Hannah Cremers

Hier kan je alles kwijt over de personages uit Thuis.
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
daffy duck
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1382
x 1739
Contacteer:

Hannah Cremers

Bericht door daffy duck »

frankeneddy1 schreef: di 06 mei 2025, 22:08 Ik vraag me echt af wat er allemaal met Hannah aan de hand zou kunnen zijn
er kunnen zoveel oorzaken zijn van blauwe plekken. <kan zelfs wijzen op een vitamine C tekort of een andere lichamelijke aandoening. Dus een doktersbezoek is zeker een must. En denken in de richting dat zij zichzelf dat aandoet om meer aandacht te krijgen?? Maar neen, engdenkende en tunnelvisie kijkende Simonne zal het oplossen door alles alleen erger te maken. Heeft er al iemand met haar gepraat en gevraagd hoe ze eraan komt? De school niet, Tim niet, Simonne deed een poging maar met 'je moet het mij niet vertellen, ik weet het al' houding. Wat is me dat daar voor een zootje ongeregeld dat elk wil het hoogste woord hebben maar er niks van bakt! Zeker Bakske al niet!
0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
Tiboko
Poster rang 5
Poster rang 5
x 47
x 1041

Hannah Cremers

Bericht door Tiboko »

Werd er niet gezegd dat het enkel op de armen was, dan lijkt een medische reden minder waarschijnlijk?

In ieder geval heeft Tim een punt, want hoe kan Christine zo zeker zijn dat Hannah niet gepest werd of dergelijke? Was ook Vic niet een hele tijd geleden eens slachtoffer, zonder dat iemand daar van af wist? Toen Eddy hem vond in een uithoekje van de school?

En - op een ander niveau, want middelbaar - werd ook Therese gepest, zonder dat Sam of een collega hier van op de hoogte waren? Het gebeurde nochtans in de klaslokalen en op schoolterrein!
1 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1678
x 2597

Hannah Cremers

Bericht door satine »

Tiboko schreef: wo 07 mei 2025, 17:28 Werd er niet gezegd dat het enkel op de armen was, dan lijkt een medische reden minder waarschijnlijk?
Er is gewoon niet verder gekeken dan dat, denk ik. Ook de rest van de dingen die opvielen (vermoeidheid, gebrek aan eetlust) is gewoon over het hoofd gezien.
Maar toeteren dat Tim fout bezig is, was geen probleem.
Niet voor de twee rosse dames en ook niet voor zijn collega's. :roll:
0 x
vdbemdsa
Poster rang 2
Poster rang 2
x 3
x 112

Hannah Cremers

Bericht door vdbemdsa »

satine schreef: do 08 mei 2025, 11:39 Niet voor de twee rosse dames en ook niet voor zijn collega's.
Enkel die rare collega he, met zijn Jean-Marie Pfaff krullen, weet zijn naam niet meer, zelfs Thilly sprong Tim nu bij en verdedigde hem toch tegen haar collega.
0 x
Level10
Nog geen rang
x 196
x 35

Hannah Cremers

Bericht door Level10 »

vdbemdsa schreef: do 08 mei 2025, 14:16 Enkel die rare collega he, met zijn Jean-Marie Pfaff krullen, weet zijn naam niet meer, zelfs Thilly sprong Tim nu bij en verdedigde hem toch tegen haar collega.
Rami.
0 x
frankeneddy1
Poster rang 3
Poster rang 3
x 122
x 146

Hannah Cremers

Bericht door frankeneddy1 »

Wat gevreesd werd is gebeurd. Altijd moeten kinderen in Thuis miserie kennen :cry:
0 x
daffy duck
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1382
x 1739
Contacteer:

Hannah Cremers

Bericht door daffy duck »

Kind in Thuis zijn is echt geen cadeau. Als je niet verongelukt word je ziek of misbruikt. Waarom wordt er nooit eens iemand van die opgroeiende generatie iemand die het goed heeft, gelukkig is, iets positiefs presteert. Hannah heeft dit nu echt niet verdiend en heel clever van Tim om die stap te nemen en een ziekenhuis bezoek te doen.
0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
Tiboko
Poster rang 5
Poster rang 5
x 47
x 1041

Hannah Cremers

Bericht door Tiboko »

Al had hij toch bijvoorbeeld zijn "vriend" Dieter of begripvolle schoonvader Frank heel even een seintje kunnen geven dat hij met zijn dochter naar het ziekenhuis was.

In ieder geval veel sterkte voor Hannah, hopelijk komt ze hier gezond en wel weer uit.
0 x
Plaats reactie