Andreas Giebens (Pepijn Huysman)
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
-
frankeneddy1
- Poster rang 3

- x 122
- x 146
Dat wist ik niet dat dat kon. Bedankt voor de opheldering. Ik had het in elk geval niet gedurfd en zeker niet met dat kapsel 
1 x
- Tiboko
- Poster rang 5

- x 47
- x 1041
Ik ken óók mensen/kids met ASS. Sommigen blinken uit in dit, anderen in iets anders. Maar Andreas' vooruitgang (als je het zo mag noemen) is soapgewijs té spectaculair om geloofwaardig te zijn...
Vergelijkbaar met als Femke na één week uit de plaaster zou mogen. Niet dus
Vergelijkbaar met als Femke na één week uit de plaaster zou mogen. Niet dus
0 x
- hannanaske
- Poster rang 5

- x 10
- x 77
Je moeder en je vriend hebben 't allemaal gefuckt eh jongen!
De tekst van de acteur was niet zo moeilijk vandaag!

De tekst van de acteur was niet zo moeilijk vandaag!
2 x
Imagination is the only weapon in the war against reality.
-
bragolin-01
- Nog geen rang
- x 13
en vandaag antwoordt zijn voice-mail met "Andreas Van Goethem"
Wat is het nu?
1 x
-
Marleenfan
- Nog geen rang
- x 30
- x 11
- satine
- Poster rang 5

- x 1678
- x 2597
Dat was inderdaad opvallend!bragolin-01 schreef: ma 19 mei 2025, 20:31 en vandaag antwoordt zijn voice-mail met "Andreas Van Goethem"
Wat is het nu?
Hahahaha, opeens klinkt het alsof hij van adel is.
0 x
-
frankeneddy1
- Poster rang 3

- x 122
- x 146
Marie zal hem wel nooit Bomans genoemd hebben denk ik toch. Eerst Giebens van haar ex, toen het uit was haar eigen naam, Van Goethem. En Frank en Lowieke maakten er Bomans van. Het had nog De Ruyter kunnen zijn ook.
0 x
- daffy duck
- Poster rang 5

- x 1382
- x 1739
- Contacteer:
Is een beetje het overdreven verwende kind aan het worden. Is nu toch al een volwassen man die toch niet eeuwig het moederkindje kan blijven. Ja, hij heeft het moeilijk dat Cédric z'n vriend is, maar om nu niet eens naar uitleg te luisteren, te praten over dit alles, zo raakt hij toch geen stap verder.
1 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
- satine
- Poster rang 5

- x 1678
- x 2597
Ik denk eerder andersom: eerst de naam van Marie: Van Goethem - die is dan met Brecht getrouwd, mogelijk heeft die Andreas erkend en is hij daardoor Giebens genoemd.frankeneddy1 schreef: ma 19 mei 2025, 22:11 Eerst Giebens van haar ex, toen het uit was haar eigen naam, Van Goethem.
Na diens overlijden lijkt het me sterk dat hij opeens terug de naam van zijn moeder zou gaan gebruiken.
Als Andreas de zoon van Luc is, dan is hij ook een Bomans. Alleen draagt hij die naam niet.
Ik denk dat het gewoon een foutje van de schrijvers is.
Daar heeft hij nooit om gevraagd, dat is iets dat Marie zelf gecreëerd heeft: ze heeft hem altijd klein gehouden en betutteld - dan krijg je dit.daffy duck schreef: di 20 mei 2025, 07:56 Is een beetje het overdreven verwende kind aan het worden.
0 x
-
frankeneddy1
- Poster rang 3

- x 122
- x 146
- satine
- Poster rang 5

- x 1678
- x 2597
Op een bepaald moment moet Marie dat toch verteld hebben, vermits hij nu weet dat Frank zijn nonkel is en Lowie zijn halfbroer.
Wanneer, dat is me niet duidelijk.
Wanneer, dat is me niet duidelijk.
0 x
- Tiboko
- Poster rang 5

- x 47
- x 1041
Dat was toch kort na de dood van Brecht, want toen is hij Luc gaan googlen en vond hij vooral negatieve dingen. Het waren Rosa en Frank die hem ook positievere verhalen vertelden...
Dat hij Marie's naam gebruikt staat wat in contrast met het gegeven dat hij een goede band had met Brecht, want waarom zou hij dan na diens dood zijn naam veranderen?
Andreas is in ieder geval op een keerpunt belandt. Ofwel de relatie van zijn moeder accepteren, ofwel alleen gaan wonen. Maar of hij daartoe in staat is ??
Dat hij Marie's naam gebruikt staat wat in contrast met het gegeven dat hij een goede band had met Brecht, want waarom zou hij dan na diens dood zijn naam veranderen?
Andreas is in ieder geval op een keerpunt belandt. Ofwel de relatie van zijn moeder accepteren, ofwel alleen gaan wonen. Maar of hij daartoe in staat is ??
1 x
- daffy duck
- Poster rang 5

- x 1382
- x 1739
- Contacteer:
Denk dat Marie hem een beetje teveel bepamperd heeft. Weinig onafhankelijkheid van haar te bespeuren en zelfstandigheid...heb er ook m'n vragen rond. Denk dat hij niet verder dan een pizza zal geraken als hij zelf in z'n maaltijden moet voorzien. En dan heb je nog zoveel dat erbij komt kijken als je wilt op eigen benen staan. Maar ja, heeft Marie hem daarop voorbereid?? Misschien is hij op kot geweest toen hij studeerde en heeft hij daar wat ervaring opgedaan.
0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
-
vdbemdsa
- Poster rang 2

- x 3
- x 112
En nog altijd niet echt een bewijs dat hij de zoon van Luc is, zou Marie dat ook niet gebruiken om de een of andere reden? Heb er nog eens een vraag over gesteld, en ik blijf erbij, moeten we het echt geloven??
0 x
- hannanaske
- Poster rang 5

- x 10
- x 77
Amai! Jij stelt wel snel conclusies! Conclusies gebaseerd op....?daffy duck schreef: di 20 mei 2025, 16:51 Denk dat Marie hem een beetje teveel bepamperd heeft. Weinig onafhankelijkheid van haar te bespeuren en zelfstandigheid...heb er ook m'n vragen rond. Denk dat hij niet verder dan een pizza zal geraken als hij zelf in z'n maaltijden moet voorzien. En dan heb je nog zoveel dat erbij komt kijken als je wilt op eigen benen staan. Maar ja, heeft Marie hem daarop voorbereid?? Misschien is hij op kot geweest toen hij studeerde en heeft hij daar wat ervaring opgedaan.
0 x
Imagination is the only weapon in the war against reality.