Hier kan je alles kwijt over de personages uit Thuis.
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Anno_1995 schreef: wo 21 mei 2025, 19:44
Het gedoe met de ketting lijkt intussen bekoeld te zijn. Ik vond het gisteren een mooie scène tussen haar en Judith.
Dat idee had ik ook. Het was inderdaad een mooie scene tussen haar en Judith. Ik hoop dat ze alsnog binnenkort de ketting weer aan Judith geeft. Dat zou ik wel een mooi gebaar vinden.
Anno_1995 schreef: wo 21 mei 2025, 19:44
Het gedoe met de ketting lijkt intussen bekoeld te zijn. Ik vond het gisteren een mooie scène tussen haar en Judith.
Denk dat daar iets anders mee gaat gebeuren, iets met Robin heb ik een voorgevoel
Je zou denken dat zij - na álles wat zij en haar familie meegemaakt hebben - iets nederiger zou zijn, maar nee. Wéér al die vooroordelen over iemand die ze niet eens kent, terwijl haar kleinzoon net vrijgelaten is uit een gesloten instelling, dus ook niet bepaald een "goeie partij"...
Wat ik nu al weken raar vind is dat sinds de terugkomst van Marie in thuisdorp zij nog geen contact heeft gehad met Marianne. Marie was toch de dochter van Jean Pierre waarmee Marianne op dat ogenblik een relatie had (later kwam het uit dat dokter Dré de biologische vader was). Ik denk zelfs dat Marianne de operatie aan Marie haar ogen heeft betaald.
En ook raar : sinds Marianne terug heeft zij ook geen contact gehad met haar "beste" vriendin Nancy. We zien haar zelfs nooit meer in de wijnbar of gebruik maken van taxi Nancy om naar de kapper te gaan (heeft Marianne dan geen eigen auto )
Ik vind het jammer dat we klassedame Marianne nog enkel te zien krijgen als de kijvende oma die per se wil dat haar kleinzoon iemand van "zijn stand" date.
Een andere verhaallijn is er blijkbaar niet meer voor haar beschikbaar.
Ze zat wel in de taxi toen ze samen naar Robin en Therese aan het kijken waren en hun ongezouten commentaar geven. Maar je hebt gelijk Martha, vaak is het niet.
martha schreef: vr 13 jun 2025, 14:48
sinds Marianne terug [is] heeft zij ook geen contact gehad met haar "beste" vriendin Nancy.
Toch wel, ze zaten samen in de taxi van Nancy toen ze terugkwamen van een shoppinguitstap en in de verte Robin met Therese zagen.
Nancy die Therese en vooral Sunny ophemelde als harde werkers, en Marianne die blijkbaar enkel de woorden stripper en vuilniswagen had gehoord.