Hier kan je alles kwijt over de personages uit Thuis.
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Judith terwijl het spuug bijna uit haar mond spoot die riep: hoe achterlijk denkte gij eigenlijk dat ik ben!
Wat mij niet deed lachen was dat Judith de kostbare ketting, qua financiële en emotionele waarde zomaar kapot trok. Marianne heeft niets misdaan toch? Een beetje respect voor de ketting was wel op zijn plaats geweest.
frankeneddy1 schreef: di 02 sep 2025, 16:01
Wat mij niet deed lachen was dat Judith de kostbare ketting, qua financiële en emotionele waarde zomaar kapot trok. Marianne heeft niets misdaan toch? Een beetje respect voor de ketting was wel op zijn plaats geweest
Ik kan me heel goed voorstellen dat als je meemaakt wat Judith overkomt, die ketting (en de waarde ervan) wel het laatste is wat belang heeft op zo'n moment.
Karin over waar het bloed vandaan komt:
'Het is misschien van die keer dat ik in de keuken heb staan dansen. Naakt. In die periode van de maand.'
Sunny met zijn badlaken XXL en handddoek over zijn hoofd : precies een madame uit "Death in paradise" en toen begon hij nog te telllen in het spaans (dacht, verdorie hij is zijn engels verleerd maar helaas pindakaas : drie of was het vier keer hebben we mogen horen dat het "dirty" was)
De 'verwonderde' reactie van Eddy toen hij de taart kreeg
En dan daarachter het gezicht van Dieter, die helemaal niet kon volgen
En hup, 'Sabine' aan de kant.
Het onderonsje tussen Eddy, Frank en Rosa
Eddy die lichte hoop kreeg dat hij mee op uitstap mocht met Rosa tot hij hoorde dat het in een gay-bar was en Frank die zat te monkelen
eddy : ik kan toch niet aan de toog hangen en Frank : wie weet vind je de liefde van je leven
Frank met s'n 'peekes'! Wortelstump, wortels en erwtjes. Ik dacht al....hij heeft waarschijnlijk ergens een lochting of een klein tuintje waar hij uitgelaten tekeer gaat met wortelzaad! zo'n voorraad!
0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
Spijtig dat Frank tegenwoordig niet veel meer doet dan aardappelen en worteltjes schillen en met pips gaan wandelen. Hij mag van mij een spannender verhaal krijgen dan dat.