Tom De Decker (Wim Stevens)
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
-
- Poster rang 5
- x 928
- x 1486
Raar...van een advocaat zou je toch verwachten dat hij het begrip "huisvredebreuk" kent, en toch 2 maal na een expliciete weigering als een stormram naar binnen vliegen.
1 x
- Tiboko
- Poster rang 5
- x 47
- x 1034
In een krant stond dat Tom niet tegen Judith kan vertellen waarom hij daar zo'n innige knuffel had met Karin (op basis waarvan de deep fake video gemaakt werd) vanwege zijn beroepsgeheim, maar intussen - aflevering van maandag - wist toch iedereen (inclusief Judith, die er op de trouw bij was) dat Karin gearresteerd werd op verdenking van moord - dus kon hij het haar toen toch wél vertellen
Zal wel niet gebeurd zijn om deze ruzie nog een paar weken te kunnen laten aanslepen

Zal wel niet gebeurd zijn om deze ruzie nog een paar weken te kunnen laten aanslepen

0 x
- satine
- Poster rang 5
- x 1662
- x 2567
Hij moet natuurlijk wel de kans krijgen - ze was niet echt bereid om te luisteren.
Begrijpelijk natuurlijk - dus Tom zal nog wat geduld moeten hebben. Of hem dat gaat lukken, is een andere zaak.
Dat hij daar als een stormram kwam binnen vliegen... en dan de tweede keer al.
Inderdaad, wat een oen!
Ergens hoopte ik dat Tim even in de deuropening ging verschijnen om te vragen of Frank klacht wou neerleggen wegens huisvredebreuk.
0 x
- Tiboko
- Poster rang 5
- x 47
- x 1034
Ik hoop dat Hannah snel weer naar school kan en Tim weer naar t werk, om dat vrolijk trio (Rami/Dieter/Thilly) daar wat weerwerk te geven.
Tim als huisman hebben we nu wel gehad intussen.
Vraag me trouwens af waarom Frank kort geleden (laatste week van juni dus
) nooit tegen Simonne of Tim verteld heeft dat hij daar in t park Hannah zo roekeloos zag steppen, toen ze daar met Lyn was.
BOT
Was Robin intussen niet al 18 ?? Dan heeft Tom toch niks meer te zeggen over waar hij wil wonen
Tim als huisman hebben we nu wel gehad intussen.
Vraag me trouwens af waarom Frank kort geleden (laatste week van juni dus

BOT
Was Robin intussen niet al 18 ?? Dan heeft Tom toch niks meer te zeggen over waar hij wil wonen

0 x
-
- Poster rang 5
- x 928
- x 1486
Yup. Geboren 30 augustus 2007.
Maar net zoals de woningen is tijd in Thuisdorp nogal rekbaar

0 x
- satine
- Poster rang 5
- x 1662
- x 2567
- satine
- Poster rang 5
- x 1662
- x 2567
Ik vond het toch wel vreemd om Tom te horen zeggen dat hij zoveel moeite gedaan heeft.
Wanneer was dat dan? Als hij stond te brullen of als hij met geld zwaaide?
Hij zou beter de raad van Judith opvolgen en eens naar Robin luisteren. En Robin op zijn beurt naar zijn vader.
Wanneer was dat dan? Als hij stond te brullen of als hij met geld zwaaide?
Hij zou beter de raad van Judith opvolgen en eens naar Robin luisteren. En Robin op zijn beurt naar zijn vader.
2 x
- apestaart
- Poster rang 4
- x 184
Tom heeft echter aangegeven dat hij Robin niet meer wil zien want hij heeft het gehad met hem of zoals men in Nederland zegt hij is er klaar mee.
Judith zal hemel en aarde moeten verzetten om hem ervan te overtuigen allebei een tweede kans te geven, ik wens haar veel succes.
Judith zal hemel en aarde moeten verzetten om hem ervan te overtuigen allebei een tweede kans te geven, ik wens haar veel succes.
0 x
- Tiboko
- Poster rang 5
- x 47
- x 1034
Judith zou zich beter wat afzijdig houden in deze...
Want tweede kansen etc kunnen pas gegeven/genomen worden als "het probleem" tegelijk ook grondig uitgepraat werd. Het probleem (waarover de ruzie ging) was dat Tom en de ex-plusmama Karin Thérèse te min vonden voor Robin, die "zijn toekomst met haar vergooide".
Nu is de jongste tijd wel duidelijk dat Robin zijn keuze gemaakt heeft, hij gaat Thérèse - en maar goed ook - niet op vraag van papa aan de kant schuiven. Dus als Tom & co het willen goed maken, zullen ze Thérèse ook in de armen moeten sluiten, of op zijn minst accepteren. Dat zie ik Tom nog niet meteen doen, want da's gezichtsverlies voor hem en Karin.
Dus sowieso heeft de bemiddeling van Judith nul kans op slagen, voorlopig...
Want tweede kansen etc kunnen pas gegeven/genomen worden als "het probleem" tegelijk ook grondig uitgepraat werd. Het probleem (waarover de ruzie ging) was dat Tom en de ex-plusmama Karin Thérèse te min vonden voor Robin, die "zijn toekomst met haar vergooide".
Nu is de jongste tijd wel duidelijk dat Robin zijn keuze gemaakt heeft, hij gaat Thérèse - en maar goed ook - niet op vraag van papa aan de kant schuiven. Dus als Tom & co het willen goed maken, zullen ze Thérèse ook in de armen moeten sluiten, of op zijn minst accepteren. Dat zie ik Tom nog niet meteen doen, want da's gezichtsverlies voor hem en Karin.
Dus sowieso heeft de bemiddeling van Judith nul kans op slagen, voorlopig...
Laatst gewijzigd door Tiboko op vr 12 sep 2025, 15:12, 1 keer totaal gewijzigd.
1 x
- martha
- Poster rang 5
- x 972
- x 577
Weet je wat ik raar vond eerder deze week : Marianne & Tom weten niet waar Robin tegenwoordig woont maar Judith dus wel.
0 x
- satine
- Poster rang 5
- x 1662
- x 2567
Tom heeft nu aan den lijve ondervonden hoe het voelt als een buitenstaander een relatie dwarsboomt / probeert mensen uit elkaar te halen.
Misschien dat dit (op termijn) een lampje doet branden?
Misschien dat dit (op termijn) een lampje doet branden?
1 x
- daffy duck
- Poster rang 5
- x 1360
- x 1719
- Contacteer:
Hoop het maar denk dat dat een te positieve denkwijze is voor afgestompte Tom. En dan is er nog onze Mariane die het breintje van zoonlief altijd weet te manipuleren.
0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
- satine
- Poster rang 5
- x 1662
- x 2567
De warme vaderlijke aanpak van Tom: 'Ik wil dat ge naar huis komt, ik vind dat we het nog één keer moeten proberen'.
Manmanman
Inderdaad, zoals Robin het zei: een ontroerende verzoening.
Manmanman

Inderdaad, zoals Robin het zei: een ontroerende verzoening.
1 x
- martha
- Poster rang 5
- x 972
- x 577
Vooral die "ik wil" vond ik al een afknapper (zelf ben ik een beetje allergisch voor dat zinnetje). Kwam bij mij over als een "bevel". Had Tom nu gezegd "ik zou het fijn vinden als je terug naar huis wil komen" had al een ander effect gehad. Maar tja
. Robin is ondertussen meerderjarig, dus denk niet dat Tom Robin kan dwingen om terug bij hem te wonen. Ook wel raar, dat er geen woord meer wordt gerept over "school" en "examenresultaten".

1 x
- daffy duck
- Poster rang 5
- x 1360
- x 1719
- Contacteer:
als het op een strategische benadering aankomt is Tom geen gouden medaille winnaar. Alhoewel je als advocaat toch over dergelijke fijngevoelige aanpak zou moeten beschikken. En wat had hij gedacht: wij vegen Therese zomaar even onder de mat en doen alsof ze nooit bestaan heeft? Mis Tom, zo bereik je helemaal niks!
1 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes