Nancy De Grote (Ann Pira)
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
-
frankeneddy1
- Poster rang 3

- x 121
- x 146
Wat zei Nancy of wat bedoelde ze met “alfabet” of “tafel-bed” of zoiets vlak voor ze met Didi naar de privé ging?
0 x
-
heidiw
- Poster rang 5

- x 932
- x 1494
- daffy duck
- Poster rang 5

- x 1369
- x 1726
- Contacteer:
Ze dacht dat ze ook gevraagd was voor de verjaardagsmaaltijd van Femke. Haar enige uitnodiging was om te zorgen voor vervoer zodat iedereen veilig thuis kwam. Haar gezicht sprak boekdelen van teleurstelling!
0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
-
frankeneddy1
- Poster rang 3

- x 121
- x 146
Ik kijk niet aandachtig genoeg tegenwoordig. Mensen hebben de slechte gewoonte om vanaf 20 uur mij volop berichten te sturen op sociale media. Is het verjaardagsfeestje van Femke dan al voorbij? Wie was er gevraagd? Marie? 
0 x
- daffy duck
- Poster rang 5

- x 1369
- x 1726
- Contacteer:
neen, moet nog komen. Een etentje in een chick restaurant met Anna en Judith! En Nancy mag chauffeur spelen!
0 x
-
frankeneddy1
- Poster rang 3

- x 121
- x 146
-
frankeneddy1
- Poster rang 3

- x 121
- x 146
Nancy is toch ook geen snugger mens hoor, als ze alles zijn beloop laat zou het veel beter uitdraaien. Tim heeft waarschijnlijk liever geen schoonmoeder dan zo een schoonmoeder.
0 x
-
Level10
- Nog geen rang
- x 196
- x 35
Nancy is toch echt ergerlijk als moeder. Ze doet het wel allemaal uit goede bedoelingen om op te komen voor haar dochters, maar het doet vaak meer kwaad dan goed. Nu gaat ze wellicht de schuld van Femkes ongeval in Tim zijn schoenen willen schuiven, maar uiteindelijk was Femke precies naar daar gekomen om zich te verontschuldigen voor haar moeder.
1 x
-
heidiw
- Poster rang 5

- x 932
- x 1494
Waarom wonen die 2 eigenlijk onder hetzelfde dak als Femke? Er was toch dat appartement van Djoelia, waar later ook nog Marianne en Charity en haar zoontje zijn ingetrokken. Dat werd dan een opslag of archief (?), maar dat kan in Thuis toch in een handomdraai weer aangepast worden.
Bovendien zag ze er ook weer op haar paasbest uit vandaag
1 x
- daffy duck
- Poster rang 5

- x 1369
- x 1726
- Contacteer:
Madam weet het weer beter. Ze hoeft geen hulp voor Femke. Maar zoals ze Femke daar in haar rolstoel plofte en ermee wegreed leek mij toch niet echt professioneel. Zij zal voor haar zorgen, in Nancy brein is dat dan: overpamperen op de verkeerde manier en helemaal niet wat ze nodig heeft. En dat alles aangevuld met een snuifje gemoei en ongepaste taal. Het worden fijne tijden voor Femke!
1 x
-
heidiw
- Poster rang 5

- x 932
- x 1494
Thuisverpleging is niet nodig, neenee, moeder zal het doen. Heeft ze intussen een snelcursus wondzorg gevolgd? Iemand vanuit de rolstoel op het toilet plaatsen? Zo te zien... man man man, ze viel er zelf nog net niet bij toen ze Femke in die rolstoel gooide.
Trouwens ook totaal onrealistisch dat iemand met 2 gebroken benen na 2 dagen al kaar huis gaat, maar bon...
Trouwens ook totaal onrealistisch dat iemand met 2 gebroken benen na 2 dagen al kaar huis gaat, maar bon...
0 x
- satine
- Poster rang 5

- x 1667
- x 2572
Omdat - ondanks de bemoeienissen en hysterie van Nancy - het toch wel gemakkelijk is dat er gratis vervoer is wanneer nodig, en oppas voor Vic en iemand die kookt en zo...
Het is de bluts met de buil.
0 x
-
heidiw
- Poster rang 5

- x 932
- x 1494
Ja, dat is zo Satine. Maar ik bedoelde dat ze net zo goed dat appartement weer kunnen ombouwen en daar intrekken. Ze zitten dan niet meer op mekaars lip maar 20 meter verder. Vervoer en oppas zouden nog altijd beschikbaar zijn, maar de stress zou toch wel een stuk minder zijn.satine schreef: wo 16 apr 2025, 13:17 gratis vervoer is wanneer nodig, en oppas voor Vic en iemand die kookt en zo...
Na het vertrek van Britt voor dezelfde reden, zou er toch een lichtje moeten aangaan. Helaas is het Nancy. Daar gaat nooit licht aan, zelfs niet als er volk thuis is
0 x
- satine
- Poster rang 5

- x 1667
- x 2572
We weten niet of die ruimte nog beschikbaar is - was de wijnshop er toen al? Misschien is het daar nu een volle opslagruimte.
En als Nancy zegt 'Ok, dan ga ik daar wel wonen en ik let wel eens op Vic als het mij uitkomt en trek voor de rest uw plan, ook met uw eten', dan is dat ook zo.
In Thuis moet er drama zijn, ook al is het er soms wel helemaal over.
En als Nancy zegt 'Ok, dan ga ik daar wel wonen en ik let wel eens op Vic als het mij uitkomt en trek voor de rest uw plan, ook met uw eten', dan is dat ook zo.
In Thuis moet er drama zijn, ook al is het er soms wel helemaal over.
0 x
-
Farfalla
- Nog geen rang
- x 18