Thilly Van Santen (Lauren Muller)

Hier kan je alles kwijt over de personages uit Thuis.
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
frankeneddy1
Poster rang 3
Poster rang 3
x 121
x 146

Bericht door frankeneddy1 »

Thilly zou beter wat meer respect hebben voor iedereen, en niet in het minst voor haar collega’s, Tim gebruikte ze ook al als stofvod.
0 x
hannanaske
Poster rang 5
Poster rang 5
x 10
x 77

Bericht door hannanaske »

Thilly is gewoon een harde tante die alles uit de kast aan't halen is. Ze wéét gewoon dat Karen, Waldek, Dieter, Britt en Nancy weten wat er met jean-marc is gebeurd.
Maar omdat niemand van hen iets lijkt te lossen, gebruikt ze Eddy als slachtoffer om hen onder druk te zetten!

Het is vooral erg dat hij, goedgelovig zoals hij is, denkt dat Thilly dit doet voor zijn bestwil! Geen grijntje compassie of empathie zit er in dat mens, ze zou gewoon over lijken lopen! :sick:
1 x
Imagination is the only weapon in the war against reality.
frankeneddy1
Poster rang 3
Poster rang 3
x 121
x 146

Ik hoop maar dat deze verhaallijn voor of tijdens de seizoensfinale afloopt. Dan zien we Thilly volgend seizoen misschien wat minder. . We zien de T’s wat te veel naar mijn goesting: Thilly, Tom, Therese, Marie van GoeThem, Tanna, Temke, … :lol:
0 x
daffy duck
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1360
x 1719
Contacteer:

Bericht door daffy duck »

hannanaske schreef: za 24 mei 2025, 23:21 Geen grijntje compassie of empathie zit er in dat mens, ze zou gewoon over lijken lopen!
Toen ze in het begin opdook in Thuis had ik er een heel ander gedacht over. Vond dit een all round mensje, beetje van de wereld gezien, beetje ervaring opgedaan, begripvol en geestige aanvulling bij andere nogal zure persoonlijkheden. Nu is zij niet meer te pruimen en krijg ik de bibbers als ik dat 'ik weet alles beter en zal jullie allemaal eens een lesje leren' gezicht door m'n beeld zie schuiven. Die ogen spreken boekdelen en brengen hopeloos miserie mee voor iedereen!
1 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
Level10
Nog geen rang
x 196
x 35

Bericht door Level10 »

hannanaske schreef: za 24 mei 2025, 23:21 ze zou gewoon over lijken lopen!
We weten nog altijd niet wat Waldek gedaan heeft, dus misschien doet ze dat ook letterlijk :think: :lol:
0 x
hannanaske
Poster rang 5
Poster rang 5
x 10
x 77

Bericht door hannanaske »

Level10 schreef: ma 26 mei 2025, 11:25 We weten nog altijd niet wat Waldek gedaan heeft, dus misschien doet ze dat ook letterlijk
God ja....dat spreekwoord gebruikte ik zelfs zo snel, dat ik er niet eens aan dacht dat je het ook letterlijk mag nemen!
Stel je voor dat ze er al 1000 keer over gewandeld is! :lolno: :laughing-rolling:
0 x
Imagination is the only weapon in the war against reality.
Level10
Nog geen rang
x 196
x 35

Bericht door Level10 »

Weken aan een stuk zich vastbijten in de verdwijning van JM, en nu Britt zich spontaan bij haar gaat aanbieden "heeft ze geen tijd voor die spellekes". Wat een rare Thilly toch.
0 x
frankeneddy1
Poster rang 3
Poster rang 3
x 121
x 146

Vraag is wat Britney heeft gezegd.
0 x
Tiboko
Poster rang 5
Poster rang 5
x 47
x 1034

Bericht door Tiboko »

Inderdaad. Dat ze het niet toonden, zegt veel.
0 x
daffy duck
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1360
x 1719
Contacteer:

Gevaarlijk zoals Cédric en Niels, zonder te weten waar het echt om gaat, raad geven. Met de beste bedoelingen maar het blijft algemeen de signalen van Brit.
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1662
x 2567

Bericht door satine »

Gekopieerd uit het vragentopic bij Thuis Algemeen:
daffy duck schreef: do 29 mei 2025, 11:24 Ook ongeloofwaardig: hoe ze hoofdinspecteur Dieter totaal negeert, een andere collega, die toch onder hem valt , inschakelt, hem helemaal geen uitleg schuldig is. Moest een politiekorps zo de ego toer opgaan, ze zouden het niet ver brengen!
Zo is Thilly nu eenmaal - ze komt vlot over en ik begrijp dan ook dat veel mensen fan van haar zijn (of vroeger waren), maar ik heb haar altijd als een behoorlijk zelfzuchtig wezen gezien. Ze kan en weet alles, is overal al geweest, heeft alles al gedaan en doet alsof ze met mensen begaan is, maar eigenlijk is dat maar façade.
Zelfs met haar 'grote liefde' Harry, die ze eerst absoluut niet moest, dan weer wel, dan was hij alleen niet genoeg (wegens te saai, zoals Waldek?) en dan wou ze opeens trouwen. Ik vraag me soms af of ze nog zouden samen zijn, als Chris hem niet had doodgeschoten.
Ze heeft even mijn hart verwarmd toen ze Judith opving na het nieuws van Ann op de trouw, maar een paar dagen later dook Thilly dan wel met Tom de koffer in.

En zo is het altijd - Thilly zal altijd en overal zichzelf op de eerste plaats zetten, Christine had gelijk toen ze dat haar 'bestie' verweet laatst.
En ook nu weer, de pluim die ze eventueel op haar hoed kan steken, is belangrijker dan de mensen die ze erbij betrekt (zeker Eddy, die ze zo belogen heeft en die haar dan nog als zijn grote heldin ziet ook...) en een teamplayer is ze al helemaal niet. Ook nooit geweest, ondanks het feit dat Eddy bij ACE graag met haar samen werkte.
En nu ziet ze zichzelf als de grote heldin, die over de kop van de hoofdinspecteur springt.

Sorry aan de mensen die Thilly als een frisse verschijning zien of zagen, maar ik ben nooit fan geweest.
2 x
daffy duck
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1360
x 1719
Contacteer:

satine schreef: do 29 mei 2025, 11:50 ik ben nooit fan geweest.
idem dito!!!!
1 x
Farfalla
Nog geen rang
x 18

Bericht door Farfalla »

irritant mens die hele Tilly.
0 x
daffy duck
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1360
x 1719
Contacteer:

Of hoe je kan veranderen van toch een luchtige, wereldverkennende en gatvagende persoon tot een irritant, dominant en arrogant schepsel!
1 x
vdbemdsa
Poster rang 2
Poster rang 2
x 3
x 112

Bericht door vdbemdsa »

daffy duck schreef: vr 30 mei 2025, 10:27 Of hoe je kan veranderen van toch een luchtige, wereldverkennende en gatvagende persoon tot een irritant, dominant en arrogant schepsel!
Ik heb het altijd een irritant mens geweest, maar blijkbaar ben ik de enige, moest nooit hebben van haar opscheppen over haar verhalen in het buitenland.
0 x
Plaats reactie