Hier kan je alles kwijt over de personages uit Thuis.
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
De acteur die Niels speelt, is een geboren en getogen Limburger (Bocholt).
Hij en Ivana Noa (Antwerpen) hebben vroeger samen dictie gevolgd om hun respectievelijke accenten zoveel mogelijk op elkaar af te stemmen omdat ze een tweeling moesten spelen en het raar zou zijn als ze een totaal verschillend accent zouden hebben.
daffy duck schreef: wo 18 jun 2025, 08:04
Hij is een Westvlaming hij is afkomstig uit Kortrijk. Dus dat moet lukken!
Jij hebt nu over Niels Destadsbader ... Die komt uit Deerlijk...wat bij Kortrijk hoort.
Maar Niels, het personage, is écht wel een Limburger! Wannes Lacroix kan het nochtans niet goed wegsteken! Maar ik, als west-vlaming, vind dat limburgs wel nog charmant..
0 x
Imagination is the only weapon in the war against reality.
hannanaske schreef: wo 18 jun 2025, 11:31
Jij hebt nu over Niels Destadsbader ... Die komt uit Deerlijk...wat bij Kortrijk hoort.
Maar natuurlijk! Was een abuis van mijnentwege dat nie juuste was, om het in het West-Vlaams te zeggen. Inderdaad dacht aan Niels Destadsbader en hierbij: heb ik nu een occasietelevisie waarbij de helft van de personages gewist wordt vermits ik Destadsbader nog in geen velden of wegen kon bekennen. Stupid me!!
0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
Eigenlijk is het een beetje off-topic maar bij die B-52's moest ik heel hard lachen want dat deed me terugdenken aan een strandvakantie toch wel 20 jaar geleden toen wij in de bar van het hotel amerikanen ontmoetten die de ene na de andere b-52 binnengoten. Onder het roepen van "we are from Pittsburgh, Pennsylvania !!" Ik was al bijna choco na één zo'n shotje (heb het erbij gelaten) maar die gasten goten de ene na de andere binnen De dag nadien zaten ze met een asgrauw gezicht en dito zonnenbril als zombies aan het ontbijt En iedere keer ik de naam "Pittsburgh" hoor moet ik beginnen lachen.