffy, was het nog niet gezegd dat Selin daar niet eeuwig kon blijven.
0 x
-
heidiw
- Poster rang 5

- x 950
- x 1517
Toch een beetje positief van Anna dat ze zich herpakte en niet voor het blok liet zetten door Selin.
0 x
- satine
- Poster rang 5

- x 1678
- x 2597
Dat komt nog wel - 'We vinden wel een oplossing' zei genoeg.
Die voelt zich nu al schuldig dat ze zelfs maar heeft durven insinueren dat Selin daar niet kan blijven wonen.
Die voelt zich nu al schuldig dat ze zelfs maar heeft durven insinueren dat Selin daar niet kan blijven wonen.
0 x
- Tiboko
- Poster rang 5

- x 47
- x 1041
Anna schrok zo van haar eigen woorden "Het is wel niet de bedoeling dat..." dat ze bijna misselijk werd, want (in haar ogen) zooo egoïstisch dat ze dat kind op straat zou zetten.
Blijkbaar beseft ze niet dat ingaan op die vraag zal betekenen dat ze quasi permanent babysitter zal spelen, ten koste van haar eigen (privé) leven. En dat Selin dit al snel als "normaal" zal zien...
Blijkbaar beseft ze niet dat ingaan op die vraag zal betekenen dat ze quasi permanent babysitter zal spelen, ten koste van haar eigen (privé) leven. En dat Selin dit al snel als "normaal" zal zien...
1 x
- daffy duck
- Poster rang 5

- x 1382
- x 1739
- Contacteer:
Selin ziet alles als normaal wat anderen voor haar doen, en abnormaal als er maar eens verkeerd in haar richting gekeken wordt. Walgelijke houding en zeker voor Anna die zo bang is haar en Ayla te kwetsen. Dus dat ze het slachtoffer zal worden van die grijp al huisgenote is zeker niet onmogelijk. Ze kiezen de zwakke schakel uit en maken er misbruik van, geen rekening meer houdend met het privéleven van Anna.
1 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes