Sunny Addo (Prince K. Appiah)
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
-
frankeneddy1
- Poster rang 3

- x 121
- x 146
Ik vind het maar een dwaze verhaallijn dat strippen, maar je kan toch enkel Sunny laten strippen, enkel voor hem is er een publiek te vinden denk ik? Eddy en Vince, komaan die moeten tegen zichzelf toch ook eerlijk zijn?
1 x
-
frankeneddy1
- Poster rang 3

- x 121
- x 146
Waarom heeft Sunny iets tegen Thilly? En waarom Thilly niets tegen Sunny, maar integendeel?
0 x
-
heidiw
- Poster rang 5

- x 933
- x 1494
Omdat hij een echte relatie wou en zij hem koudweg afwees om vervolgens wereldreis te vertrekken (bevallingsverlof actrice).
1 x
-
frankeneddy1
- Poster rang 3

- x 121
- x 146
- daffy duck
- Poster rang 5

- x 1370
- x 1726
- Contacteer:
Ik krijg echt de bibbers als Sunny in beeld komt. Geen zinnig moment of uitspraak komt er van die kant. Enkel stompzinnige showmomenten die op niks lijken. Hopelijk krijgen we de optredens van Eddy ook niet voorgeschoteld. Downmomenten!
1 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
- Tiboko
- Poster rang 5

- x 47
- x 1039
Inderdaad Daffy, als dít de vrolijke noot in Thuis moet voorstellen
En straks worden we getrakteerd op de act van de bejaarde stripper. Kan die geen toernee langs Vlaamse woonzorgcentra gaan doen, in plaats van ons te irriteren
Gelukkig is er nog Vince, die zijn twee vrienden probeert af te remmen
En straks worden we getrakteerd op de act van de bejaarde stripper. Kan die geen toernee langs Vlaamse woonzorgcentra gaan doen, in plaats van ons te irriteren
Gelukkig is er nog Vince, die zijn twee vrienden probeert af te remmen
1 x
-
heidiw
- Poster rang 5

- x 933
- x 1494
- hannanaske
- Poster rang 5

- x 10
- x 77
Nog een nieuw spannende zoektocht in Thuis, zo vlak voor de finale?
Van wie was die mysterieuze hand?
Van wie was die mysterieuze hand?
0 x
Imagination is the only weapon in the war against reality.
- daffy duck
- Poster rang 5

- x 1370
- x 1726
- Contacteer:
Was precies toch vatbaar voor de suggesties en toelichting bij de verhouding Robin, Therese die Judith hem gaf. Mooie rustige scene tussen die 2 tijdens een los gesprek en dan kwam plots bull dozer Tom binnen die het allemaal weer 'verbrod ' heeft door er met beide voeten in te trappen. Is dat een advocaat? Had beter z'n woede gebruikt tijdens de ondervraging van Tilly.
Judith ziet het steeds minder zitten met hem denk ik en dat is meer dan terecht! Wie wil er nu z'n lven delen met zo'n kleppendragende, hysterische bullebak.
Judith ziet het steeds minder zitten met hem denk ik en dat is meer dan terecht! Wie wil er nu z'n lven delen met zo'n kleppendragende, hysterische bullebak.
2 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
- Tiboko
- Poster rang 5

- x 47
- x 1039
Wel een redelijk ongeloofwaardige 360 graden bocht. Al weken niet vatbaar voor rede, zelfs niet wanneer zijn zus erom smeekt en dan bam - één gesprekje met Judith en 30' later ziet onze vriend ineens het licht. Ja misschien moet Judith met dokter Anna van job wisselen 
0 x
-
vdbemdsa
- Poster rang 2

- x 3
- x 112
-
vdbemdsa
- Poster rang 2

- x 3
- x 112
Inderdaad, we gaan niet koppelen, maar er zijn betere mannen voor Judithdaffy duck schreef: wo 25 jun 2025, 08:04 Judith ziet het steeds minder zitten met hem denk ik en dat is meer dan terecht! Wie wil er nu z'n lven delen met zo'n kleppendragende, hysterische bullebak.
0 x
- hannanaske
- Poster rang 5

- x 10
- x 77
Zag jij daar geen ganse arm langskomen die hem meetrok dan? Denk niet dat die van Thérèse was
0 x
- Tiboko
- Poster rang 5

- x 47
- x 1039
Ik gok op Rosa of Thilly
Kan natuurlijk ook gewoon Vince geweest zijn die hem kwam halen om te gaan werken.
Kan natuurlijk ook gewoon Vince geweest zijn die hem kwam halen om te gaan werken.
0 x
- hannanaske
- Poster rang 5

- x 10
- x 77
Oh no, ik heb wel een week geleden verteld dat er wel eens een verhaallijn voor Rosa mocht komen, maar asjeblieft DIT NIET 
0 x