Waldek Kosinski (Bart Van Avermaet)
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
-
- Poster rang 5
- x 690
- x 532
Gezien hoe ze tot nu toe met elkaar zijn omgegaan verwacht ik niet veel goeds van hun huwelijk.
Karin is zo onberekenbaar. Ik vraag me af of ze nog wat gemeen hebben.
Als Waldek iets voorstelt gaat Karin er 4 van de 5 keren niet mee akkoord Het moet meestal zo gaan als zij wil
Karin is zo onberekenbaar. Ik vraag me af of ze nog wat gemeen hebben.
Als Waldek iets voorstelt gaat Karin er 4 van de 5 keren niet mee akkoord Het moet meestal zo gaan als zij wil
0 x
- Tiboko
- Poster rang 5
- x 47
- x 1034
Helaas wel zo fake als het maar zijn kan, alle "enthousiasme" van die twee is o zo gespeeld en kunstmatig. Bovendien heeft Karin een verborgen agenda, die trouw zal en moe(s)t er komen om Tom de ogen uit te steken. Idem dito omgekeerd, ongetwijfeld krijgt Judith één dezer dagen eenzelfde trouwverzoek. En ook hier al even fake en kunstmatig.
Qua flauwheid zijn dit verhaallijnen die volgens mij enkel bestaan omdat de kijker ook eens moet kunnen lachen.
Wel opvallend in close-up dat hoorapparaatje van de acteur die Waldek speelt, wist zelfs niet dat hij niet goed hoorde

0 x
-
- Poster rang 5
- x 928
- x 1486
Oeioeioei, zijn trouwplannen in handen van een weddingk planner.... dat zal nog botsen 

0 x
- daffy duck
- Poster rang 5
- x 1360
- x 1719
- Contacteer:
Wrede gast onze Poolse wijnbouwer. Zou nu toch ook 2 keer nadenken eer ik daar een glaasje zou nuttigen. Een wijntje geproduceerd in diezelfde vaten waar JM mee kennis gemaakt heeft!
0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
-
- Poster rang 3
- x 121
- x 146
Hij kan die toch niet in een wijnvat gestopt hebben?
En indien wel hoop ik dat de vriendinnetjes van Robin net dat vat hebben laten leeglopen

En indien wel hoop ik dat de vriendinnetjes van Robin net dat vat hebben laten leeglopen

0 x
- Tiboko
- Poster rang 5
- x 47
- x 1034
"Ik heb het opgelost"... en "hij is weg, er is niks meer van over" insinueert een en ander, maar toch geloof ik niet dat aimabele Waldek - die geen vlieg kwaad doet - dat in zich heeft. Het is ook niet zo eenvoudig als het lijkt en al zeker niet in de kelders van een wijnbedrijf. Waar haalde hij die zuren/chemicaliën en ging hij er achteraf mee naartoe, gewoon in de riool? Of als mest over zijn "druieven" ??
M.a.w. denk ik dat hij dit enkel zei tegen Karin om van dat gezeur af te zijn.
M.a.w. denk ik dat hij dit enkel zei tegen Karin om van dat gezeur af te zijn.
0 x
-
- Poster rang 3
- x 121
- x 146
Hij doet inderdaad geen vlieg kwaad. Maar de vlieg was al dood en hij zegt niet in het kanaal, niet begraven. Wat kan hij er dan mee gedaan hebben?
0 x
- satine
- Poster rang 5
- x 1663
- x 2567
Ik vond het ook een straf verhaal, met zijn 'chemicaliën', maar misschien dat bepaalde stoffen wel iets of iemand compleet kunnen oplossen, mits gemixt? (zeker in Thuis, waar de verhaallijnen soms zelfs de meest gekke bedenksels overtreffen
)
En inderdaad, hoe heeft hij dan ALLE bewijzen kunnen laten verdwijnen?
Aan de andere kant zie ik Waldek niet als iemand die zich ergens met een leugen gaat uitpraten, zeker niet bij Karin. Hij weet wel dat - moest het ooit uitkomen dat hij hierover gelogen heeft - haar reactie niet mals zou zijn, om het zacht uit te drukken.

En inderdaad, hoe heeft hij dan ALLE bewijzen kunnen laten verdwijnen?

Aan de andere kant zie ik Waldek niet als iemand die zich ergens met een leugen gaat uitpraten, zeker niet bij Karin. Hij weet wel dat - moest het ooit uitkomen dat hij hierover gelogen heeft - haar reactie niet mals zou zijn, om het zacht uit te drukken.
0 x
- hannanaske
- Poster rang 5
- x 10
- x 77
En dan gaan die twee daar trouwen zeker
Karin kan dan daar weer zo'n visioen krijgen van Jean-Marc! 't Zal een magische sp(r)ookjeshuwelijk worden dan! 

0 x
Imagination is the only weapon in the war against reality.
-
- Poster rang 5
- x 928
- x 1486
"Ik moest het oplossen dus ik heb het opgelost"
Nu dachten wij hier toch echt dat we naar Breaking Bad zaten te kijken en Kosinski spontaan "Science mister White" ging roepen

Nu dachten wij hier toch echt dat we naar Breaking Bad zaten te kijken en Kosinski spontaan "Science mister White" ging roepen

0 x
- Tiboko
- Poster rang 5
- x 47
- x 1034
"Geen sporen" is redelijk relatief he.
Uit "Silent Witness" weten we dat er altijd (voor het blote oog onzichtbare) bloedspetters en dergelijke achterblijven. Dus die vloer/muur bij Karin, de auto van Waldek, de "kruiwagen" (?) waarin hij dat toch wel zware lijk vervoerde, kon hij dat wel op zijn eentje vanuit Karin's living naar de oprit dragen ?, de kleren die hij moest verbranden... etc - zelfs zonder lijk kunnen er bewijzen opduiken.
En serieus. In plaats van keer op keer dezelfde vragen te stellen, zou het duo Thilly/Rami beter eerst eens die verklaringen van Karin en vooral Waldek op waarheid checken.
Camerabeelden, gsm signalen, getuigen die Jean-Marc zagen passeren in Karin's straat, de vaste camera's aan de Withoeve.... - allemaal dingen die nog niet gechekt werden. Had Karin trouwens ook geen beveiligingscamera van toen Robin bij haar woonde toen hij belaagd werd door die drugsjongens (nadat Robin Dries per vergissing neerstak) ??
Uit "Silent Witness" weten we dat er altijd (voor het blote oog onzichtbare) bloedspetters en dergelijke achterblijven. Dus die vloer/muur bij Karin, de auto van Waldek, de "kruiwagen" (?) waarin hij dat toch wel zware lijk vervoerde, kon hij dat wel op zijn eentje vanuit Karin's living naar de oprit dragen ?, de kleren die hij moest verbranden... etc - zelfs zonder lijk kunnen er bewijzen opduiken.
En serieus. In plaats van keer op keer dezelfde vragen te stellen, zou het duo Thilly/Rami beter eerst eens die verklaringen van Karin en vooral Waldek op waarheid checken.
Camerabeelden, gsm signalen, getuigen die Jean-Marc zagen passeren in Karin's straat, de vaste camera's aan de Withoeve.... - allemaal dingen die nog niet gechekt werden. Had Karin trouwens ook geen beveiligingscamera van toen Robin bij haar woonde toen hij belaagd werd door die drugsjongens (nadat Robin Dries per vergissing neerstak) ??
0 x
- hannanaske
- Poster rang 5
- x 10
- x 77
Dan hoop ik wel dat Waldek wel goed heeft opgelet én gezien heeft hoe het NIET moet! Niet in een badkuip dusheidiw schreef: za 21 jun 2025, 12:15 "Ik moest het oplossen dus ik heb het opgelost"

1 x
Imagination is the only weapon in the war against reality.
-
- Poster rang 5
- x 928
- x 1486
-
- Poster rang 5
- x 690
- x 532
Moet ik nou echt geloven dat Waldek die man heeft opgelost?
Tamelijk bizar!
Tamelijk bizar!
0 x
-
- Poster rang 2
- x 3
- x 112
Heb er ooit een documentaire over gezien, weet niet meer hoe het noemde, maar dat kan dus wel degelijk volledig alles oplossen door chemicaliën, dus die kleren en zo mee, en ja, hij zal dat dan via de "roosters" van zijn wijnimperium hebben laten verdwijnen
0 x