Vroegere verhaallijnen en personages

Hier kan je alles kwijt over de personages uit Thuis.
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Yvetje
Poster rang 3
Poster rang 3
x 193
x 236

Re: Vroegere verhaallijnen en personages

Bericht door Yvetje »

Er is inderdaad een archief, je vindt het onderaan de home-pagina.

Of er nog topics ivm Sofie bewaard zijn, daar twijfel ik aan.
Maar je kan er misschien zelf eens gaan kijken? ;)

http://thuisforum.be/viewforum.php?f=18
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Het topic van Sofie is er nog... ;)
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
mysticia
Nog geen rang

Bericht door mysticia »

Bedankt daar ga ik eens neuzen denk ik
0 x
Elha
Nog geen rang

Bericht door Elha »

Vinden jullie ook niet dat Karin eigenlijk de nieuwe leontien Vercammen is: ze is er ook ingekomen als een harde zakenvrouw die met niemand rekening houde en met iedereen naar bed ging maar hoe langer ze in de soap zat hoe meer emoties en gevoelens ze krijgt.
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

In die zin lijken ze inderdaad wel op elkaar, maar qua persoon (hun achtergrond en verdere karakter) dan weer helemaal niet, vind ik. :)

Maar eigenlijk geldt dat voor veel personages, hè? Zoals met alle mensen in het dagelijks leven, krijg je in eerste instantie een bepaalde indruk van iemand, die naderhand toch meestal bijgesteld moet worden naarmate je iemand beter leert kennen.
Een mens heeft nou eenmaal verschillende lagen.

En een mens verandert ook door de jaren heen, door de ervaringen die ze gaandeweg opdoen en de dingen die ze meemaken.
Ik moet wel zeggen dat ik het ene personage op dat gebied gelaagder, beter en vooral interessanter geschreven vind dan het andere, en Karin (en Leontien vroeger ook trouwens) is wel een heel interessante vrouw om te volgen. :thumbup:
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
ThuisfanNL
Nog geen rang
x 50

Bericht door ThuisfanNL »

Even een vraag. Ik weet niet helemaal zeker of dat hier het beste past. Waarschijnlijk wel, zo niet dan kunnen jullie het bericht verplaatsen naar het juiste topic.

Aan het begin van seizoen 16 beviel Bianca van Robin. Ik weet dat Ann en Franky/Kaat meter en peter van hem zijn. Weten jullie toevallig welke aflevering Bianca gevraagd heeft aan hen of de deze rol op willen nemen? Ik ben benieuwd hiernaar.
0 x
johan1969
Poster rang 5
Poster rang 5
x 26
x 276

Bericht door johan1969 »

Wel straf dat Dirk (de cruiseschipkapitein) als n dief in de nacht is vertrokken en niemand meer over hem praat. Zelfs Simone belt blijkbaar niet veel met haar zus.
1 x
martha
Poster rang 5
Poster rang 5
x 974
x 578

Bericht door martha »

De verwijzigingen en knipoogjes nav 30 jaar Thuis zijn de laatste tijd subtiel aanwezig : o.a.de wafelsvan Kaat (die ze samen met Tibo, in de USA bakte), deze week nog : de maand zonder alcohol door Frank en weet ik niet meer (denk Waldek) het was een weddenschap in de toenmalige Frens. Frank ging 1 maand geen pintjes meer drinken en in ruil kreeg hij na die maand één vat :lol: Zo zijn er nog kleine opmerkingen.
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1663
x 2568

Bericht door satine »

Maar dingen die in de huidige verhaallijnen best wel eens belangrijk zouden kunnen zijn, worden verzwegen.
Zoals het feit dat dokter Geert Smeekens, de peter van Britt, voor zijn petekindje een mooie bedrag had weggezet dat ze zou krijgen als ze meerderjarig werd.
Ik ben er niet zeker van hoeveel het was, maar het was een bedrag van 5 cijfers alleszins.
0 x
martha
Poster rang 5
Poster rang 5
x 974
x 578

Bericht door martha »

Dat was ik vergeten Satine :oops: Wist zelfs niet meer dat Smeekens de peter was van Britney. Ik herinner me nog levendig haar geboorte op de sofa bij Marianne die toen ergens in NYC bij Ann op bezoek was en nog levendiger herinner ik me het kraambezoek door Rosa en Eddy die een "goeie fles wijn" uit Marianne haar wijnkelder haalde. Een chateau Petrus denk ik :lol:
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1663
x 2568

Bericht door satine »

De acteur (Yoeri Lewijze) die gisteravond de rol speelde van Kristof de garagist, was vroeger Jelle Cavens - een vriend van Sam Bastiaens, die na een aanrijding door Jean-Pierre de Antiquair, in een rolstoel belandde.
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1663
x 2568

Bericht door satine »

Zou Lowie weten - of ooit te weten komen - dat Marie indertijd, samen met zijn vader, heeft geprobeerd zijn moeder in de psychiatrie te doen belanden?
Dat het daarom is dat Leontien gevlucht is en Lowie het merendeel van zijn jeugd in Mexico heeft doorgebracht, vaak op de vlucht? :denk:
1 x
Marleenfan
Nog geen rang
x 29
x 11

Bericht door Marleenfan »

satine schreef: wo 02 apr 2025, 17:32 Zou Lowie weten - of ooit te weten komen - dat Marie indertijd, samen met zijn vader, heeft geprobeerd zijn moeder in de psychiatrie te doen belanden?
Dat het daarom is dat Leontien gevlucht is en Lowie het merendeel van zijn jeugd in Mexico heeft doorgebracht, vaak op de vlucht?
Ik denk dat zowel Lowie als Andreas dat niet weten en dat dat wel vonken zal geven.
0 x
Tiboko
Poster rang 5
Poster rang 5
x 47
x 1034

Bericht door Tiboko »

Buiten Frank & Simonne en natuurlijk Marie zélf denk ik niet dat iemand daar nog iets van afweet en geen van die drie heeft er belang bij om het bij Lowie op te rakelen, denk ik toch? Het is ook alweer zo lang geleden.
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1663
x 2568

Bericht door satine »

Het is inderdaad lang geleden allemaal - en veel dingen in Thuis worden 'vergeten' omdat ze niet (meer) in de huidige verhaallijnen passen.
Maar Femke woonde toen ook al in het Thuisdorp, nu Marie zo onder haar duiven schiet, gaat ze zich misschien vragen stellen?
Ik weet dat Eddy nog voor Marie/Luc gewerkt heeft - of er interactie was tussen Femke en Marie toen, dat zit ver weg.
Niet dat het per se terug ter sprake moet komen voor mij, er is al drama genoeg zonder dat. Ik vroeg het me gewoon af.
0 x
Plaats reactie