frankeneddy1 schreef: di 25 mar 2025, 01:49
Vrijdag: Waldek moet Karin teleurstellen. Dus weer geen huwelijk?
Best , want huwen in thuis blijkt toch altijd een gewaagde zaak! Altijd miserie of zelfs meer!
Maar ze zijn sowieso een passend koppel en dat stadhuispapiertje hebben ze echt niet nodig. Waldek heeft al bewezen hoe ver hij voor haar is gegaan.
0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
Tiboko schreef: za 22 mar 2025, 09:42
Sinds Marianne "terug" is uit Dubai hebben we haar ook nog maar heel even gezien. Ik vermoed kostenbesparing,
Je mag niet vergeten dat Leah dit jaar 80 wordt he. Hoewel ze nog heel fit en bij de pinken is, kan ik mij inbeelden dat die lange draaidagen en het hoge tempo niet meer evident zijn voor een dame van die leeftijd.
Laatst gewijzigd door heidiw op vr 28 mar 2025, 19:07, 1 keer totaal gewijzigd.
frankeneddy1 schreef: do 27 mar 2025, 18:11
Spoiler van vrijdag 11 april: “Ten huize De Decker-Bastiaens slaat het nieuws over Robin in als een bom.”
Ik maak me toch zorgen over Robin
Ik maak me ook zorgen om hem. Het is nog niet helemaal duidelijk wat voor nieuws dat zal zijn. Duidelijk is wel voornamelijk ook door de spoilers van eerdere afleveringen dat Robin geen makkelijke tijd gaat hebben. Ik ben wel erg benieuwd wat voor nieuws het zal zijn. Ik denk dat de volgende opties mogelijk gaat zijn: Hij zal voor langere tijd in de jeugdinstelling moeten blijven, naar een strengere jeugdinstelling, combinatie van de vorige 2 opties of zelfmoordpoging. Al hoop ik het laatste optie niet, maar het is wel mogelijk.
Voor Tom is dit ook niet makkelijk allemaal. Ik hoop voor hem dat hij Robin geregeld mag bezoeken en hij snel weer uit de instelling mag. Gelukkig voor hem krijgt hij steun van Judith.
Ik denk niet dat het zo'n vaart zal lopen. Die begleider zei vanavond dat er ten vroegste na 14 dagen een eerste beslissingsmoment (na grondige evaluatie van zijn gedrag) komt: naar huis of verdere doorverwijzing naar een strengere instelling...
Wellicht wordt het dat tweede en slaat dat nieuws in als een bom
Tiboko schreef: do 27 mar 2025, 22:39
Ik denk niet dat het zo'n vaart zal lopen. Die begleider zei vanavond dat er ten vroegste na 14 dagen een eerste beslissingsmoment (na grondige evaluatie van zijn gedrag) komt: naar huis of verdere doorverwijzing naar een strengere instelling...
Wellicht wordt het dat tweede en slaat dat nieuws in als een bom
1e beslissingsmoment is na 10 dagen gesloten oriëntatie. Waarschijnlijk zal het inderdaad daarover gaan en waarschijnlijk zal Robin de volledige 30 dagen in de instelling moeten blijven.
Was dit nu dezelfde Andreas als de licht sociaal gehandicapte jongen die we de afgelopen week hebben leren kennen ?? Benieuwd hoe hij zal omgaan met veeleisende klanten genre Christine.
Denk dat er een groot verschil is tussen wat Lowie doet (na jàren ervaring) en wat Andreas nú kan - zonder ervaring en identieke opleiding...
Maar dit is Thuis natuurlijk, iedereen kan om het even wanneer elke job uitvoeren, dus dit komt wel goed
En ook minder fijne, Nancy die heel kwaad is op Tim. Kan al raden waarom. Verder ziet het ernaar uit dat Andreas in het huis van Lowie gaat intrekken....