Plaats hier je berichtje over de soap Thuis in het algemeen.
Forumregels
Hieronder komt alles te staan wat met Thuis te maken heeft. Let op, alle verhaallijnen rondom bepaalde personages horen in het personagesforum (http://thuisonline.be/viewforum.php?f=1)(Geen spoilers !)
satine schreef: za 05 apr 2025, 10:33
Want ondertussen blijft het werk liggen en moet Peter ofwel veel tijd steken in het zoeken naar iemand anders, of hij moet...
Hij zal sowieso ook veel tijd moeten steken in het wegwijs maken van Andreas, want die vertrekt met een blanco blad, die kent echt niks van het bedrijf én zijn klanten, noch de ontwerpen van Lowie. Wat vind je van ons project? "Schone gebouwen" - dat had Eddy ook nog wel kunnen verzinnen. En natuurlijk zal hij nog altijd beroep moeten doen op die externe firma, want Andreas is geen architect, dus elke muur of deur die verplaatst moet worden (remember Christine) zal via die firma moeten passeren.
En dit terwijl Peter én moet verkopen én naar vergaderingen moet én ook nog een werfleider moet zoeken. Waar hij die gaat vinden? Misschien een bij jobke voor Thilly, die is toch van alle markten thuis en werkte ooit nog voor ACE
Tiboko schreef: za 05 apr 2025, 13:20
En dit terwijl Peter én moet verkopen én naar vergaderingen moet én ook nog een werfleider moet zoeken.
En we mogen dan ook nog de confrontatie met thuiswerfleider Christine niet vergeten! Een mens zou van minder de zenuwen krijgen.
Maar het is inderdaad een taak die veel te zwaar is voor één persoon En al de 'werkmannen' Frank en Eddy zijn met pensioen.
0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
Ik vind het eigenaardig dat Frank niet naar Robin omkijkt, hij is tenslotte toch zijn grootvader en dat Tom of Marianne blijkbaar het niet nodig vindt om Frank in te lichten wat er met Robin gebeurd is.
Ik durf te wedden dat Frank niet eens weet dat Robin in een instelling zit.
De klimaatverstoring is een feit, ook in thuis! Terwijl het bij ons hoogzomer is begin mei, is het in Thuisdorp putje winter
Gisteren lag er overal sneeuw.
Maar je ziet dan wel dat ze in hun huizen/kantoren rondlopen in voorjaars kledij!
0 x
Imagination is the only weapon in the war against reality.
Een spoedarts (Judith) die een patient komt vertellen dat hij/zij leukemie heeft? Volgens mij is dat de taak van een oncoloog of vergis ik me omdat het in de beginfase van het onderzoek is?
Aankoop en verkoop van cryptomunten valt toch onder beleggingen dus naar mijn weten kunnen minderjarigen geen beleggingen doen hooguit sparen op een spaarrekening dus hoe komt dan dat Robin dat kan omzeilen?
Dat versta ik niet zo goed.
apestaart schreef: ma 26 mei 2025, 09:48
Aankoop en verkoop van cryptomunten valt toch onder beleggingen dus naar mijn weten kunnen minderjarigen geen beleggingen doen hooguit sparen op een spaarrekening dus hoe komt dan dat Robin dat kan omzeilen?
Dat versta ik niet zo goed.
Dat Britt Thilly klakkeloos gelooft wanneer die zegt dat haar collega's denken dat haar papa iets met de verdwijning van Jean-Marc te maken heeft... ZONDER bij haar pluspapa - die ook bij de politie werkt - te checken of dit wel klopt.
Normaal was dit toch het eerste wat ze zou doen, zeker nu ook Eddy onder vuur ligt...
Tiboko schreef: di 27 mei 2025, 11:54
Dat Britt Thilly klakkeloos gelooft wanneer die zegt dat haar collega's denken dat haar papa iets met de verdwijning van Jean-Marc te maken heeft... ZONDER bij haar pluspapa - die ook bij de politie werkt - te checken of dit wel klopt.
Normaal was dit toch het eerste wat ze zou doen, zeker nu ook Eddy onder vuur ligt...
Niet enkel bij haar pluspapa, waarom nu ook niet naar Karin stappen hierover