Tim Cremers (Jeroen Lenaerts)

Hier kan je alles kwijt over de personages uit Thuis.
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
daffy duck
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1360
x 1719
Contacteer:

Bericht door daffy duck »

heidiw schreef: za 31 mei 2025, 20:04 die de hele tijd met kinderen omgaat, is een veel groter gevaar dan een zindelijk en goed verzorgd hondje.
Daar heb je wel een punt. Maar Pips gaat naar Frank en Hannah toch ook? Dus wat is nu het verschil, begrijp het niet goed.
Tim is zo gefocust op Hannah dat hij zichzelf wegcijfert. Het is heel begrijpelijk dat hij dat doet, maar hij moet toch ook zichzelf goed verzorgen dat hij mentaal en fysiek sterk genoeg is op wat nog allemaal komen gaat. En konden we daar toch nog een greintje menselijkheid spotten bij Tilly?
0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
martha
Poster rang 5
Poster rang 5
x 972
x 577

Bericht door martha »

Ocharme Tim, wat heeft die nu al allemaal meegemaakt dit seizoen ? Eerst komt Lynn zijn leven verstoren dan zijn vader (weliswaar door toedoen van Sam), Sam die in een coma belandt en overlijdt (met een hysterische simonne als kadoo) en nu Hannah.
1 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1662
x 2567

Bericht door satine »

Tim, ik hoop dat uw ogen op tijd open gaan en dat ge niet nog meer problemen krijgt dan ge al hebt.
Ook al had Simonne over heel de lijn ongelijk wat Sam betrof, deze keer zit ze er boenk op, uw zus is langs geen kanten te vertrouwen.
Lyn komt alleen maar stoken en ellende veroorzaken, net zoals ze vroeger al deed en tijdens haar relatie met Adil.
Het is een opportunist en ze profiteert van de goedheid van mensen die steun en warmte zoeken.
En hier gaat het over veel meer: het gaat over de gezondheid van Hannah, daar vertrouw ik haar niet verder dan ik haar zie.
2 x
daffy duck
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1360
x 1719
Contacteer:

Bericht door daffy duck »

satine schreef: za 06 sep 2025, 10:24 ze profiteert van de goedheid van mensen die steun en warmte zoeken.
Geen greintje gevoel, empathie heeft dat mens! Zichzelf op de voorgrond zetten, het slachtoffer uithangen en vooral: profiteren van iedereen. Waar heeft ze zich nu al niet overal binnengewerkt? En overal zaait ze tweedracht en miserie. Ja, je hebt zo van die mensen die daar hun hobby van maken, maar jammer genoeg gaat het hier om Hannah en Tim die zo al zoveel te verwerken krijgen. Dit erbij hoeft nu echt niet!
0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
Plaats reactie