Dit personage verdient een lap rond haar/zijn oren
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
-
- Poster rang 5
- x 928
- x 1486
- daffy duck
- Poster rang 5
- x 1360
- x 1719
- Contacteer:
ja, we zijn nog niet eind miserie met haar. Dat zal vonken geven met Simonne als ze daar samen gaan wonen. Hopelijk wordt ze gauw ontmaskerd want dat liegebeest misbruikt Hannah en het zou zonde zijn moest ze Simonne (die het echt goed meent met haar kleindochter) en Hannah uit elkaar krijgen!
1 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
- satine
- Poster rang 5
- x 1662
- x 2567
Lappen
Voor Tom voor zijn zelfgenoegzaam gezicht tijdens het eten. "Hoe gezellig hè!" terwijl hij voor het gemak maar even voorbij gaat aan het feit waarom hij Robin en Thérèse heeft uitgenodigd en hen gewoon straal negeert. Die man heeft echt de fijngevoeligheid van een rotsblok.
Voor Lynn omdat ze probeert Tim in te kapselen. "Zij zal wel met Hannah naar het ziekenhuis gaan want die heeft dat gevraagd, het was wel erg gezellig tussen Thilly en haar collega" - wat zal het volgende zijn? Simonne en Frank buiten?
Waldek voor zijn ooglappen - ik kan me voorstellen dat dit als een koude douche komt, maar hij doet net alsof hij al zijn hele leven wijnboer is en zijn expertise alleen in de verlieslatende wijngaard van de Withoeve kan gebruiken. Zou de trouw volgende week nog wel doorgaan?
Voor Tom voor zijn zelfgenoegzaam gezicht tijdens het eten. "Hoe gezellig hè!" terwijl hij voor het gemak maar even voorbij gaat aan het feit waarom hij Robin en Thérèse heeft uitgenodigd en hen gewoon straal negeert. Die man heeft echt de fijngevoeligheid van een rotsblok.
Voor Lynn omdat ze probeert Tim in te kapselen. "Zij zal wel met Hannah naar het ziekenhuis gaan want die heeft dat gevraagd, het was wel erg gezellig tussen Thilly en haar collega" - wat zal het volgende zijn? Simonne en Frank buiten?
Waldek voor zijn ooglappen - ik kan me voorstellen dat dit als een koude douche komt, maar hij doet net alsof hij al zijn hele leven wijnboer is en zijn expertise alleen in de verlieslatende wijngaard van de Withoeve kan gebruiken. Zou de trouw volgende week nog wel doorgaan?
1 x
-
- Nog geen rang
- x 196
- x 35
Ja, Lynn inderdaad! Overal ruzie proberen stoken en we weten nog altijd niet wat haar bedoeling nu eigenlijk is. Er moet toch ergens een achterliggende reden zijn?
0 x
-
- Poster rang 5
- x 928
- x 1486
Judith. Schatteke heeft niets verkeerd gedaan, zoneke heeft niets verkeerd gedaan...
Dan alweer haar neerbuigende toon en intimiderend gedrag naar een beginnende verpleegkundige... het wordt hoog tijd dat iemand haar van repliek dient, en niet op de softe wollige manier van Anna.
Trouwens, wat loopt een spoedarts heelder tijd op de verblijfsafdelingen te doen? Of heeft ze zich zonder dat we het weten ook omgeschoold tot internist?
En dan Tom: "Ge zult snel genoeg weer aan mijn deur staan als...". Tja, die woorden kwamen mij heel bekend voor. En als je die genoeg gehoord hebt kom je tot de conclusie dat je met sommige familieleden enkel wat DNA deelt.
Dan alweer haar neerbuigende toon en intimiderend gedrag naar een beginnende verpleegkundige... het wordt hoog tijd dat iemand haar van repliek dient, en niet op de softe wollige manier van Anna.
Trouwens, wat loopt een spoedarts heelder tijd op de verblijfsafdelingen te doen? Of heeft ze zich zonder dat we het weten ook omgeschoold tot internist?
En dan Tom: "Ge zult snel genoeg weer aan mijn deur staan als...". Tja, die woorden kwamen mij heel bekend voor. En als je die genoeg gehoord hebt kom je tot de conclusie dat je met sommige familieleden enkel wat DNA deelt.
0 x
-
- Poster rang 3
- x 121
- x 146
- satine
- Poster rang 5
- x 1662
- x 2567
Dat is al lang zo, heb het altijd verwonderlijk gevonden.heidiw schreef: do 18 sep 2025, 09:32 Trouwens, wat loopt een spoedarts heelder tijd op de verblijfsafdelingen te doen? Of heeft ze zich zonder dat we het weten ook omgeschoold tot internist?
Dat is daar een heel klein ziekenhuisje, me dunkt.
Lappen voor Tom omdat hij echt niet inziet wat er tijdens zijn fameuze etentje mis gelopen is.
"Hij had nog zo zijn best gedaan!" In de keuken misschien wel, aan tafel was hij gewoon ziende blind. Dat hij dacht dat het alleen maar om 'die stomme ananas' ging, slaat alles.
En ocharme, hij 'doet zogezegd geen moeite om Thérèse te leren kennen, maar zij heeft amper iets gezegd.'
Ze is eerst afgewezen over de hele lijn, dan wordt ze uitgenodigd om de plooien glad te strijken, wordt straal genegeerd door de 'eregast' en ZIJ zou moeten het initiatief nemen?

Een paar ballekes gaan de zaak hier niet redden, zelfs niet met het geheime ingrediënt van de mama.
En dan nog verwachten dat Robin hem tekst en uitleg gaat geven. Pfffffffff!
Judith, die denkt dat het mislukte etentje alleen maar kwam doordat Robin niet op voorhand wist dat Stan daar ging zijn. Ook al iemand die de kamer niet kan lezen.
Ik neem aan dat ze blij is dat haar zoon terug is, maar ik snap niet goed waarom ze Robin nu ineens laat vallen.
1 x
- Kiki_Dee
- Poster rang 4
- x 173
- x 549
Judith inderdaad! Zich zo afreageren tegen Selin, degoutant!
0 x
- Tiboko
- Poster rang 5
- x 47
- x 1034
Ik denk niet dat het persoonlijk is, had Selin geen hoofddoek gedragen, had ze dezelfde behandeling gekregen...
Idem dito met die gevallen patiënt die Selin uitkafferde, dat was wellicht ook met Britt gebeurd als zij hem op haar eentje uit bed had geholpen. Ik bedoel ze willen het wellicht een racistisch tintje geven, maar dat is het niet in dit geval.
Een lap voor Eddy.
Eerst beloven dat hij zijn maat privacy zal geven, om dan daar heel chagrijnig veel te vroeg thuis te komen, niet oké. Hij wist dat Vince ging koken en dan weet je toch dat je daar niet voor middernacht moet aan komen zetten.
Hoog tijd dat Vince een eigen flatje huurt.
Idem dito met die gevallen patiënt die Selin uitkafferde, dat was wellicht ook met Britt gebeurd als zij hem op haar eentje uit bed had geholpen. Ik bedoel ze willen het wellicht een racistisch tintje geven, maar dat is het niet in dit geval.
Een lap voor Eddy.
Eerst beloven dat hij zijn maat privacy zal geven, om dan daar heel chagrijnig veel te vroeg thuis te komen, niet oké. Hij wist dat Vince ging koken en dan weet je toch dat je daar niet voor middernacht moet aan komen zetten.
Hoog tijd dat Vince een eigen flatje huurt.
0 x
- satine
- Poster rang 5
- x 1662
- x 2567
Ik begreep Eddy ergens wel - Vince heeft veel aan hem te danken, maar nu moet Eddy zijn eigen appartement uit omdat zijn huisgenoot daar in de zetel zit te flikflooien met iemand waarmee hij vroeger al strubbelingen had.
Vince had ook gewoon kunnen zeggen 'Oh, ben je al thuis, dan gaan we naar mijn kamer'. Hij weet toch ook dat Eddy ook graag iemand zou hebben in zijn leven?
Maar Eddy moet dan maar ergens anders gaan hangen, zodat Vince zijn nieuwe vlam alle hoekjes van de kamer kan laten zien? Terwijl die hem wel opgevangen heeft toen hij nergens anders terecht kon.
Waldek voor zijn gebrek aan realiteitszin in heel de wijngaardaffaire.
Vince had ook gewoon kunnen zeggen 'Oh, ben je al thuis, dan gaan we naar mijn kamer'. Hij weet toch ook dat Eddy ook graag iemand zou hebben in zijn leven?
Maar Eddy moet dan maar ergens anders gaan hangen, zodat Vince zijn nieuwe vlam alle hoekjes van de kamer kan laten zien? Terwijl die hem wel opgevangen heeft toen hij nergens anders terecht kon.
Waldek voor zijn gebrek aan realiteitszin in heel de wijngaardaffaire.
0 x
- Tiboko
- Poster rang 5
- x 47
- x 1034
Eddy had ook gewoon nee kunnen zeggen op de vraag "mag ik vanavond de flat voor mij alleen".
Zoals ik al zei - Vince heeft een eigen inkomen en kan dus makkelijk een flat zoals die van Eddy huren, het is niet dat die onbetaalbaar zijn hé - Eddy verdient met zijn kluswerk ook amper iets. En zou meteen ook privacy geven als Febe eens wil langskomen, dan moet ze lompe Eddy er niet telkens bijnemen.
Zoals ik al zei - Vince heeft een eigen inkomen en kan dus makkelijk een flat zoals die van Eddy huren, het is niet dat die onbetaalbaar zijn hé - Eddy verdient met zijn kluswerk ook amper iets. En zou meteen ook privacy geven als Febe eens wil langskomen, dan moet ze lompe Eddy er niet telkens bijnemen.
0 x
- daffy duck
- Poster rang 5
- x 1360
- x 1719
- Contacteer:
Vond dit buitengewoon grof van Vince en ook van Marie. Ze had ook die uitdagende blik van: waarom moet die nu zo vlug thuiskomen. Had ik van Eddy geweest dan had ik die 2 met hun klikken en klakken op straat gezwierd! Wordt tijd dat Vince verantwoordelijkheid neemt en z'n eigen onderkomen verzorgt! Zo ongepast! Buitengekeken worden in je eigen huis. Je moet het maar tegenkomen!satine schreef: vr 19 sep 2025, 11:54 Maar Eddy moet dan maar ergens anders gaan hangen, zodat Vince zijn nieuwe vlam alle hoekjes van de kamer kan laten zien? Terwijl die hem wel opgevangen heeft toen hij nergens anders terecht kon.
1 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
-
- Poster rang 5
- x 928
- x 1486
Rosa en vooral Femke die weer denken dat ze het onder hun tweetjes kunnen bedisselen en zo Waldek en Karin buitenspel zetten.
0 x
- Tiboko
- Poster rang 5
- x 47
- x 1034
Omgekeerd toch ook. Ik herinner me niet dat Femke en Rosa door Waldek werden uitgenodigd om méé te onderhandelen met Du Bois ??
Bij mijn weten is onze Poolse wijnboer enkel medeëigenaar en niet de enige bezitter, waarom zegt hij dan telkens "mijn wijngaard"

.
0 x
-
- Poster rang 5
- x 928
- x 1486
Hij heeft de wijngaard niet te koop gezet achter hun rug. Hij heeft gewoon eerst de kat uit de boom gekeken tot Hij een duidelijk plan kon voorleggen. Toch een groot verschil.Tiboko schreef: wo 08 okt 2025, 17:57 Ik herinner me niet dat Femke en Rosa door Waldek werden uitgenodigd om méé te onderhandelen
En Rosa krijgt er nu nog extra voor haar zelfgenoegzame en uitdagende grijns.
0 x