Lyn Cremers (Kim Van Oncen)
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
-
heidiw
- Poster rang 5

- x 950
- x 1517
- satine
- Poster rang 5

- x 1678
- x 2597
Niet alleen een valse tik, is dat gebouw waar Bar Madam is, ineens van haar?
0 x
- Tiboko
- Poster rang 5

- x 47
- x 1041
Dat is volgens mij allemaal van Thilly, die heel de boel erfde van Harry. Lyn speelt dus baas over andermans eigendom en opzeggen van de huur door Simonne moet dan toch via Thilly gaan, mijn gedacht 
0 x
- daffy duck
- Poster rang 5

- x 1382
- x 1739
- Contacteer:
Wat een omhooggevallen leep en gedurfd personage is me dat! Zelfs iemand bedreigen met iets wat zelfs van haar niet is. Simonne had haar toch goed liggen en heeft haar recht gehaald. Ze stond daar maar. Ik denk dat we daar het laatste niet van gezien hebben. Haar karakter zal niet toelaten dat ze het niet voor het zeggen had. Ze zal Simonne wel op een andere manier vinden en ik denk via Hannah!
0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
- satine
- Poster rang 5

- x 1678
- x 2597
Inderdaad, wat heeft Lyn gegeten dat ze de laatste tijd zo gemeen is? En dan alleen tegen Simonne, want tegen Frank is ze poeslief.
Zou het om Hannah draaien? Heeft ze daar ziekelijke plannen en wil ze Simonne zo ver mogelijk van haar kleindochter weg houden?
Want Tim werkt ondertussen weer en die is veel goedgeloviger dan eigenlijk soms goed is voor hem en Hannah.
Simonne is heel vaak thuis en die gaat ook met Hannah mee naar het ziekenhuis.
Wat ze ook in haar schild voert, als het haar bedoeling is om een ziek kindje te gebruiken, is dat echt wel ziek.
Zou het om Hannah draaien? Heeft ze daar ziekelijke plannen en wil ze Simonne zo ver mogelijk van haar kleindochter weg houden?
Want Tim werkt ondertussen weer en die is veel goedgeloviger dan eigenlijk soms goed is voor hem en Hannah.
Simonne is heel vaak thuis en die gaat ook met Hannah mee naar het ziekenhuis.
Wat ze ook in haar schild voert, als het haar bedoeling is om een ziek kindje te gebruiken, is dat echt wel ziek.
1 x
- satine
- Poster rang 5

- x 1678
- x 2597
- martha
- Poster rang 5

- x 1002
- x 585
Zo kan ik ook soep maken
Ze was dan toch geslepen genoeg om de pot in haar tas te steken en niet gewoon in de PMD zak.
En ook 1-0 voor Emma.
Tweede keer dat Lyn op haar valse bek gaat 
En ook 1-0 voor Emma.
0 x
- daffy duck
- Poster rang 5

- x 1382
- x 1739
- Contacteer:
Ik heb zo'n moeite met dat vrouwmens, ook omdat ze er bij Tim altijd mee wegkomt. Haar nichtje heeft verse groenten en soep nodig en madam vindt de mogelijkheid om daar iets uit een plastiek beker op te warmen! Ge moet het maar doen! Valse tikke!
0 x
-
heidiw
- Poster rang 5

- x 950
- x 1517
En plots zal ze haar hand overspelen
ze staat er echt niet bij stil dat Emma en Thilly een goede band hebben en dat ze vroeg of laat de deur tegen de neus zal krijgen. Liefst zo rap mogelijk 
1 x
- daffy duck
- Poster rang 5

- x 1382
- x 1739
- Contacteer:
Ze heeft zich al voorbereid hierop door zich bij Tim binnen te wringen. Hij was zo voorzichtig, maar nu heeft hij ooglappen aan en keurt alles goed wat ze doet. Meestal denk ik omdat ze Hannah gelukkig maakt. En ik hoop ook dat de realiteit gauw aan het licht komt want Simonne voelt zich momenteel niet gelukkig met de situatie en door haar valse, vleierige houding kan ze Frank aan haar kant houden.
0 x
- satine
- Poster rang 5

- x 1678
- x 2597
Zo te zien gaat ze zich ook op het feestje van Simonne binnen wringen, of toch proberen.
Met een karakter als het hare is het natuurlijk moeilijk vrienden te maken en te houden - vroeg of laat valt ze altijd door de mand.
Alleen jammer dat het in sommige gevallen laat is. In het geval van Tim en Hannah hopelijk niet TE laat.
Met een karakter als het hare is het natuurlijk moeilijk vrienden te maken en te houden - vroeg of laat valt ze altijd door de mand.
Alleen jammer dat het in sommige gevallen laat is. In het geval van Tim en Hannah hopelijk niet TE laat.
0 x
- satine
- Poster rang 5

- x 1678
- x 2597
Hoe 'nobel' van haar om de schuld op zich te nemen, zodat Hannah buiten schot blijft. Het kind heeft het al moeilijk genoeg.
Maar toch kan ik me niet van de indruk ontdoen dat ze maar al te graag doet alsof zij het beeldje heeft gebroken.
Het lijkt zo lief, maar eigenlijk is het een heel subtiele en achterbakse manier om nog maar eens olie op het vuur te gooien.
Zij wordt hoe langer hoe meer de goeie, terwijl Simonne alsmaar bitterder en zuurder wordt.
Wat een feeks!
Maar toch kan ik me niet van de indruk ontdoen dat ze maar al te graag doet alsof zij het beeldje heeft gebroken.
Het lijkt zo lief, maar eigenlijk is het een heel subtiele en achterbakse manier om nog maar eens olie op het vuur te gooien.
Zij wordt hoe langer hoe meer de goeie, terwijl Simonne alsmaar bitterder en zuurder wordt.
Wat een feeks!
1 x
- daffy duck
- Poster rang 5

- x 1382
- x 1739
- Contacteer:
da's de. juiste benaming voor dat vrouwmens. En haar superlieve ballon raakt maar niet ontploft. Ze kan gewoon verder doen met al haar leugens. Als zag ik aan het gezicht gisteren van simonne dat ze broedt op snode plannen! 
0 x