Lyn Cremers (Kim Van Oncen)
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
- daffy duck
- Poster rang 5

- x 1382
- x 1739
- Contacteer:
Ze kan liegen als de beste. Er komt geen waar woord uit haar mond en dan nog durven Simonne tegenover Hannah een heks noemen. Je moet maar durven en totaal geen millimetertje verstand in haar hersens hebben. Weet inderdaad niet wat ze wil bereiken. Haar houding heeft toch totaal geen zin! En haar reactie tegenover Tilly: ik kan daar best gaan wonen, ik zit daar toch al de tijd. Heeft ze dat in petto misschien??
0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
- Tiboko
- Poster rang 5

- x 47
- x 1041
Frank had haar door toen hij zei dat er in Portugal geen Pipsen rondlopen
Het was trouwens een andere (jongere) Pips, zou de vorige ontslagen zijn
Het was trouwens een andere (jongere) Pips, zou de vorige ontslagen zijn
0 x
- satine
- Poster rang 5

- x 1678
- x 2597
Ik denk dat al een tijdje (en ik niet alleen denk ik) - daarom dat ze krampachtig probeert om zichzelf 'onmisbaar' te maken en Simonne buiten te werken.daffy duck schreef: wo 25 jun 2025, 22:38 En haar reactie tegenover Tilly: ik kan daar best gaan wonen, ik zit daar toch al de tijd. Heeft ze dat in petto misschien??
Wel heel dom om niet te zeggen dat ze met Hannah in het park geweest is maar dat het meisje zo moe was van Bednet.
Had misschien nog gewerkt als ze Frank niet was tegengekomen - dus vroeg of laat komen haar leugens wel uit.
Maar of dat nog voor dit seizoen zal zijn? Dan moet het wel snel gaan.
0 x
- daffy duck
- Poster rang 5

- x 1382
- x 1739
- Contacteer:
Wat is dat toch met sommige mensen: halen die er plezier uit om te liegen en te bedriegen; en nu heb ik het meer over algemeen in real life! Elk woord dat uit Lyn haar mond komt moet je met een zak zou nemen want een korrel is niet voldoende. Wat heb je daar nu aan zoals die leugen van die honden in Portugal. Is het om iemand naar de mond te praten of in een goed blaadje te komen? Het zal dan weer zij niet zijn, ze zal weer de geviseerde zijn als alles uitkomt. Ik heb werkelijk een hekel aan zulke liegebeesten en ik spreek nu niet alleen over Lyn!
1 x
- martha
- Poster rang 5

- x 1002
- x 585
Het gezegde "ze is niet gebarsten van haar eerste leugen" is hier goed van toepassing. Wat een liege liege liegebeest is dat toch
toen ze niet op de naam van het hondenras kon komen, Frank zag zo dat ze aan het stoeven was.
Ik hoop maar dat het niet haar bedoeling is om Hannah ziek te houden (haar fysiek uitputten, en dan die pizza en curry waar ze ook al heeft over gelogen). Een soort van "munchhausen by proxy" ?
Inderdaad, als Frank zal zeggen dat hij haar en Hannah in het park heeft gezien dan zal die valse bitch zeggen dat het niet waar is. En moest tochdaffy duck schreef: do 26 jun 2025, 10:29 Het zal dan weer zij niet zijn, ze zal weer de geviseerde zijn als alles uitkomt.
Ik hoop maar dat het niet haar bedoeling is om Hannah ziek te houden (haar fysiek uitputten, en dan die pizza en curry waar ze ook al heeft over gelogen). Een soort van "munchhausen by proxy" ?
1 x
- daffy duck
- Poster rang 5

- x 1382
- x 1739
- Contacteer:
Zou wel eens kunnen die richting uitgaan. Hannah ziek maken om haarzelf onmisbaar te maken, iedereen uitschakelen en zij als heldin naar voor komen. Harteloze bitch!
1 x
-
frankeneddy1
- Poster rang 3

- x 122
- x 146
Waren Sunny en Lyn vorig seizoen ook al een koppel of was daar al een aanzet toe? Of is dat iets nieuws aan het begin van dit seizoen?
0 x
- martha
- Poster rang 5

- x 1002
- x 585
- satine
- Poster rang 5

- x 1678
- x 2597
- daffy duck
- Poster rang 5

- x 1382
- x 1739
- Contacteer:
Ja, als iemand in nood zit, dan moet je zeker niet bij haar zijn! Is ze vergeten hoe behulpzaam iedereen was toen zijn geen thuis had. Ze is al bij iedereen binnengevallen, altijd geprofiteerd en opeens, als iemand anders hulp nodig heeft, dan vindt madam de 'toupé ' om zo uit de hoogte te doen. Weerzinwekkend!
1 x
- satine
- Poster rang 5

- x 1678
- x 2597
Goh Lyn, wat hebben Judith en Emma u misdaan zeg? Bang dat ge uw gratis kamertje gaat moeten delen, profiteurke?
En zo liegen tegen Tim - ze is toch wel echt voor niks verlegen, en dan altijd met dat heilige gezichtje en dat valse lachje...
Dat gaat nog dikke problemen geven, bovenop degene die er al zijn.
En zo liegen tegen Tim - ze is toch wel echt voor niks verlegen, en dan altijd met dat heilige gezichtje en dat valse lachje...
Dat gaat nog dikke problemen geven, bovenop degene die er al zijn.
2 x
- daffy duck
- Poster rang 5

- x 1382
- x 1739
- Contacteer:
Haat dat vrouwmens!satine schreef: za 06 sep 2025, 10:19 Dat gaat nog dikke problemen geven, bovenop degene die er al zijn.
0 x
- martha
- Poster rang 5

- x 1002
- x 585
"Muule tot tegen de grond" zeggen we hier
toen ze hoorde dat Thilly a) voor Tim & Hannah kookte en b) dat Thilly het daar wel gezellig had in huize Cremers.
Als het aan haar lag dan bond ze Thilly en Rami op elkaar zodat eerstgenoemde niet meer in de buurt van Hannah & Tim kan komen.
Als het aan haar lag dan bond ze Thilly en Rami op elkaar zodat eerstgenoemde niet meer in de buurt van Hannah & Tim kan komen.
1 x
- daffy duck
- Poster rang 5

- x 1382
- x 1739
- Contacteer:
Haar ware aard komt meer en meer aan de oppervlakte. Koffie weigeren aan de cursisten van Simonne, maar thee maken voor haar bezoekers. En dan ze afblaffen voor futiliteiten in het café. zonder verpinken en zonder schaamte. Er staan Simonne nog duistere momenten te wachten met die achterbakse valse 'tikke'.
0 x
- apestaart
- Poster rang 4

- x 186
Simonne had van Femke een voorstel gekregen om haar pottenbakkers atelier te verhuizen naar de Withoeve maar Simonne wou er eerst over nadenken
maar met die uitval van Lyn jegens haar cursisten heeft Simonne uiteindelijk besloten van toch haar atelier te verhuizen naar de Withoeve en zo zal Simonne niet meer afhangen van die Lyn.
maar met die uitval van Lyn jegens haar cursisten heeft Simonne uiteindelijk besloten van toch haar atelier te verhuizen naar de Withoeve en zo zal Simonne niet meer afhangen van die Lyn.
0 x