Dit personage verdient een lap rond haar/zijn oren
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
-
heidiw
- Poster rang 5

- x 955
- x 1520
Tom. Kan nog van pas komen als cirkelzaag bij bouwwerken
2 x
-
heidiw
- Poster rang 5

- x 955
- x 1520
Christine. Wetende dat haar moeder geen alcohol drinkt en dan tegen Eddy zeggen "hoe straffer hoe liever". Stel je voor dat dat iemand is die vroeger een zwaar alcoholprobleem had...die hebben niet veel nodig om te hervallen. En nee, niet iedereen vertelt dat aan zijn kinderen, dus misschien weet Christine niet waarom haar moeder niet drinkt. Het is hoedanook not done!
En natuurlijk Selin. Valse tang, zou een goede vriendin voor Lynn kunnen zijn. Je kan je onheus behandeld voelen, maar blijkbaar was ze tijdens haar opleiding afwezig tijdens de cursus zelfreflectie.
En natuurlijk Selin. Valse tang, zou een goede vriendin voor Lynn kunnen zijn. Je kan je onheus behandeld voelen, maar blijkbaar was ze tijdens haar opleiding afwezig tijdens de cursus zelfreflectie.
0 x
- Tiboko
- Poster rang 5

- x 47
- x 1043
Bovendien is het ronduit gevaarlijk, Greet was wellicht met de auto en dacht dat er in Eddy's cocktails geen alcohol zat. Wat als ze achteraf een ongeval had gekregen ??
0 x
- daffy duck
- Poster rang 5

- x 1385
- x 1745
- Contacteer:
geef Toby maar een flinke mep voor z'n functioneringsgesprek. Dient normaal om beide partijen zonder wrok of kwaadheid uit elkaar te laten gaan. Hij is er wreed in geslaagd om beide partijen nog verder uit elkaar te drijven. En dan Judith naar een cursus sturen! Het enige dat Selin gedaan heeft is de aandacht afleiden van haar grove fouten. Hoe dat zal aflopen nu ze bij Anna nog moet verblijven is zeer de vraag.
1 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
-
ThuisfanNL
- Nog geen rang
- x 50
Inderdaad, Cody verdient zeker een dikke lap en Selin ook. Kan Cody nadat Selin haar verhaal heeft gedaan niet eerst naar het verhaal van Selin luisteren voordat hij eventueel maatregelen neemt. Judith heeft nu niet eens fatsoenlijk de kans gehad om zich te verdedigen en haar verhaal te vertellen. Nu moet zij van Cody naar de cursus communicatie. Zij weet dondersgoed hoe ze dit moet. Selin daarin tegen, zij weet het weer goed te bespelen zodat zij niet in een negatieve daglicht komt te staan. Zij kan een cursus communicatie beter gebruiken dan Judith.daffy duck schreef: di 11 nov 2025, 22:40 geef Toby maar een flinke mep voor z'n functioneringsgesprek. Dient normaal om beide partijen zonder wrok of kwaadheid uit elkaar te laten gaan. Hij is er wreed in geslaagd om beide partijen nog verder uit elkaar te drijven. En dan Judith naar een cursus sturen! Het enige dat Selin gedaan heeft is de aandacht afleiden van haar grove fouten. Hoe dat zal aflopen nu ze bij Anna nog moet verblijven is zeer de vraag.
Ja, voor Anna is dit geen makkelijke situatie. Zij wil Selin graag helpen maar wil Judith ook niet laten vallen en als vriendin kwijtraken.
0 x
- Tiboko
- Poster rang 5

- x 47
- x 1043
Selin uiteraard, die nu volledig op kosten van Anna leeft, die daar bovenop gratis oppas/chauffeur speelt.
Ik vraag me af hoe Selin eigenlijk haar toekomst ziet. Want straks - als ze niet meer bij Anna woont, wanneer dat huis klaar is - elders huur betalen, vaste kosten betalen, voeding... - hoe gaat ze daarbij ook nog eens die extra studie bekostigen en wie gaat dan bij Ayla blijven met haar shiften in het ziekenhuis en al die extra lesuren daar bovenop ??
Totaal onrealistisch, die plannen. Of ze moet een partner vinden, of terug bij haar moeder gaan wonen, want zo op haar eentje gaat het nooit lukken.
Ik vraag me af hoe Selin eigenlijk haar toekomst ziet. Want straks - als ze niet meer bij Anna woont, wanneer dat huis klaar is - elders huur betalen, vaste kosten betalen, voeding... - hoe gaat ze daarbij ook nog eens die extra studie bekostigen en wie gaat dan bij Ayla blijven met haar shiften in het ziekenhuis en al die extra lesuren daar bovenop ??
Totaal onrealistisch, die plannen. Of ze moet een partner vinden, of terug bij haar moeder gaan wonen, want zo op haar eentje gaat het nooit lukken.
0 x
-
heidiw
- Poster rang 5

- x 955
- x 1520
Voor de upgrade naar bachelor wordt dit veelal door de werkgever betaald onder kostenbeding. Dwz dat je je engageert om na de opleiding aantal jaar bij de werkgever onder contract te blijven of de opleiding terugbetaalt als je toch vertrekt. Een masteropleiding zal ze echter zelf moeten betalen en het inschrijvingsbedrag is al meer dan 1100 euro tegenwoordig. En dan heb je nog geen enkele syllabus. Mits goede afspraken valt dit wel te combineren met werken. En Anna kan natuurlijk ook nog haar "goed maar naïef hart" laten spreken.
0 x
- Tiboko
- Poster rang 5

- x 47
- x 1043
Peter.
Een klein beetje respect voor Greet zou wel mogen, toen hij met de handen in het haar zat én naar kantoor vluchtte, toen het zo slecht ging met Christine, was zij wel de hele dag in de weer om te koken, te poetsen en op de kinderen te letten.
Een klein beetje respect voor Greet zou wel mogen, toen hij met de handen in het haar zat én naar kantoor vluchtte, toen het zo slecht ging met Christine, was zij wel de hele dag in de weer om te koken, te poetsen en op de kinderen te letten.
0 x
-
heidiw
- Poster rang 5

- x 955
- x 1520
Anna. Ze wil geen kant kiezen want Selin logeert bij haar. Maar om naar de leugens van Selin te luisteren had ze geen probleem.
Ook vandaag weer Selin. Ze hoorde heel duidelijk wat Judith zei en liep gewoon weg. Dat is gewoon weigeren van een opdracht en dan nog in het bijzijn van een patient.
Ook vandaag weer Selin. Ze hoorde heel duidelijk wat Judith zei en liep gewoon weg. Dat is gewoon weigeren van een opdracht en dan nog in het bijzijn van een patient.
3 x
- daffy duck
- Poster rang 5

- x 1385
- x 1745
- Contacteer:
we hebben vandaag weer een spatje gekregen van haar onprofessioneel gedrag. totaal geen materie om hoofdverpleegster te worden en zelfs kinderlijk gedrag om daar in dienst te functioneren. En het moet tenenkrommend zijn voor Judith om bij niemand gehoor te vinden. Zo raak je toch al je motivatie kwijt en verlies je zoveel energie in ergernis.
2 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
- satine
- Poster rang 5

- x 1679
- x 2603
Ja, Selin is zeker een geval apart, met een heel kort lontje en hele lange tenen.
En niet alleen op professioneel gebied - hoe ze Judith negeerde in het bijzijn van een patiënt - maar ook als moeder.
Als ik voor elke vergeten brooddoos zo had moeten roepen, dan had ik jaren geleden al geen stem meer gehad.
Kinderen zijn kinderen, hoe vervelend de dingen soms ook zijn.
Zoo Selin misschien denken dat hoofdverpleegster zijn, alleen maar inhoudt dat ze de hele tijd mag commanderen en haar eigen zin doen?
En Anna - even luisteren naar Judith zou inderdaad geen kwaad kunnen, zoals hierboven al gezegd.
Trouwens, ik hoorde haar gisteren zeggen dat Selin bij haar logeert - ik vrees dat die daar zelf over denkt en in de waan is dat ze daar woont.
Want plannen om om eigen benen te staan, zie ik nog niet direct.
En Marie zou beter stoppen met haar zoon als een kleuter te behandelen en hem een beetje ademruimte geven.
En niet alleen op professioneel gebied - hoe ze Judith negeerde in het bijzijn van een patiënt - maar ook als moeder.
Als ik voor elke vergeten brooddoos zo had moeten roepen, dan had ik jaren geleden al geen stem meer gehad.
Kinderen zijn kinderen, hoe vervelend de dingen soms ook zijn.
Zoo Selin misschien denken dat hoofdverpleegster zijn, alleen maar inhoudt dat ze de hele tijd mag commanderen en haar eigen zin doen?
En Anna - even luisteren naar Judith zou inderdaad geen kwaad kunnen, zoals hierboven al gezegd.
Trouwens, ik hoorde haar gisteren zeggen dat Selin bij haar logeert - ik vrees dat die daar zelf over denkt en in de waan is dat ze daar woont.
Want plannen om om eigen benen te staan, zie ik nog niet direct.
En Marie zou beter stoppen met haar zoon als een kleuter te behandelen en hem een beetje ademruimte geven.
1 x
-
Trouwe kijker
- Nog geen rang
- x 118
- x 29
Simonne! Dat mens spoort niet! Hannah was eerlijk over het gebeuren met het beeldje en madame Toertjes slaagt er in om de waarheid geweld aan te doen door dat kind te intimideren! 
2 x
-
heidiw
- Poster rang 5

- x 955
- x 1520
Ook hier Simonne. Die is zo in haar haat verloren gelopen dat ze niet enkel het noorden kwijt is maar ook het zuiden niet meer weet liggen!
2 x
- apestaart
- Poster rang 4

- x 186
Dat was toch de bijnaam van wijlen Yvette, de moeder van Simonne althans Frank sprak haar altijd zo aan.
0 x
- apestaart
- Poster rang 4

- x 186
Simonne: Sunny zitten opstoken met allerlei leugens jegens Lynn.

1 x