Thilly Van Santen (Lauren Muller)
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
-
- Poster rang 3
- x 121
- x 146
Ik hoop dat ze vlug weer op reis vertrekt, en voor heel lang en heel ver 

1 x
-
- Nog geen rang
- x 196
- x 35
Amai zeg, zo opdringerig doen bij Britt. Heeft ze dat zo geleerd in haar "opleiding"...
0 x
-
- Poster rang 5
- x 928
- x 1486
Ik vrees dat die klacht, hoewel terecht, een averechts effect zal hebben.
0 x
-
- Nog geen rang
- x 196
- x 35
Hoe ge het ook draait of keert, uiteindelijk zit ze wel op het juiste spoor. Haar gedrag is irritant tot onuitstaanbaar, maar haar job doet ze wel.
0 x
- Tiboko
- Poster rang 5
- x 47
- x 1034
Meer zelfs, als alles uitkomt, krijgt zij wellicht promotie en Dieter een tuchtstraf, met als bonus bureauwerk.
De manier waarop is uiteraard fout, maar hoe nerveuzer Karin-Dieter worden, hoe zekerder Thilly is dat ze het bij het rechte eind heeft.
De manier waarop is uiteraard fout, maar hoe nerveuzer Karin-Dieter worden, hoe zekerder Thilly is dat ze het bij het rechte eind heeft.
0 x
- satine
- Poster rang 5
- x 1662
- x 2567
Alleen is het haar job niet (meer) - want het is doorgespeeld aan het FAST-team. En wat zij er privé van vindt, heeft met haar job niks te maken.
0 x
- daffy duck
- Poster rang 5
- x 1360
- x 1719
- Contacteer:
Legendarische rechercheur! Of hoe het niet moet en je mensen kan uithoren en een slecht gevoel geven. Ze heeft al een klacht aan haar broek. Eddy zal dat wel niet doen en ze vindt zich stoer om hem te overbabbelen en uithoren. Zulke vriendschappen , die eigenbelang voorop stellen kun je missen als de pest. En hij was nog zo content dat hij eens door haar gevraagd werd. Z'n frietjes smaakten niet meer! Foei Tilly!

0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
- Tiboko
- Poster rang 5
- x 47
- x 1034
Vanuit haar optiek wel een slimme zet, want nu gaat Eddy wellicht bij Nancy uithuilen (in de stijl van "waarom weet ík van niets") en tegen hem zal ze mogelijk wél haar mond voorbij praten.
Nog één persoon meer op de hoogte maakt de kans dat het uitlekt uiteraard nog groter.
Nog één persoon meer op de hoogte maakt de kans dat het uitlekt uiteraard nog groter.
0 x
- satine
- Poster rang 5
- x 1662
- x 2567
Ik vind dat het hele gedoe heel langdradig wordt - en ik vind het ergerlijk om te zien dat een superflik zoals Thilly blijkbaar verre van een teamplayer is.
Ze wil vooral pluimen op haar hoed en ze zal die niet met iemand anders delen.
Nee, ze kan bij Dieter niet terecht, maar ze zou over haar vermoedens/bevindingen op zijn minst haar overste moeten inlichten.
En ja, ik weet dat het Thuis is, en ik ben nooit haar grootste fan geweest, maar nu vind ik haar irritant.
Ze wil vooral pluimen op haar hoed en ze zal die niet met iemand anders delen.
Nee, ze kan bij Dieter niet terecht, maar ze zou over haar vermoedens/bevindingen op zijn minst haar overste moeten inlichten.
En ja, ik weet dat het Thuis is, en ik ben nooit haar grootste fan geweest, maar nu vind ik haar irritant.
1 x
- daffy duck
- Poster rang 5
- x 1360
- x 1719
- Contacteer:
Dat is het juiste woord om haar te beschrijven. Hoe genant was dat gisterenavond toen het het dessert kwam brengen naar Tim. Zich zo opdringen! Mens, je zou haar zo aan de deur zetten met tiramisu en al! Zoals gewoonlijk stelde ze zichzelf weer op de eerste plaats, geen seconde rekening houden met Tim en z'n behoefte om eens met z'n vriend te babbelen. Neen, madam bleef gewoon zitten na de hint! Da's voor zot zo'n collega achter je aan slepen!
1 x
-
- Nog geen rang
- x 196
- x 35
Voor ze terugkwam van haar reis had ik haar graag, maar nu zucht ik als ze in beeld komt. Inderdaad, zo opdringerig en irritant. Ik ga ervan uit dat de seizoensfinale rond de zaak J-M draait en Thilly daarin een hoofdrol zal spelen, maar als ze het nog een maand moeten rekken wordt het wel heel vermoeiend.
1 x
- Tiboko
- Poster rang 5
- x 47
- x 1034
Laat ons een kat een kat noemen. Tim verwachtte een babbel met wat leuke roddels e.d. over het werk, maar ik vermoed dat Dieter daar óók was om zijn hart te luchten over Thilly, ze waren er allebei om de (dezelfde) verkeerde redenen. Goed dus dat Tim van zich afbeet!
0 x
- satine
- Poster rang 5
- x 1662
- x 2567
Mja, die kans is inderdaad groot, maar Tim is close genoeg met Dieter om dat direct af te blokken, wat de laatste dan wel zou begrepen hebben in deze omstandigheden.
Hoe het gesprek met Thilly verder gaat lopen, moeten we nog afwachten - maar eigenlijk was Dieter er eerst, dus had ze wel gewoon terug mogen vertrekken.
Dieter en Tim kennen elkaar al jaren en zijn al zowat even lang goede collega's die samen al heel wat watertjes doorzwommen hebben.
Een klein beetje respect had haar niet misstaan.
Hoe het gesprek met Thilly verder gaat lopen, moeten we nog afwachten - maar eigenlijk was Dieter er eerst, dus had ze wel gewoon terug mogen vertrekken.
Dieter en Tim kennen elkaar al jaren en zijn al zowat even lang goede collega's die samen al heel wat watertjes doorzwommen hebben.
Een klein beetje respect had haar niet misstaan.
1 x
- daffy duck
- Poster rang 5
- x 1360
- x 1719
- Contacteer:
Zag toch een kleine zweem van spijt toen ze Eddy zo miserabel zag zitten, in zak en as. Maar ja, kan je haar in verlegenheid brengen onze superflik!
0 x
- hannanaske
- Poster rang 5
- x 10
- x 77
Als Thilly zo genadeloos is om Eddy erbij te lappen, denk ik niet dat ze nu spijt heeft
Het enige wat ze spijtig vindt is dat haar trucje niet lijkt werken en dat Eddy haar geen informatie kan geven!

0 x
Imagination is the only weapon in the war against reality.