Ik denk eerder voor Marie.
Inhouden seizoen 30
- satine
- Poster rang 5
- x 1662
- x 2567
- satine
- Poster rang 5
- x 1662
- x 2567
Inhouden seizoen 30
Het ziet er niet goed uit voor de trouw - zoals hier al vermeld werd en eigenlijk ook wel een beetje voorspelbaar is.
Het wenend kindje...

Het wenend kindje...

1 x
-
- Nog geen rang
- x 28
- x 11
Inhouden seizoen 30
Over het wenend kindje: ik denk vorige week, tijdens de scene toen Hannah met Lynn en Tim pannenkoeken aan het eten was, dronk Hannah uit een mok met het wenend kindje...
1 x
-
- Poster rang 3
- x 121
- x 146
-
- Poster rang 3
- x 121
- x 146
Inhouden seizoen 30
Juist satine. Het zal eerder Marie haar mogelijks laatste dag zijn, al zegt Femke nog iets tegen haar.
Je kan de twee interpreteren: de laatste dag van Femke of de laatste dag van Marie. Maar het zal wel jouw versie zijn. Femke zou wat bizar zijn als mede-zaakhoudster, ze woont er ook.
PS: iemand citeren, hoe doe je dat? Ik krijg altijd een foutmelding.
Je kan de twee interpreteren: de laatste dag van Femke of de laatste dag van Marie. Maar het zal wel jouw versie zijn. Femke zou wat bizar zijn als mede-zaakhoudster, ze woont er ook.
PS: iemand citeren, hoe doe je dat? Ik krijg altijd een foutmelding.
1 x
- Tiboko
- Poster rang 5
- x 47
- x 1034
Inhouden seizoen 30
Je moet een stukje tekst aanslepen/selecteren en dan kan je quoten. Dus niet de volledige tekst.
Helemaal gemist, dat "wenend kindje". Wel creepy - denk helaas ook dat het slecht zal aflopen met Hannah. We zagen wél Emma zeggen "natuurlijk ga je genezen", maar Tim hield wijselijk zijn mond.
Helemaal gemist, dat "wenend kindje". Wel creepy - denk helaas ook dat het slecht zal aflopen met Hannah. We zagen wél Emma zeggen "natuurlijk ga je genezen", maar Tim hield wijselijk zijn mond.
1 x
-
- Poster rang 3
- x 121
- x 146
Inhouden seizoen 30
Dat doe ik Tiboko: een stukje selecteren en dan op het aanhalingsteken “ klikken maar ik krijg de melding: fout, selecteer een deel van de tekst om op te reageren.
Nu ja het is niet erg.
Helaas vrees ik ook voor Hannah hoewel leukemie een grote overlevingskans heeft.
Nu ja het is niet erg.
Helaas vrees ik ook voor Hannah hoewel leukemie een grote overlevingskans heeft.
0 x
- satine
- Poster rang 5
- x 1662
- x 2567
Inhouden seizoen 30
Mja, die kindjes betekenen natuurlijk niet altijd dat er ook iemand overlijdt - toen Robin het drinkfeestje had met zijn maten (toen de dure drank van Tom er moest aan geloven), zijn er ook geen doden gevallen. En toen kwam het wenend jongetje ook in beeld.
Dus ik hoop dat het met Hannah en Tim helemaal goed komt!
Dus ik hoop dat het met Hannah en Tim helemaal goed komt!
0 x
- daffy duck
- Poster rang 5
- x 1360
- x 1719
- Contacteer:
Inhouden seizoen 30
Dat ziet er niet goed uit! Tilly op het hazenpad!Yvetje schreef: vr 30 mei 2025, 10:12 De vrijgezellen van Waldek wordt door Thilly onderbroken en kent daarna ook een onverwachte afloop
Ik denk als Waldek bekent wat er gebeurd is met JM, we nog voor een verrassing gaan komen te staan!
Oh neen, die 2 gaan toch weer niks met elkaar beginnen zeker!
zou moeten omgekeerd zijn! Tim heeft het meer nodig dan zij!
0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
- Tiboko
- Poster rang 5
- x 47
- x 1034
Inhouden seizoen 30
Als je t zo allemaal leest, komen er weer een hoop cliffhangers naar september toe 
Eentje zal zijn "komen Karin en Tom weer samen?" (voorspelbaar). Verder valt Andreas óók op Cédric??? (drama!!), overleeft Hannah en zal Waldek opdraaien voor de dood van Jean-Marc? Ik zie Karin in staat om alles op Kosinski te steken...

Eentje zal zijn "komen Karin en Tom weer samen?" (voorspelbaar). Verder valt Andreas óók op Cédric??? (drama!!), overleeft Hannah en zal Waldek opdraaien voor de dood van Jean-Marc? Ik zie Karin in staat om alles op Kosinski te steken...
0 x
-
- Nog geen rang
- x 50
Inhouden seizoen 30
Dat hoop ik ook niet. Het zal zeker niet een goede zet zijn van de makers. Eerst Tom en Judith terug samen laten komen om vervolgens Tom weer in de armen van Karin te duwen. Nee, dank u. Alleen al omdat de één er niet met je eens is en de ander wel. Hieruit blijkt dat Tom niet goed weet wat hij wil wat betreft relaties. Gun Judith gewoon ook om gelukkig te zijn en een langere relatie. Hoe zij en Tom bij de eerste keer uit elkaar ging was al pijnlijk genoeg.daffy duck schreef: vr 30 mei 2025, 10:25 Oh neen, die 2 gaan toch weer niks met elkaar beginnen zeker!
Ja ik vermoed ook dat er meerdere cliffhangers zullen zijn eind volgende maand. Ik denk dat het verhaal van Karin en Waldek wel het grootste aandeel zal hebben.Tiboko schreef: vr 30 mei 2025, 10:39 Als je t zo allemaal leest, komen er weer een hoop cliffhangers naar september toe
0 x
- satine
- Poster rang 5
- x 1662
- x 2567
Inhouden seizoen 30
Ik gun Judith dat ook, zeer zeker! Maar dan wel met een man die haar waard is - niet Tom.ThuisfanNL schreef: vr 30 mei 2025, 11:10 Gun Judith gewoon ook om gelukkig te zijn en een langere relatie.
Judith verdient veel beter dan dat moederskindje.
0 x
-
- Nog geen rang
- x 69
- x 13
Inhouden seizoen 30
Inderdaad! Dat wil ik echt niet nog eens zien.ThuisfanNL schreef: vr 30 mei 2025, 11:10 Hoe zij en Tom bij de eerste keer uit elkaar ging was al pijnlijk genoeg.

1 x
- martha
- Poster rang 5
- x 972
- x 577
Inhouden seizoen 30
Gaat zij Emma buitengooien want die flat is toch van Thilly

Yvetje schreef: vr 30 mei 2025, 10:12 Het geduld van Thilly wordt op de proef gesteld, gelukkig krijgt ze wat dankbaarheid van Tim.
Denk dat geslepen Thilly Tim voor haar karretje zal spannen en het nog lukken zal

Ook druipt het er van af dat ze stikjaloers is op het feit dat Waldek gaat trouwen

0 x
- martha
- Poster rang 5
- x 972
- x 577
Inhouden seizoen 30
Eventjes mijn fantasie laten werken : Waldek is zoals hij goed kan, serieus in de drank (wodka natuurlijk) gevlogen en Thilly maakt daar gebruik van (jaloers als ze is) om te gaan be-boppen (op zijn Eddy's gezegdYvetje schreef: vr 30 mei 2025, 10:12 13.06.2025 - aflevering 5884
De vrijgezellen van Waldek wordt door Thilly onderbroken en kent daarna ook een onverwachte afloop.

0 x