Cody du Bois (Niels Destadsbader)

Hier kan je alles kwijt over de personages uit Thuis.
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Plaats reactie
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1678
x 2597

Bericht door satine »

Blijkbaar heet hij officieel Gabriel Victoria Matteo du Bois - een heel mondjevol, gelukkig wordt hij gewoon Cody genoemd.
martha schreef: za 04 okt 2025, 12:34 Zijn er hier nog die vinden dat Cody Dubois een trek heeft van Harry Potter ?
Ik zie het ook wel een beetje, maar dat is vooral door de bril.
In mijn geval hoor ik constant Balthasar Boma 'Mon petit chat' zeggen op de achtergrond, ook al ging dat dan niet over 'Ronaldinho' maar over zijn moeder.

Maar over het personage: ik weet niet goed wat ik er moet van denken, we hebben ook nog niet veel van hem gezien of gehoord.
Hij lijkt me wel een apart kantje te hebben, de manier waarop hij probeerde Waldek uit zijn tent te lokken om te zien welk vlees hij in de kuip had, is op zijn minst opmerkelijk.
Ik moest wel even lachen toen hij zei dat hij niet van plan was om Waldek bij elk meningsverschil te reanimeren.

Maar hij is blijkbaar - net als Judith - een spoedarts die ook patiënten in observatie in hun kamer gaat bezoeken. Vreemd hospitaal wel.
0 x
elders
Nog geen rang
x 29

Bericht door elders »

Ik vind de invulling "oversized" en helemaal niet passen. En grootwijngaardgrondbezitter en daarbij nog een hoofdarts, neen directeur. Trop is teveel...
Trouwens, indien hij dan toch die grootgrondbezitter is van wijngaarden, dan zie ik echt geen meerwaarde om een zwaar verlieslatende wijngaard over te nemen en zomaar een wildvreemde hoofdverantwoordelijke te maken voor het technisch beheer van zijn andere gronden..
Acteertalent (maar dat is dan de acteur en niet het personage) vind ik een onvoldoende. Inderdaad ik denk ook aan comedia del arte en dat hoort niet bij de personage.
Ik heb ook nog nooit iemand op die manier zien hartmassage geven. En ik weet wat het geven van een hartmassage is.
0 x
heidiw
Poster rang 5
Poster rang 5
x 950
x 1517

Bericht door heidiw »

Een arts, hoofdarts dan nog, die verpleegkundigen als collega's ziet. 't Kan verkeren zei Bredero.
0 x
Plaats reactie