Thérèse Addo (Dara Oguntubi)

Hier kan je alles kwijt over de personages uit Thuis.
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
apestaart
Poster rang 4
Poster rang 4
x 185

Bericht door apestaart »

Het is nog altijd mogelijk dat Sunny stokken in de wielen kan steken want Robin ligt bij Sunny niet bepaald in de bovenste schuif.
0 x
Level10
Nog geen rang
x 196
x 35

Bericht door Level10 »

Arme Therèse, al meteen een goeie indruk die ze heeft bij Madame Mariane :crazy: En dat allemaal dankzij Nancy, die het ook wel goed bedoelde maar weer heel onhandig overkwam.
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1667
x 2574

Bericht door satine »

Ik vind haar wel tof, zo samen met Robin - ze stralen ook wel uit dat ze mekaar graag zien.
Maar hij gaat haar een harde noot geven om te kraken, ik hoop oprecht dat ze hier niet gekwetst gaan uitkomen en dat ze hem een beetje kan doen veranderen ten goede.
Aan enthousiasme en positiviteit ontbreekt het haar alvast niet.
0 x
apestaart
Poster rang 4
Poster rang 4
x 185

Bericht door apestaart »

Grote kans dat Therese zwanger is als we mogen afgaan op die zwangerschapstest die zij in zeven haasten tussen de zetelkussens wegstopte, als dat zo is dan gaan zowel Robin als Therese zware tijden tegenmoet. :doh: :thumbdown:
De hamvraag is of Therese het kind zal houden of niet en wat de reacties zal zijn van Robin en Sunny ik ben benieuwd. :thumbdown:
0 x
heidiw
Poster rang 5
Poster rang 5
x 933
x 1494

Bericht door heidiw »

Die bal net tegen haar buik... het leek of ze het opzettelijk opzocht :denk:
0 x
catherine
Poster rang 1
Poster rang 1
x 55
x 86

Bericht door catherine »

Mja… Ze leek niet meteen blij met die (positieve) test, en ze wou direct gaan sporten (eerst skaten met Robin, nu dit). Hoe dan ook zit dat niet snor als ze met haar vriendje (want een partner wil ik Robin nog niet noemen) niet open wil zijn over die zwangerschapstest. Dat koppel is daar helemaal niet klaar voor. En Thérèse zit al helemaal niet op een kindje te wachten..

Bijkomend snap ik niet dat ze geen voorzorgen zouden genomen hebben, anno 2025
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1667
x 2574

Bericht door satine »

Ik weet niet of ze voorbehoedsmiddelen gebruik(t)en, maar geen van die dingen is 100% veilig.
Het ene natuurlijk meer dan het andere, maar een 'ongelukje' is nooit uitgesloten. Tenzij bij een vrouw letterlijk alles is weggenomen.

Ontopic: het zou natuurlijk wel kunnen dat Thérèse en Robin 'onveilige' seks hebben gehad en dat zij zich daardoor verantwoordelijk en schuldig voelde. Maar een kindje maken doe je nog altijd met twee. Dus als het om onvoorzichtigheid ging, was hij er even erg bij betrokken als zij.

Ik hoop dat ze nu wel naar een dokter gaat, dat is toch wel aan te raden na een miskraam.
0 x
catherine
Poster rang 1
Poster rang 1
x 55
x 86

Bericht door catherine »

Exact Satine, daarom is het niet oké dat Thérèse niet met Robin sprak over die test. Wijst in elk geval op wantrouwen over de situatie want Robin is even betrokken! In een gezonde en evenwichtige relatie zou zij hem meteen aangesproken hebben over die test, en die niet wegmoffelen.
Ze heeft duidelijk geen vertrouwen in hem..
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1667
x 2574

Bericht door satine »

Voor de wet zijn ze meerderjarig, maar dat maakt hen nog niet 'volwassen'.
En ik denk dat Thérèse in haar jeugd net iets te vaak is terechtgewezen, dan bouwen mensen wel een muurtje om zich heen.
1 x
catherine
Poster rang 1
Poster rang 1
x 55
x 86

Bericht door catherine »

Heb ik nu iets gemist, of wordt er totaal geen verdere aandacht gegeven aan de Zwangerschapstest en daarna de bloeding/mogelijke miskraam van Thérèse? Zelfs Robin wordt er niet over gesproken tot nu toe. Kan dat dan een non-event blijven in het verhaal?
1 x
daffy duck
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1369
x 1726
Contacteer:

Bericht door daffy duck »

catherine schreef: di 30 sep 2025, 23:21 Kan dat dan een non-event blijven in het verhaal?
Denk dat het hierbij zal blijven. Normaal moet ze toch een dokter zien? Ik had gedacht dat ze Judith in vertrouwen zou spreken, maar noppes! Misschien komt het ooit eens ter sprake als er een bom barst tussen haar en Robin en dat ze het er dan uitflapt, maar dat is slechts een gissing van mij en lijkt me nu de ver van m'n bed show.
0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
Plaats reactie