Wat vond je van de aflevering van "vandaag"?
Forumregels
Hieronder komt alles te staan wat met Thuis te maken heeft. Let op, alle verhaallijnen rondom bepaalde personages horen in het personagesforum (http://thuisonline.be/viewforum.php?f=1)(Geen spoilers !)
Hieronder komt alles te staan wat met Thuis te maken heeft. Let op, alle verhaallijnen rondom bepaalde personages horen in het personagesforum (http://thuisonline.be/viewforum.php?f=1)(Geen spoilers !)
- daffy duck
- Poster rang 5
- x 1360
- x 1719
- Contacteer:
Wat een eigenaardige wending rond die ketting. Je zou denken: dat is een ramp , hoe Tom te keer ging, hoe Marianne zal reageren, maar neen, twee seconden later komt madam Judith daar zingend binnen met een taart. Hoe vlug ze in Thuis de pagina kunnen omkeren is ongelooflijk!
1 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
-
- Poster rang 3
- x 121
- x 146
- daffy duck
- Poster rang 5
- x 1360
- x 1719
- Contacteer:
Kan ze gebruiken in haar nieuwe appartement met haar zus!

Marie is totaal van slag en dan nog vlug even overwippen om haar job te doen, lijkt me toch moeilijk haalbaar.
En dan komt Vince door de deur met toch ook waarschijnlijk andere plannen dan daar even een watertje drinken, allemaal zo verwarrend voor haar.
Maar het slechtste moet nog komen als ze zal zien dat Andreas slachtoffer geworden is van die schuldenberg.
0 x
-
- Nog geen rang
- x 196
- x 35
Een normale mens zou toch direct zeggen dat dat haar ketting is die ze was kwijtgeraakt, dat dat duidelijk een vergissing was. In plaats van effe door de schaamte heen te gaan en het hoongelach te accepteren, hebben ze het zichzelf weer zo moeilijk gemaakt.
1 x
-
- Nog geen rang
- x 69
- x 13
Ja, inderdaad! Dat dacht ik ook direct. Vind dit echt een belachelijke wending eerlijk gezegd.Level10 schreef: do 01 mei 2025, 10:00 Een normale mens zou toch direct zeggen dat dat haar ketting is die ze was kwijtgeraakt, dat dat duidelijk een vergissing was.
0 x
- martha
- Poster rang 5
- x 972
- x 577
We zijn nog 2 maandjes verwijderd van de seizoensfinale doch het is duidelijk dat er de nieuwe zaadjes ervoor geplant worden. En we hebben een nieuwe slechterik in Thuis. Jammer dat Andreas slachtoffer is (bij deze vind ik dat de acteur het heel goed doet wat meestal niet kan gezegd worden van de jonge acteurs
)

0 x
-
- Nog geen rang
- x 196
- x 35
Apart om te zien dat Robin vandaag in de sneeuw buitenkwam en in werkelijkheid bijna iedereen op het strand lag te zonnebaden
Ook Simonne wou met Hannahke een terraske doen.

0 x
- Tiboko
- Poster rang 5
- x 47
- x 1034
Voor de tweede keer zien we in Thuis iemand met "spijt" afzwaaien uit detentie. Een tijd geleden Vince die liever nog een tijdje "in den bak" was gebleven (hij zal daar dus duidelijk niet op de grond hebben moeten slapen) om er met zijn maten meubeltjes te maken, nu Robin die zijn "chille vrienden" (en het urenlang gamen) uit de jeugdinstelling zal missen. Qua vertekend beeld van de realiteit kan dit tellen
Gelukkig wordt er nu via Marie weer een nieuw maatschappelijk probleem aangekaart, met name huishoudelijk geweld en het gebrek aan ernstig nemen hiervan (quote "ik heb het tientallen keren gemeld, maar ze doen niks) hiervan door de politie. Goed dat ze dit eens extra onder de aandacht brengen...
Verder Karin die het niet kon laten de peperdure ketting voor de neus van Marianne te dragen. "Hoe kom jij aan mijn ketting?". Wordt een pijnlijk moment voor Judith

Gelukkig wordt er nu via Marie weer een nieuw maatschappelijk probleem aangekaart, met name huishoudelijk geweld en het gebrek aan ernstig nemen hiervan (quote "ik heb het tientallen keren gemeld, maar ze doen niks) hiervan door de politie. Goed dat ze dit eens extra onder de aandacht brengen...
Verder Karin die het niet kon laten de peperdure ketting voor de neus van Marianne te dragen. "Hoe kom jij aan mijn ketting?". Wordt een pijnlijk moment voor Judith

0 x
- daffy duck
- Poster rang 5
- x 1360
- x 1719
- Contacteer:
Als niveau van treiterigheid kan dat tellen en Karen schept daar tonnen plezier uit. Zielig voor iemand als zij. Of is er nog steeds een vleug jaloezie ten opzichte van Judith te bespeuren?Tiboko schreef: do 01 mei 2025, 23:59 Verder Karin die het niet kon laten de peperdure ketting voor de neus van Marianne te dragen.
En Peter die er goed aan doet om bij Andreas door te vragen naar de aard van z'n verwondingen op z'n gezicht.
Heeft Robin weer een andere mogelijkheid ontdekt in die jeugdinstelling met die 'vriend' die bijgekomen is??
0 x
-
- Nog geen rang
- x 28
- x 11
Tiboko schreef: do 01 mei 2025, 23:59 Gelukkig wordt er nu via Marie weer een nieuw maatschappelijk probleem aangekaart, met name huishoudelijk geweld en het gebrek aan ernstig nemen hiervan (quote "ik heb het tientallen keren gemeld, maar ze doen niks) hiervan door de politie. Goed dat ze dit eens extra onder de aandacht brengen...
ben heel blij dat je dit zegt. Op facebook (en ook af en toe hier) zie ik dat mensen het personage niet echt geloven. Maar zoals je quote: “heb het tientallen keren gemeld, maar ze doen niks.” Komt helaas vaker voor dan je zou denken in het echte leven.
0 x
- satine
- Poster rang 5
- x 1662
- x 2567
Inderdaad! Ik heb vroeger iemad gekend die klacht ging neerleggen, waar de politie vlakaf tegen zei dat ze 'misschien wel van de trap gevallen was', ook al zag ze bont en blauw.
En 'dat ze niet veel konden doen, zolang ze nog leefde'. Ik was erbij toen dat gezegd werd want het was een familielid.
Het is wel een hele tijd geleden, maar toch...
En vaak wordt de toestand nog erger, zo gauw de dader doorheeft dat de politie op de hoogte gebracht werd en dat er niks aan gedaan wordt.
En 'dat ze niet veel konden doen, zolang ze nog leefde'. Ik was erbij toen dat gezegd werd want het was een familielid.
Het is wel een hele tijd geleden, maar toch...
En vaak wordt de toestand nog erger, zo gauw de dader doorheeft dat de politie op de hoogte gebracht werd en dat er niks aan gedaan wordt.
1 x
-
- Nog geen rang
- x 28
- x 11
Ik snap dat mensen achterdochtig zijn omdat het juist om Marie gaat en ze niet zo een heilig verleden heeft... Maar sommigen gaan er wel ver in om haar niet te geloven. Benieuwd naar wat de aflevering van vanavond ons zal brengen in dit verhaal...
0 x
-
- Poster rang 3
- x 121
- x 146
De verhaallijn rond Marie, Bert, Andreas en Gene is wel interessant en beter dat er veel ineens gebeurt en we geen maanden meer moeten wachten op oplossingen of onthullingen, maar het moet nu ook weer niet ál over Marie zijn dat de klok slaat. Toon den Eddy tussendoor nog eens of zo.
0 x
-
- Poster rang 5
- x 690
- x 532
Bij gebrek aan mannen begint Femke maar te denken dat ze misschien lesbisch is. Het moet niet gekker worden.
Het wordt ook eens tijd dat Simonne haar verstand terug krijgt. Als ik dat zure gezicht zie en de onzin die ze allemaal uitbraakt.
Ze zoekt maar steeds situaties op waarin ze Tim kan beschuldigen van de raarste dingen.
Het wordt ook eens tijd dat Simonne haar verstand terug krijgt. Als ik dat zure gezicht zie en de onzin die ze allemaal uitbraakt.
Ze zoekt maar steeds situaties op waarin ze Tim kan beschuldigen van de raarste dingen.
1 x
- hannanaske
- Poster rang 5
- x 10
- x 77
Dat mijn vermoeden over Femke & over Simonne waarheid zijn geworden! Soaps kunnen toch soms ook zo voorspelbaar zijn! 

0 x
Imagination is the only weapon in the war against reality.