Hier kan je alles kwijt over de personages uit Thuis.
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
eviva schreef: di 04 nov 2025, 11:05
Tom krijgt van mijn geen lappen, maar een virtuele knuffel!
Een depressie is niet niks,
Ik heb jammer genoeg ervaring met mensen met een depressie - hoe Tom zich tegenover zijn moeder en in het ziekenhuis gedroeg, past totaal niet in dat beeld.
Tom heeft volgens mij een acute aanval van "Ocharme-ik-eritis" en verzuipt bijna in zelfmedelijden.
Maar zoveel mensen, zoveel meningen uiteraard
We kunnen eerder beter een hart onder de riem steken aan Judith dan aan Tom. Tom was echt aan het uithangen afgelopen maandag. Ik heb geen ervaring met iemand die een depressie heeft, maar ik kan me goed voorstellen dat ook voor de mensen die om degene geven ook pittig kan zijn.
Ergens verdient Judith wel een hart onder de riem, aan de andere kant is samen blijven met Grote Baby De Decker wel haar eigen keuze. Een keuze die ik niet begrijp, ze verdient veel beter.
En dat ze niet terug naar haar zus wil begrijp ik wel, maar ze is toch niet onbemiddeld, ze kan best wel een eigen stekje betalen, lijkt mij?
Kan ik me bij aansluiten, al vrees ik dat er weer een déjà vu zit aan te komen. Wellicht net iets té lang in Nancy's boeken gelezen, ook
Benieuwd hoe Greet écht over hem denkt. Dat ze liever heeft dat hij de bovenverdieping dweilt in plaats van gezellig met haar en de kids naar het park te gaan, voorspelt weinig goeds voor onzen Tarzan... :
Ayla - het ene moment is daar Anna die het kindje moed inspreekt en zegt dat ze in haar gelooft en dan komt de immer geïrriteerde mama de keuken in, die het zich niet eens aantrekt dat het fruitdag in school is.
"In een zebrakoek zit abrikoos" - en dat allemaal terwijl haar dochter gepest wordt op school.
satine schreef: wo 19 nov 2025, 15:08
en dat allemaal terwijl haar dochter gepest wordt op school.
Krijg moeilijk hoogte van dat vrouwmens! Klagen en 'kriepen' dat ze nergens kans krijgt en terwijl iedereen haar helpt zo weinig dankbaarheid tonen en nog altijd voorhouden dat ze de sukkel is. Terwijl haar dochter toch heel wat aanmoediging e steun nodig heeft. Ayla verdient zoveel beter dan een mama die niet eens voelt waar haar tekortkomingen zijn!
0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
In Selin's ogen wordt zij veel meer gepest dan haar dochter, die blijkbaar door een groepje klasgenoten genegeerd wordt. Wat nochtans óók een vorm van pesten is
Dus terecht een hart onder de riem. Gelukkig heeft Ayla Anna nog, die haar wél begrijpt.
Sunny. Ok het is vooral verbaal geen doetje en hij kan serieus op de zenuwen werken met zijn overdreven optimisme. Nu wordt hij echter door Simonne Achterbackx meegesleurd in een zeer smerig spelletje waar hij veel meer dan zij slachtoffer zal van worden.
In mijn ogen geen medelijden, hij is een boerse irritante egotrippende betweter die vooral zijn **** volgt, wat hem al vaker (remember zijn ontslag na dat nummertje op het werk met Lyn) in de problemen bracht. De manier waarop hij zich gisteren aan die twee vrouwen opdrong, niet okee toch?
Thérèse. Het zijn vijgen na pasen maar eigenlijk was ze na de vermoedelijke miskraam beter bij een dokter langsgeweest. Alhoewel het geld had gekost dat ze misschien op dat moment niet kon missen. Hoe ze het nu gaat oplossen en betalen in Nederland is een nog groter financieel probleem want dat zal volledig uit eigen zak zijn.
Ze heeft natuurlijk weinig mensen waar ze kan op rekenen, maar in het Kruidvat kan je een zwangerschapstest kopen voor minder dan 6 euro.
Soms vraag ik me af waar de seksuele opvoeding van jongeren uit bestaat de dag van vandaag. Mijn kinderen leerden zo'n dingen op school.
Maar ze zit inderdaad met een probleem nu. En een vriendje waar ze het blijkbaar niet kan of wil tegen zeggen, al die weken...