Hier kan je alles kwijt over de personages uit Thuis.
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Ik ken de uitdrukking wel - mijn vader zaliger zei het soms wel eens.
En dan in de context: 'Het mag voor mij ook wel eens leuk zijn/meevallen, ik heb ook recht op geluk/liefde/aandacht'
Maar toegegeven: in de tweede helft van september komt dit wel een beetje raar over, zeker als het geen gangbare uitdrukking is.
Het was te verwachten dat Robin op ronde mag gaan met jawel Sunny, die vond er niet beter op van hem te treiteren en uit te lachen.
Robin mocht al de zwaarste vuilniszak nemen en tot overmaat van ramp scheurde die zak open zodat de inhoud op de grond lag en dan moest hij dan opkuisen.
Ik vrees dat hij niet lang bij de reinigingsdienst zal werken zeker als hij ieder keer met Sunny moet gaan.
Marie die eerst wat terughoudend reageerde op Vince's voorstel tot samenwonen, maar aan haar gretige blik daarna te zien lijkt het niet lang te zullen duren voor het zover is.
frankeneddy1 schreef: ma 29 sep 2025, 15:05
Hoeveel kostte die shampoo?
45 euro voor een flesje badschuim
Goede dag- of zonnecreme ja, maar badschuim is toch maar om af te spoelen
(Tenzij voor mensen die aan iets allergisch zijn natuurlijk)
Was misschien een beetje galgenhumor van mijn part, maar moest toch heimelijk lachen toen ik Marie daar weer zag toekomen met al haar valiezen. Van 'Valiezekoers' gesproken! zij is er toch wel kampioen in! En ze zal het toch niet waarmaken zeker om bij Eddy in te trekken!
0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes